een poedel een maltheser en nog een die weet ik zo niet wat het isquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Honden zijn te gek. Wat voor honden hebben jouw ouders
Klopt maar ik word dan de 1equote:
wat zijn jou speerpunten dan als president van de VSquote:
Nee neem Gordonquote:
Leukquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
een poedel een maltheser en nog een die weet ik zo niet wat het is
uhuh ze zijn echt zo lief enzulks af en toe mis ik die honden welquote:
Eh daar heb ik nog niet over nagedacht maar dat hoeft ook niet want de kans is net zo groot als dat nederland het WK wint en Stinkeke in de finale van het eurovisiekotsfestival komtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat zijn jou speerpunten dan als president van de VS
In het geval van het Eurovisie Kots Festival gaat Stinkeke zeker de finale halenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Eh daar heb ik nog niet over nagedacht maar dat hoeft ook niet want de kans is net zo groot als dat nederland het WK wint en Stinkeke in de finale van het eurovisiekotsfestival komt
daar ben ik wel met je eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Eh daar heb ik nog niet over nagedacht maar dat hoeft ook niet want de kans is net zo groot als dat nederland het WK wint en Stinkeke in de finale van het eurovisiekotsfestival komt
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Snarf het volgende:
In Roemenië zijn honden om tegenaan te schoppen als vertier.
Oh was het hier ook maar zo.
In nederland schoppen wij alleen mensen wiens naam uit 3 letters bestaat en die met de letter T van het alfabet begintquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Snarf het volgende:
In Roemenië zijn honden om tegenaan te schoppen als vertier.
Oh was het hier ook maar zo.
Goeie puntenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik wel met je eens
maar toch als jij leider zou zijn van de VS ik zou echt wel veel veranderen daarzo
terug trekken uit irak en snel ook
meer in alternatieve energie steken
soft drugs legaliseren enzulks
Helemaal geen diertjes schoppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Daaromquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Helemaal geen diertjes schoppen
Sir kuukalotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Helemaal geen diertjes schoppen
Straatschoffies die welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.wasdag.nl/kijk(...)ist-keihard-aan.htmlJe moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Goed bezig die vent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Straatschoffies die wel
http://www.wasdag.nl/kijk(...)ist-keihard-aan.html
Dat dan weer welquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Straatschoffies die wel
whehehe moet ie maar niet zon grote muil hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Straatschoffies die wel
En daarna aftrekken op de wc want macht.quote:
Topic is dichtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Straatschoffies die wel
ja dat had dit had dat jochie vast niet verwachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe moet ie maar niet zon grote muil hebben
En daarna ontslagen worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En daarna aftrekken op de wc want macht.
Je kan beter een schop onder je kont hebben dan dat je moet dokken voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Ik zou zo;n ouder zijn die zegt je betaalt ;t dan zelf ook maar hoor, je doet ;t zelf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe moet ie maar niet zon grote muil hebben
mja kom zeg ik zou me ook niet laten uitschelden door zon ventjequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat had dit had dat jochie vast niet verwacht
Niet zolang er geen foto's/filmpjes zijn.quote:
Ik ook niet. Sommige kinderen worden steeds brutalerquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja kom zeg ik zou me ook niet laten uitschelden door zon ventje
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
Er is toch een filmpje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet zolang er geen foto's/filmpjes zijn.
Gast, je gaat toch geen kind schoppen? Maakt niet uit wat die gezegd heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was niet eens een harde schop maar een disciplinaire trap en wel verdiend ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gast, je gaat toch geen kind schoppen? Maakt niet uit wat die gezegd heeft.
van het schoppen. Bij het aftrekken moet hij gewoon zorgen dat er geen bewijs isquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Er is toch een filmpje?
Niet laten uitschelden staat niet gelijk aan schoppenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat willen zijn collega;s waarschijnlijk ook neit weten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
van het schoppen. Bij het aftrekken moet hij gewoon zorgen dat er geen bewijs is
ik ken een jochie van 6 die rapt mee met steenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sommige kinderen worden steeds brutaler
Van schoppen worden ze grootquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo hard was dat ook niet. En wat is dat voor gedrag om notabene een politie agent uit te schelden voor kut homo. Moet je in Italie e.d. mee aankomen, krijg je gelijk de knuppel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zeker nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat willen zijn collega;s waarschijnlijk ook neit weten.
tien tegen een dat die ouders een klacht indienenquote:
Dat was wel wat Giertje ermee bedoelde volgens mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet laten uitschelden staat niet gelijk aan schoppen
Hoogstens een paar vrouwelijkequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat willen zijn collega;s waarschijnlijk ook neit weten.
gewoon mank trappenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat was wel wat Giertje ermee bedoelde volgens mij![]()
[..]
Hoogstens een paar vrouwelijke
Maakt niet uit hoe hard het is. Je gaat geen kinderen schoppen, en als politie al helemaal niet. Dan ben je dus nog echt een kut homo ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo hard was dat ook niet. En wat is dat voor gedrag om notabene een politie agent uit te schelden voor kut homo. Moet je in Italie e.d. mee aankomen, krijg je gelijk de knuppel.
En terecht. Ik zou m'n kinderen ook niet door andere mensen laten schoppen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
tien tegen een dat die ouders een klacht indienen
Want meneer de boze agent heeft hun lieve jongetje pijn gedaan, hun lieve ONSCHULDIGE jongetjequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
tien tegen een dat die ouders een klacht indienen
Maar jij vindt ;t dus wel normaal dat een 8-jarig jochie een ambtenaar in functie uitscheld voor kankerhomo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe hard het is. Je gaat geen kinderen schoppen, en als politie al helemaal niet. Dan ben je dus nog echt een kut homo ook.
[..]
En terecht. Ik zou m'n kinderen ook niet door andere mensen laten schoppen.
mja precies zo gaat het wel tegenwoordigquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want meneer de boze agent heeft hun lieve jongetje pijn gedaan, hun lieve ONSCHULDIGE jongetje
mijn ouders hadden dat nooit gepikt dan had ik een fikse straf bij op gekregen in ieder gevalquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jij vindt ;t dus wel normaal dat een 8-jarig jochie een ambtenaar in functie uitscheld voor kankerhomo?
Inderdaad. Men heeft echt enorme oogkleppen wat eigen kroost betreft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies zo gaat het wel tegenwoordig
Nee natuurlijk niet. Maar komop, als je als agent zo laat gaan op een fucking kind dan ben je toch totaal niet geschikt voor die funtie? Beetje zelfbeheersing lijkt me zeker op z'n plaats.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jij vindt ;t dus wel normaal dat een 8-jarig jochie een ambtenaar in functie uitscheld voor kankerhomo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |