een poedel een maltheser en nog een die weet ik zo niet wat het isquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Honden zijn te gek. Wat voor honden hebben jouw ouders
Klopt maar ik word dan de 1equote:
wat zijn jou speerpunten dan als president van de VSquote:
Nee neem Gordonquote:
Leukquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
een poedel een maltheser en nog een die weet ik zo niet wat het is
uhuh ze zijn echt zo lief enzulks af en toe mis ik die honden welquote:
Eh daar heb ik nog niet over nagedacht maar dat hoeft ook niet want de kans is net zo groot als dat nederland het WK wint en Stinkeke in de finale van het eurovisiekotsfestival komtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat zijn jou speerpunten dan als president van de VS
In het geval van het Eurovisie Kots Festival gaat Stinkeke zeker de finale halenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Eh daar heb ik nog niet over nagedacht maar dat hoeft ook niet want de kans is net zo groot als dat nederland het WK wint en Stinkeke in de finale van het eurovisiekotsfestival komt
daar ben ik wel met je eensquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Eh daar heb ik nog niet over nagedacht maar dat hoeft ook niet want de kans is net zo groot als dat nederland het WK wint en Stinkeke in de finale van het eurovisiekotsfestival komt
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Snarf het volgende:
In Roemenië zijn honden om tegenaan te schoppen als vertier.
Oh was het hier ook maar zo.
In nederland schoppen wij alleen mensen wiens naam uit 3 letters bestaat en die met de letter T van het alfabet begintquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:35 schreef Snarf het volgende:
In Roemenië zijn honden om tegenaan te schoppen als vertier.
Oh was het hier ook maar zo.
Goeie puntenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik wel met je eens
maar toch als jij leider zou zijn van de VS ik zou echt wel veel veranderen daarzo
terug trekken uit irak en snel ook
meer in alternatieve energie steken
soft drugs legaliseren enzulks
Helemaal geen diertjes schoppenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Daaromquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Helemaal geen diertjes schoppen
Sir kuukalotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Helemaal geen diertjes schoppen
Straatschoffies die welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.wasdag.nl/kijk(...)ist-keihard-aan.htmlJe moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Goed bezig die vent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Straatschoffies die wel
http://www.wasdag.nl/kijk(...)ist-keihard-aan.html
Dat dan weer welquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Straatschoffies die wel
whehehe moet ie maar niet zon grote muil hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Straatschoffies die wel
En daarna aftrekken op de wc want macht.quote:
Topic is dichtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Straatschoffies die wel
ja dat had dit had dat jochie vast niet verwachtquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe moet ie maar niet zon grote muil hebben
En daarna ontslagen worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En daarna aftrekken op de wc want macht.
Je kan beter een schop onder je kont hebben dan dat je moet dokken voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Ik zou zo;n ouder zijn die zegt je betaalt ;t dan zelf ook maar hoor, je doet ;t zelf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe moet ie maar niet zon grote muil hebben
mja kom zeg ik zou me ook niet laten uitschelden door zon ventjequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat had dit had dat jochie vast niet verwacht
Niet zolang er geen foto's/filmpjes zijn.quote:
Ik ook niet. Sommige kinderen worden steeds brutalerquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja kom zeg ik zou me ook niet laten uitschelden door zon ventje
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
Er is toch een filmpje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet zolang er geen foto's/filmpjes zijn.
Gast, je gaat toch geen kind schoppen? Maakt niet uit wat die gezegd heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
het was niet eens een harde schop maar een disciplinaire trap en wel verdiend ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gast, je gaat toch geen kind schoppen? Maakt niet uit wat die gezegd heeft.
van het schoppen. Bij het aftrekken moet hij gewoon zorgen dat er geen bewijs isquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Er is toch een filmpje?
Niet laten uitschelden staat niet gelijk aan schoppenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat willen zijn collega;s waarschijnlijk ook neit weten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
van het schoppen. Bij het aftrekken moet hij gewoon zorgen dat er geen bewijs is
ik ken een jochie van 6 die rapt mee met steenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sommige kinderen worden steeds brutaler
Van schoppen worden ze grootquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo hard was dat ook niet. En wat is dat voor gedrag om notabene een politie agent uit te schelden voor kut homo. Moet je in Italie e.d. mee aankomen, krijg je gelijk de knuppel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zeker nietquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat willen zijn collega;s waarschijnlijk ook neit weten.
tien tegen een dat die ouders een klacht indienenquote:
Dat was wel wat Giertje ermee bedoelde volgens mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet laten uitschelden staat niet gelijk aan schoppen
Hoogstens een paar vrouwelijkequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat willen zijn collega;s waarschijnlijk ook neit weten.
gewoon mank trappenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat was wel wat Giertje ermee bedoelde volgens mij![]()
[..]
Hoogstens een paar vrouwelijke
Maakt niet uit hoe hard het is. Je gaat geen kinderen schoppen, en als politie al helemaal niet. Dan ben je dus nog echt een kut homo ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo hard was dat ook niet. En wat is dat voor gedrag om notabene een politie agent uit te schelden voor kut homo. Moet je in Italie e.d. mee aankomen, krijg je gelijk de knuppel.
En terecht. Ik zou m'n kinderen ook niet door andere mensen laten schoppen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
tien tegen een dat die ouders een klacht indienen
Want meneer de boze agent heeft hun lieve jongetje pijn gedaan, hun lieve ONSCHULDIGE jongetjequote:Op donderdag 27 mei 2010 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
tien tegen een dat die ouders een klacht indienen
Maar jij vindt ;t dus wel normaal dat een 8-jarig jochie een ambtenaar in functie uitscheld voor kankerhomo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe hard het is. Je gaat geen kinderen schoppen, en als politie al helemaal niet. Dan ben je dus nog echt een kut homo ook.
[..]
En terecht. Ik zou m'n kinderen ook niet door andere mensen laten schoppen.
mja precies zo gaat het wel tegenwoordigquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want meneer de boze agent heeft hun lieve jongetje pijn gedaan, hun lieve ONSCHULDIGE jongetje
mijn ouders hadden dat nooit gepikt dan had ik een fikse straf bij op gekregen in ieder gevalquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jij vindt ;t dus wel normaal dat een 8-jarig jochie een ambtenaar in functie uitscheld voor kankerhomo?
Inderdaad. Men heeft echt enorme oogkleppen wat eigen kroost betreft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja precies zo gaat het wel tegenwoordig
Nee natuurlijk niet. Maar komop, als je als agent zo laat gaan op een fucking kind dan ben je toch totaal niet geschikt voor die funtie? Beetje zelfbeheersing lijkt me zeker op z'n plaats.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar jij vindt ;t dus wel normaal dat een 8-jarig jochie een ambtenaar in functie uitscheld voor kankerhomo?
Ik zou dan een half jaar op water en brood moeten leven vrees ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn ouders hadden dat nooit gepikt dan had ik een fikse straf bij op gekregen in ieder geval
Ik zou een schouderklopje krijgen. Kut agentenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou dan een half jaar op water en brood moeten leven vrees ik.
Dus een corrigerende tik mag ook niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar komop, als je als agent zo laat gaan op een fucking kind dan ben je toch totaal niet geschikt voor die funtie? Beetje zelfbeheersing lijkt me zeker op z'n plaats.
Niks mis met politie.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou een schouderklopje krijgen. Kut agenten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zou een schouderklopje krijgen. Kut agenten
Corrigerende tik mag wel, maar alleen door eigen ouders vind ik.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus een corrigerende tik mag ook niet?
Maar nee, ik vind ;t ook niet goed van die vent, maar wel begrijpelijk.
Over algemeen niet nee. Maar ik heb te vaak knullige boetes gekregen om nou echt enthousiast te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks mis met politie.Over het algemeen.
uhuh als ik straf kreeg van mijn ouders wist ik donders goed dat ik fout zatquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. Men heeft echt enorme oogkleppen wat eigen kroost betreft.
En als ik het niet kreeg wist ik vaak ook donders goed dat ik fout zatquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh als ik straf kreeg van mijn ouders wist ik donders goed dat ik fout zat
ach de boetes die ik heb gekregen waren terechtquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks mis met politie.Over het algemeen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
Politie hier in Nederland zijn een stel softie's/mierenneukers.
dat ook maar soms is het wel goed om effe in het gareel gezet te wordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En als ik het niet kreeg wist ik vaak ook donders goed dat ik fout zat
Ik zeg ook niet dat die van mij onterecht waren maar gewoon de manier waarop haat ik. Extra scholieren opwachten om in December nog even je quotum omhoog te schroeven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach de boetes die ik heb gekregen waren terecht
toen ik nog thuis woonde hadden we een relaxde wijkagent die echt bijna iedereen bij naam kende
Niet alleen door ouders vind ik. Als iemand verantwoordelijk voor diegene is, vind ik het ook kunnen. Maar ik neem aan dat je met ouders ook pleeg/adoptie-ouders enzo bedoelde ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Corrigerende tik mag wel, maar alleen door eigen ouders vind ik.
Ik heb niks tegen politie, zonder zou het pas een grote chaos zijn, en dan zou je meer van dat soort ventjes hebben IMO.quote:[..]
Over algemeen niet nee. Maar ik heb te vaak knullige boetes gekregen om nou echt enthousiast te zijn.
whehehee jaa das wel smerig inderdaad maar goed kan me er niet druk om makenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat die van mij onterecht waren maar gewoon de manier waarop haat ik. Extra scholieren opwachten om in December nog even je quotum omhoog te schroeven.
Zeker, ik ben vroeger vaak genoeg aan mn oren de trap opgeslingerdquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat ook maar soms is het wel goed om effe in het gareel gezet te worden
grinnik anders ik welquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker, ik ben vroeger vaak genoeg aan mn oren de trap opgeslingerd
Inderdaad. Ook zonder straf.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh als ik straf kreeg van mijn ouders wist ik donders goed dat ik fout zat
mijn pa blijft bij de straf mijn ma word al snel soft en is makkelijker te bewerkenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou dan een half jaar op water en brood moeten leven vrees ik.
Ja ik bedoel inderdaad de mensen die er verantwoordelijk voor zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet alleen door ouders vind ik. Als iemand verantwoordelijk voor diegene is, vind ik het ook kunnen. Maar ik neem aan dat je met ouders ook pleeg/adoptie-ouders enzo bedoelde ?
[..]
Ik heb niks tegen politie, zonder zou het pas een grote chaos zijn, en dan zou je meer van dat soort ventjes hebben IMO.
Ook over de knie gelegd enzo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker, ik ben vroeger vaak genoeg aan mn oren de trap opgeslingerd
Dus stel jouw kind gaat uit logeren bij oom en tante (ik noem maar wat), en die doet iets wat echt neit door de beugel kan, dan mag oom of tante het kind dus een draai om de oren te geven?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel inderdaad de mensen die er verantwoordelijk voor zijn
Mijn straf werd nooit iets, ik was te dwars voor huisarrest enzo, ging teveel m;n eigen gang. Lichamelijke aanpak werkte beter.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn pa blijft bij de straf mijn ma word al snel soft en is makkelijker te bewerken
ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus een corrigerende tik mag ook niet?
Maar nee, ik vind ;t ook niet goed van die vent, maar wel begrijpelijk.
ken een gast die voor straf naar buiten werd gestuurd omdat huisarrest een beloning voor hem wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn straf werd nooit iets, ik was te dwars voor huisarrest enzo, ging teveel m;n eigen gang. Lichamelijke aanpak werkte beter.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken een gast die voor straf naar buiten werd gestuurd omdat huisarrest een beloning voor hem was
ik heb nog nooit huisarrest gehad
wel goeie draai om de oren maar dat was dan ook wel terecht
wheheh werd je opgewonden van billenkoek
hehe nee dat niet. Gebeurde ook maar zelden. Alleen als ik echt veel te ver was gegaan. En dan alleen door ons pap.quote:
Oei lastigquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dus stel jouw kind gaat uit logeren bij oom en tante (ik noem maar wat), en die doet iets wat echt neit door de beugel kan, dan mag oom of tante het kind dus een draai om de oren te geven?
had gekundquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik werd niet opgewonden van billenkoek nee, toen niet.
Maar dat zijn de verkeersagentjes je weet wel de agentjes die geen boeven mogen vangen maar alleen bonnen uitschrijven. Van die gluiperds die zich verstoppen achter een boom en die zich oppermachtig voelen met zo'n lasergun.(zo'n agent die thuis zegt kijk mamma het is net een echt pistool) of bonnenboekjequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Corrigerende tik mag wel, maar alleen door eigen ouders vind ik.
[..]
Ja maar sommige ouders geven hun kinderen geen corrigerende tik. Die vinden alles wat hun kroost doet normaal
Over algemeen niet nee. Maar ik heb te vaak knullige boetes gekregen om nou echt enthousiast te zijn.
Ik zou het kind bij z;n enkels pakken en ondersteboven hangen totdat het is doorgedrongenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe nee dat niet. Gebeurde ook maar zelden. Alleen als ik echt veel te ver was gegaan. En dan alleen door ons pap.
[..]
Oei lastig. Mwa ja ik vind eigenlijk van niet maar dit vind ik anders dan een politieagent/onbekende. Pak het kind dan gewoon een keer stevig beet en spreek het streng toe ofzo.
Ik word niet echt geil van mn vader, sorry.quote:
stadswacht is ergerquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar dat zijn de verkeersagentjes je weet wel de agentjes die geen boeven mogen vangen maar alleen bonnen uitschrijven. Van die gluiperds die zich verstoppen achter een boom en die zich oppermachtig voelen met zo'n lasergun.(zo'n agent die thuis zegt kijk mamma het is net een echt pistool) of bonnenboekje
een paar keer met het hoofd in de wc pot dompelen schijnt ook te werken helemaal als er nog ontlasting in ligtquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou het kind bij z;n enkels pakken en ondersteboven hangen totdat het is doorgedrongen
zou ook wel heel raar zijn lijkt mequote:Op donderdag 27 mei 2010 12:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik word niet echt geil van mn vader, sorry.
Oh ja zo 1 die de politieopleiding niet heeft gehaald. En zo zijn frustraties botviertquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
stadswacht is erger
wij hadden er echt een bij zitten die had zo bij de nsb gekund
wij noemden em ook altijd zo
dat ja vreselijke mensen zijn datquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja zo 1 die de politieopleiding niet heeft gehaald. En zo zijn frustraties botviert
ze mogen geeneens politiekleding aan maar een lelijke paarse jas. Zovan ik ben maar stadswacht geen agentquote:
whehhee kloptquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ze mogen geeneens politiekleding aan maar een lelijke paarse jas. Zovan ik ben maar stadswacht geen agent
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee klopt
en als je door de stad heen fietste mochten ze alleen maar zeggen van stap af en verder niks doen
niemand trok zich er wat van aan
waarom niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef Giertje het volgende:
verdomme ik wil naar pinkpop maar ik kan helaas niet
Nog nooit gezien die paarse jasquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ze mogen geeneens politiekleding aan maar een lelijke paarse jas. Zovan ik ben maar stadswacht geen agent
[ afbeelding ]
geen geld voor en ik wil alleen de vrijdag maar dan moet ik werkenquote:
Smerigquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
een paar keer met het hoofd in de wc pot dompelen schijnt ook te werken helemaal als er nog ontlasting in ligt
Het vereiste voor een stadswacht is dat je een rotkop moet hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien die paarse jas![]()
Maar goed, verzameling faalkoning en faalkoninginnen.
In Sneek en Leeuwarden hebben ze een zwarte jas aan hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen geld voor en ik wil alleen de vrijdag maar dan moet ik werken
hier ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Sneek en Leeuwarden hebben ze een zwarte jas aan hoor
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In Sneek en Leeuwarden hebben ze een zwarte jas aan hoor
Forum Opties | |
---|---|