Immer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:36 schreef Edwinuss het volgende:
BQQen is tof.
Denk het niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:36 schreef j95 het volgende:
Zijn hier eigenlijk ook Dark Orbit spelers?
Als je dat maar vaak genoeg zegt veranderen de Google-ads ook eens bij me.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dat maar vaak genoeg zegt veranderen de Google-ads ook eens bij me.
Precies? Nee, dat gaat me niet lukken. Ik kan je de FHR tabellen van Diablo II wel geven, per character, als je wil?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
Wat is dat precies?
Wat is dat precies?quote:
Waarom die telefoon? Om Android?quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:41 schreef Pheno het volgende:
Wel tof: ik heb net wat lopen zoeken naar aanbiedingen met de HTC Desire, nu zit mijn gehele bannerzooi vol met die meuk
Die gast ken ik ook nietquote:
Omdat ik naar een nieuwe telefoon zoek en iemand me hier wees op een HTC Desire. Wat roest mij het nou of er Android op staat, als het maar doet wat ik wil dat het doet. iPhone 4 duurt ook nog even , plus dat hier die tyfus T-Mobile nog alleenrecht heeftquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom die telefoon? Om Android?
VInd het een lelijk ding
Kijk anders naar de HTC HD2 die is wel erg vet alleen is dat Windows Mobile.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik naar een nieuwe telefoon zoek en iemand me hier wees op een HTC Desire. Wat roest mij het nou of er Android op staat, als het maar doet wat ik wil dat het doet. iPhone 4 duurt ook nog even , plus dat hier die tyfus T-Mobile nog alleenrecht heeftEn ik wil niet bij T-Mobile, want ik erger me kapot aan die provider.
mja, en elk mobieltje heeft goedkoop internet, daar betaal je weer een achterlijke prijs voor all-in. Plus dat T-Mobile plaatjes nog eens extra comprimeert, de lijers. Om maar over tethering niet te spreken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:49 schreef Edwinuss het volgende:
T-Mobile is inderdaad dikke kak. Je kan bij elk abonnement een SMS bundel van 1000 smsjes krijgen, maar bij de iPhone dan net weer niet.
Was technisch onmogelijk.
HTC heeft een eigen ''gebeuren'' om windows mobile heen zitten waardoor je je er niet veel van merkt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:50 schreef Pheno het volgende:
Ik zit nog niet echt in de OSverschillen van telefoons geloof ik. Maar Windows zegt me al genoeg dat ik het niet wil hebben. Of hebben ze voor de verandering eens wel wat fatsoenlijks opgetuigd?
Waarom zou je zoveel gaan sms'en tegenwoordig...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:49 schreef Edwinuss het volgende:
T-Mobile is inderdaad dikke kak. Je kan bij elk abonnement een SMS bundel van 1000 smsjes krijgen, maar bij de iPhone dan net weer niet.
Was technisch onmogelijk.
Tja, tweakers. Ik wil dat een apparaat out of the box al doet wat ik wil dat het doet, zij willen een leeg omhulsel waarin ze zelf hun binaire sperma in kunnen kloppen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
HTC heeft een eigen ''gebeuren'' om windows mobile heen zitten waardoor je je er niet veel van merkt.
Maar geloof dat al die tweaker gastjes nu bij android zweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |