abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85099829
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef chauchat het volgende:

Het blijft raar. Iemand heeft een hoop bronnen - wat voor bronnen dan ook - bestudeerd en komt tot een bepaalde conclusie. Behoorlijk vergaande conclusies ook nog. In plaats van die te delen, werpt ie de mensen die daarom vragen een grote stapel ongeordend materiaal toe en zegt: hier, trek je eigen conlusies maar. Stel je voor dat mijn arts zo te werk zou gaan.

"Nou Chauchat, ik heb hier een ordner vol laboratoriumresultaten en dat ziet er niet zo best uit voor u."
- Wat is er met me aan de hand dan?
"Ja hoor eens, dat kan ik op zich best vertellen, maar dat kost moeite en als u echt nieuwsgierig bent naar uw gezondheid dan zou u zèlf wel op onderzoek uit gaan. Hier is de ordner, veel plezier ermee. "
Dan ga je er al wel van uit dat de 'doktoren' van BNW voldoende kennis van de materie hebben om de 'ordner vol laboratoriumresultaten' op de juiste manier te duiden. En daar ontbreekt het mijns inziens nogal eens aan, al besef ik me dat de tegenpartij dat net zo hard zal zeggen over mij. ;).
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_85099901
Absoluut. Het gaat mij even om de wijze van redeneren.
Appels. En peren.
pi_85100031
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:29 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Nee, het is verziekend voor de vrijwel onophoudelijke stroom aan onzinnigheden die iedereen hier zonder enige verantwoording af te hoeven leggen kan spuien met een zekerheid alsof ze er op afgestudeerd waren en met een fanatisme die in Iran gelovigen zou doen verbleken. Als je dat een discussie wilt noemen...
Als iemand iets stelt dan zal hij dat toch aannemelijk moeten kunnen maken, op z'n minst. Dat is toch geen gezeik? Weer even on topic: Salvador beweert dat we opzettelijk vergiftigd worden. Is het dan raar hem te vragen waar hij dat op baseert? Is het gek dat ik daarover zo mijn twijfels heb, alleen al omdatik niet snap waarom wij vergiftigd worden en door wie? Is dat gezeik?
Mijn mening is dat Salvador gelijk heeft, voor mij hoeft hij geen diepe bewijzen meer te geven.
pi_85100272
Ik denk dat deze discussie idd beter in Feedback gehouden kan houden. :)
pi_85100342
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mijn mening is dat Salvador gelijk heeft, voor mij hoeft hij geen diepe bewijzen meer te geven.

Maar welke argumenten hebben jou dan overtuigd? Of is het puur "geloof"?
Mu!
pi_85100462
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:45 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Maar welke argumenten hebben jou dan overtuigd? Of is het puur "geloof"?
Hij heeft mij niet overtuigd. Ik weet het al lang.

Bovendien loop ik ver ver op hem vooruit op al deze materie hier in BNW.

Ik wil me niet stoer op de borst kloppen, doch Salvador en Lambiekje c.s. staan nog maar aan het begin van de verbijsterende dingen die ze zullen ontdekken.
pi_85101876
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 16:48 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Hij heeft mij niet overtuigd. Ik weet het al lang.

Bovendien loop ik ver ver op hem vooruit op al deze materie hier in BNW.

Ik wil me niet stoer op de borst kloppen, doch Salvador en Lambiekje c.s. staan nog maar aan het begin van de verbijsterende dingen die ze zullen ontdekken.
Check. :O
Mu!
pi_85102099
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:15 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Check. :O
Wat wil je hiermee beweren?

Ik wil er best dieper op ingaan. Mits dit soort kinderachtige smilies achterwege blijven.
pi_85102315
Ontopic ligt in ieder geval nog de kwestie open wie voorziet in het chemtrailen door vliegtuigen op grote hoogte en met welk doel.
Appels. En peren.
pi_85102683
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:24 schreef chauchat het volgende:
Ontopic ligt in ieder geval nog de kwestie open wie voorziet in het chemtrailen door vliegtuigen op grote hoogte en met welk doel.
Wie: Illuminati en het 4e Reich (met een basis onder Antarctica)

Doel- Illuminati 1:

identificeren en uitschakelen van mensen met een hoog gehalte aan reptielen-DNA (25%-45%)

Doel- Illuminati 2:

Bevolkingsreductie

Doel- Illuminati 3:

Weermanipulatie en opzetten aardbevingen

Doel- Illuminati 4:

Uitschakelen ondergrondse reptielen die aan de aardoppervlakte komen

Doel- Illuminati 5:

Afscherming van de atmosfeer tegen de voor hen vijandige invloeden uit de Kuipersgordel (buitenste laag van ons zonnestelsel).

Doel 4e Reich 1: het scheppen van gunstige elektronische voorwaarden in de atmosfeer

Doel 4e Reich 2: Contra-akties tegen de Illuminati
pi_85102760
Ooo....keee dan.
Appels. En peren.
pi_85102833
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:35 schreef chauchat het volgende:
Ooo....keee dan.
Ja, je weet het nu.

En anderen ook. De geest is uit de fles.
pi_85102881
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:37 schreef Bankfurt het volgende:
De geest is uit de fles.
Nou, dat lijkt me een ding dat vaststaat, Bankfurt!
Appels. En peren.
pi_85103009
Ik ken echt tig piloten, ook binnen de familie. Iedereen dus ook piloten zelf vinden dit echt de grootste onzin over de luchtvaart ooit. Meer woorden dan dit valt er echt niet vuil aan te maken.
pi_85104606
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:21 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Je zult in ieder geval bewijzen moeten aanvoeren waarvan de mensen die je van je gelijk wilt overtuigen accepteren dat het redelijke argumenten zijn. Bijvoorbeeld verifieerbare waarnemingen en feiten, gedocumenteerd onderzoek en een sluitende logische redenering.
Alleen dat zou al heel fijn zijn want dan gaat het ten minste ergens over. Nu is het een beetje piniata stijl tegen dingen aanslaan in de hoop dat er iets uit komt

edit: hmm nog een pagina sorry ^^
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85105456
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 17:41 schreef Apekoek het volgende:
Ik ken echt tig piloten, ook binnen de familie. Iedereen dus ook piloten zelf vinden dit echt de grootste onzin over de luchtvaart ooit. Meer woorden dan dit valt er echt niet vuil aan te maken.
Ach, het is op zijn minst een vermakelijke onderwerp om op 10.000 meter hoogte (terwijl je een kilometers lange water/ijs staart achter je hebt hangen) over te bakkeleien... :')
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_85106375
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 18:37 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ach, het is op zijn minst een vermakelijke onderwerp om op 10.000 meter hoogte (terwijl je een kilometers lange water/ijs staart achter je hebt hangen) over te bakkeleien... :')
Iedere piloot die zegt wat hij weet is zijn leven niet meer zeker; logisch toch ? :X
pi_85106495
Alsof 'iedere piloot' weet wat er gebeurd.
pi_85106590
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:03 schreef Orchestra. het volgende:
Alsof 'iedere piloot' weet wat er gebeurd.
Ik heb het over "voor het geval dat", c.q. IN CASU.
pi_85106613
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb het over "voor het geval dat", c.q. IN CASU.
Dat begrijp ik. ;)
pi_85107095
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:06 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. ;)
Tjonge, dit mag in de krant.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:19:24 #297
65918 IBAZ
broeinest
pi_85107176
Staat ook in de krant. Speciale editie.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:20:31 #298
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_85107219
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Iedere piloot die zegt wat hij weet is zijn leven niet meer zeker; logisch toch ? :X
En toch blijven ze vliegen, ookal gaat het strooien door. Ook over henzelf, familie en vrienden. Logisch
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_85107253
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef Knarf het volgende:

[..]

En toch blijven ze vliegen, ookal gaat het strooien door. Ook over henzelf, famlie en vrienden. Logisch
Niet alleen zij, de piloten, vliegen.
pi_85107418
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Tjonge, dit mag in de krant.
Nou zeg. Niet zo flauw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')