abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:22:28 #201
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_81962042
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:20 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik heb pas Windows 7 geïnstalleerd, hiervoor heb ik WinXP Pro 4 jaar lang gedraaid zonder een reinstall.
Dat is dus de grootste rotzooi die er is. Windows kan simpelweg niet zo soepel meer lopen na een paar jaar door het simpele feit dat het register een rotzooi wordt (ongeacht of je nu weinig installeert), schijfdefragmentatie onstaat (wat met externe tools niet keurig wordt opgelost) en algehele OS-slowdown ontstaat. En zeker met een PC van een paar jaar oud, want in vergelijking met Apple-based systemen is PC-hardware sneller verouderd.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_81962064
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:18 schreef Marco001 het volgende:

[..]

prima, dat ligt dan aan oju, maar ik vind het zelf heel fijn, om als mijn videokaart ofzo stuk is, gewoon ermee naar de winkel te kunnen, en een paar minuten later weer naar huis met een nieuwe videokaart..
Mijn huidige pc heb ik nu bijna 1 jaar, die daarvoor was al 5 jaar oud, enige wat er ooit aan is gebeurd is een andere videokaart, nooit opnieuw XP hoeven te installeren e.d...
Mijn HTC Touch doet het trouwens 2 dagen met 1 acculading..
Ik zeg toch ook niet dat iedereen een Apple moet gaan halen? Als jij happy bent met je Windows bak, leef je uit. Ik geef alleen maar aan dat er meerdere referentiekaders zijn. Ik vind een Mac helemaal niet duur als ik de houdbaarheid, het gebruiksgemak, de kwaliteit en het plezier van OSX meereken. Wij hebben een iMac, MacBook en MacBook Pro thuis en er komt gewoon nooit meer wat anders in.

MIjn iPhone 3GS is nu op de helft, gisterenochtend opgeladen, sindsdien muziek geluisterd in de trein, gebeld, mee hardgelopen (GPS), nog een keer muziek geluisterd, spelletjes op gespeeld, internet, etc. Dus ook 2 dagen accuduur.
pi_81962089
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:21 schreef retorbrapi het volgende:
Een computer kopen omdat je 'm makkelijk kan 'upgraden'.

Koop je ook een auto omdat je het motorblok wil vervangen? Of een wasmachine omdat de centrifuge upgradebaar is?
Als ik betere resultaten haal met een hoger RPM voor een wasmachine, waarom niet?
pi_81962098
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Maar waarom zou je uberhaupt van 1 leverancier afhankelijk willen zijn voor je soft en hardware?
Omdat het een prima leverancier is die goede spullen maakt misschien?
pi_81962101
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Maar waarom zou je uberhaupt van 1 leverancier afhankelijk willen zijn voor je soft en hardware?
Hard- en software zou altijd van dezelfde leverancier moeten komen aangezien het als een geheel moet werken.
pi_81962111
quote:

Koop je ook een auto omdat je het motorblok wil vervangen? Of een wasmachine omdat de centrifuge upgradebaar is?
Dus als jij een lekke band hebt koop je een nieuwe auto?

Als je Apple-auto een lekke band heeft, kan je voor 8500 euro een nieuwe band kopen. Daar heb je ook een simpele Microsoft auto voor.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_81962119
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:19 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Kun je nog grotere bullshit vertellen?
O jawel hoor, enige punt is, dat dat wat ik zei geen bullshit is..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:24:45 #208
289055 WillFerrell
pi_81962155
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

O jawel hoor, enige punt is, dat dat wat ik zei geen bullshit is..
Als je zo graag je hardware wilt/kunt vervangen, dan weet je ook wel dat dat dus absoluut niet wenselijk is, zo lang met één Windows-installatie doorgaan.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_81962166
Kennelijk zijn er nog steeds mensen die denken dat je met hogere specs automatischer productiever bent.
pi_81962183
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:23 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Als ik betere resultaten haal met een hoger RPM voor een wasmachine, waarom niet?
Ok. .

Jij bent niet de doelgroep van een Mac. .
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:25:26 #211
289055 WillFerrell
pi_81962189
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Als je Apple-auto een lekke band heeft, kan je voor 8500 euro een nieuwe band kopen. Daar heb je ook een simpele Microsoft auto voor.
Als je Apple-toetsenbord kapot is koop je gewoon een nieuw toetsenbord. Als je moederbord naar de tering is, gaat ie net zo in reparatie als je auto.
Allure_
Crack_
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:25:35 #212
131603 Afwazig
Serious business
pi_81962197
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Dat is dus de grootste rotzooi die er is. Windows kan simpelweg niet zo soepel meer lopen na een paar jaar door het simpele feit dat het register een rotzooi wordt (ongeacht of je nu weinig installeert), schijfdefragmentatie onstaat (wat met externe tools niet keurig wordt opgelost) en algehele OS-slowdown ontstaat. En zeker met een PC van een paar jaar oud, want in vergelijking met Apple-based systemen is PC-hardware sneller verouderd.
Je bent gewoon een faalgebruiker, Ik heb nooit een regcleaner ed. gebruikt. Gewoon een goede virusscan / firewall. Het enige wat ik heb geupgrade is een videokaart om af en toe weer een beetje mee te kunnen met games.

Ik ben zelf ICT'er en ik kan zeggen van mezelf dat ik nog goed met die PC kon werken na 4 jaar, want als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het langzame PC's. Gewoon fatsoenlijk met je PC omgaan.
pi_81962211
quote:

[..]

Maar ik wil helemaal geen simpele auto die ik slecht kan bedienen. Ik wil een luxe, makkelijk te gebruiken en breed inzetbare auto.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:25:49 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_81962214
quote:

Das zijngewoon 2 markten, de mensen die totale controle willen over een PC en degenen die willen dat ie het doet zoals uit de doos en verder niet bezig zijn met hun PC .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:26:51 #215
289055 WillFerrell
pi_81962261
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Je bent gewoon een faalgebruiker, Ik heb nooit een regcleaner ed. gebruikt. Gewoon een goede virusscan / firewall. Het enige wat ik heb geupgrade is een videokaart om af en toe weer een beetje mee te kunnen met games.

Ik ben zelf ICT'er en ik kan zeggen van mezelf dat ik nog goed met die PC kon werken na 4 jaar, want als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het langzame PC's. Gewoon fatsoenlijk met je PC omgaan.
Dat je een nieuwe videokaart in kunt bouwen wil niet zeggen dat je ICT'r bent hoor. Als je een echte ICT'r was, dan wist je dat echt wel. Ik heb je namelijk nog nergens ook maar ergens inhoudelijk argumenten zien geven die ook maar een beetje aangeven dat je ICT'r bent.
Allure_
Crack_
pi_81962289
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Mwah, ik had anders helemaal geen last ervan dat hij `slomer` werd, gewoon je computer goed onderhouden, 1 keer per jaar schijfdefragmentie + heel af en toe regcleaner en klaar. \
Overigens, volgens mij verouderd Apple hardware net zo snel als "pc" hardware...
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:27:35 #217
131603 Afwazig
Serious business
pi_81962303
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:26 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Dat je een nieuwe videokaart in kunt bouwen wil niet zeggen dat je ICT'r bent hoor. Als je een echte ICT'r was, dan wist je dat echt wel. Ik heb je namelijk nog nergens ook maar ergens inhoudelijk argumenten zien geven die ook maar een beetje aangeven dat je ICT'r bent.
Ik weet van mezelf wel wat ik ben dank je.
pi_81962305
quote:

[..]

Als je Apple-auto een lekke band heeft doe je een beroep op je garantie. Waarom zou je zelf je band gaan vervangen als er mensen zijn die dat voor je doen?
pi_81962327
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Maar ik wil helemaal geen simpele auto die ik slecht kan bedienen. Ik wil een luxe, makkelijk te gebruiken en breed inzetbare auto.
Dat kan, maar dat hoeft niet, met een PC-Auto. Nu heb je een matige auto, een soort Mitsubishi SUV van Apple, waar alleen Appple banden onder gaan, en Apple benzine. Veel te veel afhankelijkheid.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:28:09 #220
289055 WillFerrell
pi_81962333
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:27 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Mwah, ik had anders helemaal geen last ervan dat hij `slomer` werd, gewoon je computer goed onderhouden, 1 keer per jaar schijfdefragmentie + heel af en toe regcleaner en klaar. \
Overigens, volgens mij verouderd Apple hardware net zo snel als "pc" hardware...
Nee, dat is dus onzin. Veel Apple-hardware van 5 jaar oud kan nog prima mee (okay, Snow Leopard is niet te gebruiken dan), maar juist door die optimalisatie van hardware/software.
Allure_
Crack_
pi_81962339
Ik vind het juist opvallend dat ik steeds meer ICT collega's zie overstappen naar een Mac, al dan niet via de iPhone. Al twee collega's die in de afgelopen tijd een Mac hebben gekocht, de één een iMac en de ander een Mini. En beiden zeer tevreden.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:28:36 #222
289055 WillFerrell
pi_81962357
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:27 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik weet van mezelf wel wat ik ben dank je.
Dus je weet dat je een flapdrol bent? Tof die zelfkennis. Punt van mij bewezen overigens.
Allure_
Crack_
pi_81962371
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:27 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Als je Apple-auto een lekke band heeft doe je een beroep op je garantie. Waarom zou je zelf je band gaan vervangen als er mensen zijn die dat voor je doen?
Dat is met je Pc-band net zo. Ook gewoon 2 jaar wettelijk geregeld, of 5 als je er voor betaald.
pi_81962385
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das zijngewoon 2 markten, de mensen die totale controle willen over een PC en degenen die willen dat ie het doet zoals uit de doos en verder niet bezig zijn met hun PC .
Oftewel, de mensen die hun PC als een doel zien, en de mensen die hun PC als een hulpmiddel zien.
pi_81962398
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:25 schreef Afwazig het volgende:

[..]

inderdaad, mijn ma werkt inmiddels al 6 of 7 jaar met dezelfde WIndow s XP installatie, en nooit echt goed onderhouden, dus nu begint hij net wat trager te worden, naa rmijn gevoel, maar wat wil je met een pc die toendertijd zo'n 700 gulden was...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')