Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Word slaat als ik het goed heb het document op in herstel documenten wanneer het systeem zich opnieuw opstart
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Word slaat als ik het goed heb het document op in herstel documenten wanneer het systeem zich opnieuw opstart
Ze had zich iig zo'n cursus kunnen besparen van zo'n knowitall Windowsert.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:30 schreef Tacobell het volgende:
Ik weet zeker dat die vrouw plezier van haar Mac gehad zou hebben als ze er meer vanaf wist.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dit dus. Apple is een hype, en hypes waaien over.
Dat is het verschil met o.a. Microsoft. Apple blijft innoveren.quote:Ze hebben de hype even kunnen rekken door andere producten op de markt te brengen (Imac, Ipod, Iphone), maar nu de Iphone technisch links en rechts ingehaald wordt (oa. door Google (Android) / HTC),
quote:de Ipad nooit wat zal worden, zal de Apple-hype ook een beetje over zijn.
Oh oke, ja dan is het geen probleem als je midden in je workflow wordt afgekapt en op een fucking reboot moet wachten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Zowel Windows als OSX zijn prima consumenten OSen, dat Linux-geneuzel heeft echt nog 10 jaar nodig om ergens op te lijken...
Boeiend? Koffiepauze.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh oke, ja dan is het geen probleem als je midden in je workflow wordt afgekapt en op een fucking reboot moet wachten.
De alternatieven voor de Ipads waren er al lang voor de Ipad er zelf was. Er waren zelfs al betere tabletsquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig komt er geen iPhone 4G die weer beter is dan de huidige Android toestellen, er worden echt heel erg veel iPads verkocht op het moment en elke concurrent komt toch weer met een alternatief.
Zolang Apple elke keer weer met iets nieuws komt van deze orde zal de hype niet snel uitsterven denk ik.
Dan zet je automatische updates uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh oke, ja dan is het geen probleem als je midden in je workflow wordt afgekapt en op een fucking reboot moet wachten.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het ook wel om de onderdelen, maar de performance van het OS en de behuizing telt ook mee.
Macs hebben een hoogwaardige behuizing van gegoten aluminium en glas, als je dat vergelijkt met Windows laptops zoals die van Dell, Acer en zelfs Sony dan zijn dat allemaal krakkemikkige plastic ondingen.
- Wel eens bij IBM laptops gekeken? Mijn Dell zit trouwens ook erg stevig in elkaar.
Mac OS X draait veel beter dan Windows, zit beter in elkaar en kost niet zo duur als een Windows retail versie.
- die 1e 2 punten, vind je het gek? OS X hoeft maar voor een beperkt hardware gebied te worden ontwikkeld, dus kan helemaal op maat worden gmeaakt, Windows moet overal op werken, en kan dus niet als maatwerk worden gemaakt.. Overigens, mijn Windows 7 Profesional was gratis, en legaal.. (die op mijn home made pc zit)
Een programma verwijderen? Je sleept het gewoon uit de Applicatie's folder en het is weg. Geen gedoe met achterblijvende register troep, bestanden etc.
gefeliciteerd
Ook weet ik zeker dat een Mac met tragere onderdelen dan een Windows PC alsnog sneller opstart, afsluit en programma's opstart.
zie punt 2, besides, Windows 7 kan binnen 30 sec. opstarten, rap zat lijkt mij...
Over afsluiten gesproken, Macs hoeven nooit opnieuw op te starten na updates of dergelijke. Windows ook niet.
Apparaten aansluiten? Geen enkel probleem. Het werkt gewoon zonder dat je eerst op zoek moet naar drivers of cd'tjes in je pc of laptop moet flikkeren. Windows 7 werkt het precies hetzelfde..
Als je een nieuwe Windows laptop koopt zit hij waarschijnlijk helemaal vol met OEM troep van allerlei fabrikanten. Bij Apple krijg je fatsoenlijke programma's erbij. Voor de 1 fatsoenlijke programma´s, voor de ander troep...
Nou goed hoor, daar ben je zeker wel trots op?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nooit last van, nou moet ik wel zeggen dat ik zelf kan nadenken.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De alternatieven voor de Ipads waren er al lang voor de Ipad er zelf was. Er waren zelfs al betere tablets![]()
En de Iphone 4G zal ongetwijfeld beter worden dan de Android toestellen (Al zullen ze daar goed hun best voor moeten doen). Alleen zit je dan wel met een telefoon met vrijwel dezelfde opties, een fractie snellere processor (for the time being, als ze tzt niet weer ingehaald zijn) voor pakweg 350 euro meer. En hoogstwaarschijnlijk nog steeds geen batterij die bij volop gebruik 2 dagen mee gaat.
Het merk Apple is een hype, jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Niet de producten, maar gewoon dat hele bedrijf is een hype.
.
[..]
Dat is het verschil met o.a. Microsoft. Apple blijft innoveren.
[..]
. De iPad is al iets.
Mijn god, zeg..
Dit dus. Apple loopt eigenlijk constant achter de feiten aan. Maar omdat sommige mensen het merkje nou eenmaal zo geil vinden, blijven ze het kopen. Ongeacht de prijs.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De alternatieven voor de Ipads waren er al lang voor de Ipad er zelf was. Er waren zelfs al betere tablets![]()
En de Iphone 4G zal ongetwijfeld beter worden dan de Android toestellen (Al zullen ze daar goed hun best voor moeten doen). Alleen zit je dan wel met een telefoon met vrijwel dezelfde opties, een fractie snellere processor (for the time being, als ze tzt niet weer ingehaald zijn) voor pakweg 350 euro meer. En hoogstwaarschijnlijk nog steeds geen batterij die bij volop gebruik 2 dagen mee gaat.
Je kijkt te beperkt. Enig idee waarom die tablets niet zijn aangeslagen bij groot publiek, terwijl ze (misschien) allemaal hardwarematig beter zijn dan de iPad? En dat de iPad het in één keer goed doet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij kijkt ook te bepert en lijkt anderen na te praten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dit dus. Apple loopt eigenlijk constant achter de feiten aan. Maar omdat sommige mensen het merkje nou eenmaal zo geil vinden, blijven ze het kopen. Ongeacht de prijs.
Goh, omdat ie hier nog niet verkrijgbaar is misschienquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het merk Apple is een hype, jaDe Ipad is niets. Ik zie geen hele volksstammen rondzeulen met die dingen. Ik kan geen valide reden bedenken waarom iemand er één zou kopen anders dan dat er een apple-logo op staat.
Ik vond het al heel veel zeggend dat de 'gevonden' 4G telefoon vrijwel identiek is qua uiterlijk aan de HTC Legend.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dit dus. Apple loopt eigenlijk constant achter de feiten aan. Maar omdat sommige mensen het merkje nou eenmaal zo geil vinden, blijven ze het kopen. Ongeacht de prijs.
Dan krijg je om de haverklap zo'n irritante melding. Ook weer typisch, omdat Windows zoiets verneukt moet je het maar uitzetten. Waarom niet gewoon op een gebruiksvriendelijke manier implementeren? Zoals in OS X?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan zet je automatische updates uit
Zo verdomme zeg, ik had een apple gebruiker kunnen zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kijkt te beperkt. Enig idee waarom die tablets niet zijn aangeslagen bij groot publiek, terwijl ze (misschien) allemaal hardwarematig beter zijn dan de iPad? En dat de iPad het in één keer goed doet?
[..]
Jij kijkt ook te bepert en lijkt anderen na te praten.
Ik heb nog nooit iemand gezien met een iPadquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kijkt te beperkt. Enig idee waarom die tablets niet zijn aangeslagen bij groot publiek, terwijl ze (misschien) allemaal hardwarematig beter zijn dan de iPad? En dat de iPad het in één keer goed doet?
[..]
Jij kijkt ook te bepert en lijkt anderen na te praten.
Ik verwacht reacties met 'Hij is nog niet uit in Nederland!1!!1'quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand gezien met een iPad
Joh.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik welquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |