Gek he? een apple is een apple, die zijn allemaal identiek, er zijn tig duizend PC;s te krijgen van 100 tot 10.000 euro, dan moet je wel weten wat je precies krijgt voor je geldquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Sorry, dat bedoelde ik dus. Windows machines worden voornamelijk geadverteerd mbv specificaties. Daarom is men daar zo op gefocust.
mjah, waar anders valt over te adverteren bij een OS wat bekend is bij het publiek. OSX is veel minder bekend dus tja..quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Sorry, dat bedoelde ik dus. Windows machines worden voornamelijk geadverteerd mbv specificaties. Daarom is men daar zo op gefocust.
Nee, je volgt het punt niet. Bij Windows-based machines moet je wel als fabrikant met specificaties onderscheiden. Dat is immers haast het enige (naast een behuizing). Drivers zijn van externe partijen en zijn dus nauwelijks beinvloedbaar. Bij een Apple-based machine is dit niet het geval. Componenten, OS én drivers (nouja, KEXT's) zijn van Apple. Apple hoeft zich niet specswise te onderscheiden en kan dus door de nadruk te leggen op andere feiten zo onderscheiden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, waar anders valt over te adverteren bij een OS wat bekend is bij het publiek. OSX is veel minder bekend dus tja..
Sony is dan ook een fabrikant die ik erg hoog heb zitten en een goede marketing heeft. Jammer genoeg breken de VAIO's niet door.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Vandaar ook dat je op b.v. de Sony website zo enorm veel ziet staan over de prestatie's..
http://www.sony.nl/product/vn-f-series
okay, wel wat, maar niet erg veel imho
Ik heb die VAIO's nog nooit op TV gezien of in de mediamarkt folder of in een andere computerfolder. Goede marketing mijn aars is nog beter gemarketing'dquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Sony is dan ook een fabrikant die ik erg hoog heb zitten en een goede marketing heeft. Jammer genoeg breken de VAIO's niet door.
Jij ziet dagelijks reclames van Apple dan op TV? Sony doet meer dan alleen aan TV-reclame, virals, experimentele laptops/all-in-ones als de VAIO P of de L.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb die VAIO's nog nooit op TV gezien of in de mediamarkt folder of in een andere computerfolder. Goede marketing mijn aars is nog beter gemarketing'd
Dat klopt, maar zie jij vaak een Apple? Ik niet. Ik zie wel vele Acers, ik ben ook erin getuimeltquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:25 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij ziet dagelijks reclames van Apple dan op TV? Sony doet meer dan alleen aan TV-reclame, virals, experimentele laptops/all-in-ones als de VAIO P of de L.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |