quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Die kunnen dus niet op een half punt eindigen. TS had een 8,4 voor geschiedenis, dus een 8 uiteindelijk. Ik heb het hele examen tien keer doorgelezen maar echt álle fouten kloppen![]()
Klacht: Ik heb geen 9 op een tiende punt verschil.
Wist ik veel dat je ook de overeenkomsten in de werkwijze tussen Soekarno en Gandhi moest benoemen. Dat stond niet in de vraagquote:
Begrijpend lezen is ook een vakquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:00 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wist ik veel dat je ook de overeenkomsten in de werkwijze tussen Soekarno en Gandhi moest benoemen. Dat stond niet in de vraag
Niet op de HAVOquote:
Ik wed dat jij niet eens geschiedenis in je pakket hebtquote:
Hah ik zit al een stap verder op het MBO. Ik had geschiedenis inderdaad niet in het pakket want ik had er niets aan qua vervolgsopleidingquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:19 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik wed dat jij niet eens geschiedenis in je pakket hebt
Op het MBO zitten en dan gaan zeiken over HAVO.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hah ik zit al een stap verder op het MBO. Ik had geschiedenis inderdaad niet in het pakket want ik had er niets aan qua vervolgsopleiding
Havo is bijna hetzelfde als VMBO-T. Het is alleen sneller qua lessenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Op het MBO zitten en dan gaan zeiken over HAVO.
Waarom deed je dan VMBO-Tquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Havo is bijna hetzelfde als VMBO-T. Het is alleen sneller qua lessen
Je zegt net dat het bijna hetzelfde is, je spreekt je zelf tegen jongenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Omdat ik niet wilde gaan stressen, dat is namelijk niet goed voor mijn lichaam
Dat is het ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:17 schreef Ryon het volgende:
Havo hetzelfde als VMBO-T? Dat zou echt bedroevend zijn.
Door de snelheid van de lessen stapelt het huiswerk zich op. Waardoor je eerder aan het huiswerk moet of je moet gaan stressen als een stresskip. Stressen is een keuze en daarom heb ik voor VMBO-T gekozen lekker rustig aan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:15 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Je zegt net dat het bijna hetzelfde is, je spreekt je zelf tegen jongen
net alsof je veel huiswerk moet maken op de havoquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Door de snelheid van de lessen stapelt het huiswerk zich op. Waardoor je eerder aan het huiswerk moet of je moet gaan stressen als een stresskip. Stressen is een keuze en daarom heb ik voor VMBO-T gekozen lekker rustig aan.
Ja dat kan. Normaal gesproken lukt het me wel om een klein foutje in het nakijken te ontdekken maar deze leraar is écht heel goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef Emma123321 het volgende:
Even de eerste serieuze reactie in dit topic: is inderdaad erg vervelend, ik heb het met een aantal vakken ook dat ik wss. een 7,4 en zo kom te staan. Het is toch ook zo dat je kunt zakken omdat je bij een vak bijv. een 5,45 ofzo haalt? En dat wordt dan een 5,4 ofzo?
Daar heb je het helemaal mis. HAVO is hetzelfde als VWO, alleen heeft VWO de stof een of twee jaar eerder en hebben zijn een aantal extra vakken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Havo is bijna hetzelfde als VMBO-T. Het is alleen sneller qua lessen
quote:
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:10 schreef Emma123321 het volgende:
Even de eerste serieuze reactie in dit topic: is inderdaad erg vervelend, ik heb het met een aantal vakken ook dat ik wss. een 7,4 en zo kom te staan. Het is toch ook zo dat je kunt zakken omdat je bij een vak bijv. een 5,45 ofzo haalt? En dat wordt dan een 5,4 ofzo?
Sorry hoor maar Havo lijkt veel meer op VMBO-T dan op VWO maar goed heb al 2 jaar niet op het middelbaar gezetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja dat kan. Normaal gesproken lukt het me wel om een klein foutje in het nakijken te ontdekken maar deze leraar is écht heel goed![]()
[..]
Daar heb je het helemaal mis. HAVO is hetzelfde als VWO, alleen heeft VWO de stof een of twee jaar eerder en hebben zijn een aantal extra vakken.
En ik doe HAVO dus ik weet het beterquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Havo lijkt veel meer op VMBO-T dan op VWO maar goed heb al 2 jaar niet op het middelbaar gezeten
En wij moesten in 3 HAVO wel eens VMBO-TL examens maken, de tering wat was dat simpelquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
En ik doe HAVO dus ik weet het beter
Ik ken geen enkele Mavo'er die leert voor z'n examen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:28 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
En wij moesten in 3 HAVO wel eens VMBO-TL examens maken, de tering wat was dat simpel
Wat ook niet zo gek is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele Mavo'er die leert voor z'n examen.
Die examens maakten wij ook al in de onderbouw.. Wat doen die lui met hun leven als ze daar niet doorheen kunnen komen als ze zestien zijn?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:28 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
En wij moesten in 3 HAVO wel eens VMBO-TL examens maken, de tering wat was dat simpel
Blowen, drinken, naar de hotelschool gaan enz.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die examens maakten wij ook al in de onderbouw.. Wat doen die lui met hun leven als ze daar niet doorheen kunnen komen als ze zestien zijn?
jawel gquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:50 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Die kunnen dus niet op een half punt eindigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |