In Afrika, daar hebben ze pas hongerquote:
Broertjesquote:
Ja hahaha dat zegt een kennis van mij ook altijdquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In Afrika, daar hebben ze pas honger(aldus mijn moeder)
Hehe soms wel maar dat is ook weer zonde, je moet ze nog wel kunnen plagenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Broertjesje kunt er beter soep van koken
Ok. Wtfquote:Zanger openingsceremonie WK dood
JOHANNESBURG - De organisatie van het wereldkampioenschap voetbal moet op het laatste moment op zoek naar een zanger voor de openingsceremonie op 11 juni. Operazanger Siphiwo Ntshebe (34), die tijdens het feest zou optreden, is overleden aan hersenvliesontsteking.
Dat heeft platenmaatschappij Epic, waarbij Ntshebe onder contract stond, woensdag bekendgemaakt. Ntshebe was door antiapartheidsstrijder Nelson Mandela gevraagd om het lied Hope te zingen tijdens de openingsceremonie in Johannesburg. Tijdens een repetitie vorige week werd hij ziek. Dinsdag bezweek hij aan de ontsteking.
Dat is zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe soms wel maar dat is ook weer zonde, je moet ze nog wel kunnen plagen
Jawel, maar dan moet ik brood eten... en ik heb geen zin om de hele ochtend brood te moeten eten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In Afrika, daar hebben ze pas honger(aldus mijn moeder)
Is er niks anders in huis?
Brood roosteren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik brood eten... en ik heb geen zin om de hele ochtend brood te moeten eten.
Ik luister hem bijna non stopquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik vind een openingsliedje eik het minst boeiende
Mwa misschien wel. Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik vind een openingsliedje eik het minst boeiende
Dat wordt gewoon de nieuwe zomerhitquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik luister hem bijna non stop
Nu ook
Zo vroeg op de ochtend?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Brood roosteren?
Tosti maken?
[ afbeelding ]
Mjah dat zeker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa misschien wel. Ik vind het wel een leuk nummerEn fucking zuur voor die gast
Daar kan ik lekker op dansen als NL kampioen isquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon de nieuwe zomerhit
Nah in de kwartfinale vliegen ze eruitquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar kan ik lekker op dansen als NL kampioen is
Dan eet je nu gewoon brood (met dank aan jouw broertje)quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah in de kwartfinale vliegen ze eruit
Is het ook. Zuur en een gaaf nummer that is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa misschien wel. Ik vind het wel een leuk nummerEn fucking zuur voor die gast
Prolly wel ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon de nieuwe zomerhit
Ja, waarom niet?quote:
Ja misschien wel. Zie het vanzelf wel, blijft moeilijk in te schatten. Zeker met dit team.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah in de kwartfinale vliegen ze eruit
Vandaar dat daar zoveel geld mee te verdienen valtquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Zie het vanzelf wel, blijft moeilijk in te schatten. Zeker met dit team.
Haha dat zeker ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat daar zoveel geld mee te verdienen valt![]()
Jeej nog 3 uurtjes
En het sterkste team stond er nog niet eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha dat zeker ja.
Maar ik heb nu ook echt het gevoel dat we wat kunnen presteren. En dan bedoel ik niet gelijk het WK winnen hoor. Maar als je ziet hoe graag die gasten willen gisteravond.En voetballen kunnen ze bijna allemaal wel. Oja en van Persie is een fucking held
Ik vond wel dat Mexico te grof speelde voor een oefeniterland. Leek wel of ze de teams dmv blessures wilden uitschakelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En het sterkste team stond er nog niet eens.
Waarom moet ik opeens denken aan Nederland - Portugal, een paar jaar geleden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Mexico te grof speelde voor een oefeniterland. Leek wel of ze de teams dmv blessures wilden uitschakelen
Ja iets te lomp was het misschien wel. Maar straks op het WK krijgen ze daar ook mee te maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Mexico te grof speelde voor een oefeniterland. Leek wel of ze de teams dmv blessures wilden uitschakelen
Ja dat is logisch maar nu was het nog helemaal niet nodigquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja iets te lomp was het misschien wel. Maar straks op het WK krijgen ze daar ook mee te maken.
Geen idee. Dat ben ik allang weer vergetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens denken aan Nederland - Portugal, een paar jaar geleden?
Voor mij nog niet morgen nog een dag en dan lekker weekendquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Dat ben ik allang weer vergeten
Oh wacht dat was die wedstrijd waar het kaarten regende toch?
Was dat 4 jaar geleden en de wedstrijd dat NL werd uitgeschakeld?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil nog steeds wraak op die kut portugezen met hun jank ronaldo.
Ja op het WK toen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was dat 4 jaar geleden en de wedstrijd dat NL werd uitgeschakeld?
Ik had nog nooit meegemaakt dat de kroeg zo snel leeg was
Kaas en marmite is dat niet erg zout?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
Boterhammetjes met kaas en marmite en komkommer
Wat is marmite?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
Boterhammetjes met kaas en marmite en komkommer
een vegetarische kruidenpastaquote:
Tostiquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Brood roosteren?
Tosti maken?
[ afbeelding ]
Dat was een kutwedstrijd zeg. Sindsdien heb ik echt een hekel aan Portgalquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens denken aan Nederland - Portugal, een paar jaar geleden?
Oh oke. Ziet er niet echt lekker uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
een vegetarische kruidenpasta
[ afbeelding ]
Nee nog niet. Ik denk ook niet dat ik mail krijg dat die foto's verwijderd zijn, dat zal ik wel zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tosti
Goedemorgen trouwens
Huppel, al iets van hyves vernomen??
pardonquote:
Ik vind het erg zout. Ik heb er wel altijd trek in als ik ziek benquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke. Ziet er niet echt lekker uit
ooh iik net pas dus ik verwacht dat iedereen dan ook net wakker isquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pardon
Ik was om half 7 al wakker hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |