In Afrika, daar hebben ze pas hongerquote:
Broertjesquote:
Ja hahaha dat zegt een kennis van mij ook altijdquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In Afrika, daar hebben ze pas honger(aldus mijn moeder)
Hehe soms wel maar dat is ook weer zonde, je moet ze nog wel kunnen plagenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Broertjesje kunt er beter soep van koken
Ok. Wtfquote:Zanger openingsceremonie WK dood
JOHANNESBURG - De organisatie van het wereldkampioenschap voetbal moet op het laatste moment op zoek naar een zanger voor de openingsceremonie op 11 juni. Operazanger Siphiwo Ntshebe (34), die tijdens het feest zou optreden, is overleden aan hersenvliesontsteking.
Dat heeft platenmaatschappij Epic, waarbij Ntshebe onder contract stond, woensdag bekendgemaakt. Ntshebe was door antiapartheidsstrijder Nelson Mandela gevraagd om het lied Hope te zingen tijdens de openingsceremonie in Johannesburg. Tijdens een repetitie vorige week werd hij ziek. Dinsdag bezweek hij aan de ontsteking.
Dat is zo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hehe soms wel maar dat is ook weer zonde, je moet ze nog wel kunnen plagen
Jawel, maar dan moet ik brood eten... en ik heb geen zin om de hele ochtend brood te moeten eten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
In Afrika, daar hebben ze pas honger(aldus mijn moeder)
Is er niks anders in huis?
Brood roosteren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik brood eten... en ik heb geen zin om de hele ochtend brood te moeten eten.
Ik luister hem bijna non stopquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik vind een openingsliedje eik het minst boeiende
Mwa misschien wel. Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm ik vind een openingsliedje eik het minst boeiende
Dat wordt gewoon de nieuwe zomerhitquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik luister hem bijna non stop
Nu ook
Zo vroeg op de ochtend?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Brood roosteren?
Tosti maken?
[ afbeelding ]
Mjah dat zeker.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa misschien wel. Ik vind het wel een leuk nummerEn fucking zuur voor die gast
Daar kan ik lekker op dansen als NL kampioen isquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon de nieuwe zomerhit
Nah in de kwartfinale vliegen ze eruitquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar kan ik lekker op dansen als NL kampioen is
Dan eet je nu gewoon brood (met dank aan jouw broertje)quote:
Ja dat denk ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah in de kwartfinale vliegen ze eruit
Is het ook. Zuur en een gaaf nummer that is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa misschien wel. Ik vind het wel een leuk nummerEn fucking zuur voor die gast
Prolly wel ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon de nieuwe zomerhit
Ja, waarom niet?quote:
Ja misschien wel. Zie het vanzelf wel, blijft moeilijk in te schatten. Zeker met dit team.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah in de kwartfinale vliegen ze eruit
Vandaar dat daar zoveel geld mee te verdienen valtquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja misschien wel. Zie het vanzelf wel, blijft moeilijk in te schatten. Zeker met dit team.
Haha dat zeker ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vandaar dat daar zoveel geld mee te verdienen valt![]()
Jeej nog 3 uurtjes
En het sterkste team stond er nog niet eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha dat zeker ja.
Maar ik heb nu ook echt het gevoel dat we wat kunnen presteren. En dan bedoel ik niet gelijk het WK winnen hoor. Maar als je ziet hoe graag die gasten willen gisteravond.En voetballen kunnen ze bijna allemaal wel. Oja en van Persie is een fucking held
Ik vond wel dat Mexico te grof speelde voor een oefeniterland. Leek wel of ze de teams dmv blessures wilden uitschakelenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En het sterkste team stond er nog niet eens.
Waarom moet ik opeens denken aan Nederland - Portugal, een paar jaar geleden?quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Mexico te grof speelde voor een oefeniterland. Leek wel of ze de teams dmv blessures wilden uitschakelen
Ja iets te lomp was het misschien wel. Maar straks op het WK krijgen ze daar ook mee te maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond wel dat Mexico te grof speelde voor een oefeniterland. Leek wel of ze de teams dmv blessures wilden uitschakelen
Ja dat is logisch maar nu was het nog helemaal niet nodigquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja iets te lomp was het misschien wel. Maar straks op het WK krijgen ze daar ook mee te maken.
Geen idee. Dat ben ik allang weer vergetenquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens denken aan Nederland - Portugal, een paar jaar geleden?
Voor mij nog niet morgen nog een dag en dan lekker weekendquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Dat ben ik allang weer vergeten
Oh wacht dat was die wedstrijd waar het kaarten regende toch?
Was dat 4 jaar geleden en de wedstrijd dat NL werd uitgeschakeld?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik wil nog steeds wraak op die kut portugezen met hun jank ronaldo.
Ja op het WK toen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was dat 4 jaar geleden en de wedstrijd dat NL werd uitgeschakeld?
Ik had nog nooit meegemaakt dat de kroeg zo snel leeg was
Kaas en marmite is dat niet erg zout?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
Boterhammetjes met kaas en marmite en komkommer
Wat is marmite?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:17 schreef suikertaartje het volgende:
Boterhammetjes met kaas en marmite en komkommer
een vegetarische kruidenpastaquote:
Tostiquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Brood roosteren?
Tosti maken?
[ afbeelding ]
Dat was een kutwedstrijd zeg. Sindsdien heb ik echt een hekel aan Portgalquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waarom moet ik opeens denken aan Nederland - Portugal, een paar jaar geleden?
Oh oke. Ziet er niet echt lekker uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
een vegetarische kruidenpasta
[ afbeelding ]
Nee nog niet. Ik denk ook niet dat ik mail krijg dat die foto's verwijderd zijn, dat zal ik wel zien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tosti
Goedemorgen trouwens
Huppel, al iets van hyves vernomen??
pardonquote:
Ik vind het erg zout. Ik heb er wel altijd trek in als ik ziek benquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke. Ziet er niet echt lekker uit
ooh iik net pas dus ik verwacht dat iedereen dan ook net wakker isquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pardon
Ik was om half 7 al wakker hoor
Ik om 05:40quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pardon
Beetje marmite maar, en de komkommer maakt het weer veel frisserquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Kaas en marmite is dat niet erg zout?
thijs gevallen?quote:
Hmm logisch eikquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh iik net pas dus ik verwacht dat iedereen dan ook net wakker is
ik om 03:15quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
pardon
Dus niet slaapkopjequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh iik net pas dus ik verwacht dat iedereen dan ook net wakker is
nee, veel posts erbijquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
thijs gevallen?
[..]
Hmm logisch eik
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
thijs gevallen?
[..]
Hmm logisch eik
quote:
goedemorgen lieveplieveploefquote:
jezusquote:
quote:
Thijs vond het toen al ochtend genoeg om wakker te zijnquote:
hoi jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zwitsalquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo maar eens douchen enzo en dan eens richting werk, want iedereen zal dan wel ook niet straks pas beginnen
Wat leuk, mama heeft een dagje rust dusquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, veel posts erbij![]()
Thijs is bij opa en oma aan het spelen vandaag
Je gips mag er afquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik denk ook niet dat ik mail krijg dat die foto's verwijderd zijn, dat zal ik wel zien.
Klopt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik ga zo maar eens douchen enzo en dan eens richting werk, want iedereen zal dan wel ook niet straks pas beginnen
Jaaaaaaquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:31 schreef DevilsWhore het volgende:
* DevilsWhore tegen suikertaartje aankruipt
Kom, slapen.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi jij![]()
mag ik je een kusje geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs vond het toen al ochtend genoeg om wakker te zijn![]()
gelukkig maar tot iets van 04:15, daarna mocht ik nog tot 07:30 slapen![]()
ja dat wordt idd een zwitsal overkill zoquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwitsal![]()
En ik denk dat er al wel mensen aan het werk zijn ja
uhm ik wil voor 11.00 aanwezig zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Klopt.
Hoe laat moet jij vandaag beginnen?
Ja, kan ik lekker boodschappen doen, stofzuigen, wassen, strijken en opruimenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat leuk, mama heeft een dagje rust dus
Leuk he kinderenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
om 05:59: MAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mamamamamamamaaaaaaaaaaaaaaa? Mama? Neee Neee Paaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zo ging het vamorgen bij ons
Ja over 2 uurtjesquote:
Je kan ;t wel gebruikenquote:
heerlijk hoor als je zo laat kan beginnenquote:
quote:
quote:
Ik vind dat altijd zoooooo irritant schattig..zo van: argh, laat ons slapen..maar hihihihi, wat liefquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
om 05:59: MAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA mamamamamamamaaaaaaaaaaaaaaa? Mama? Neee Neee Paaaaaaaaaaaaapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
zo ging het vamorgen bij ons
Niet als je dan ook langer moet blijven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
heerlijk hoor als je zo laat kan beginnen
ach ja, alles went heh, dus op een gegeven moment is dat ook weer vroeg, normaal ben ik er wel voor 10 uur hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
heerlijk hoor als je zo laat kan beginnen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
En over een x aantal jaar moet je hem om 2 uur 's middags z'n bed uittrappen omdat hij niet op zoekt te staan
Ik ging Thijs vanochtend wassen met een Zwitsal washandje, deed toen Zwitsal bodylotion op 'm smeren en daarna nog Zwitsal zonnebrandquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat wordt idd een zwitsal overkill zo![]()
[..]
uhm ik wil voor 11.00 aanwezig zijn
Idd irritant schattigquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind dat altijd zoooooo irritant schattig..zo van: argh, laat ons slapen..maar hihihihi, wat lief![]()
Hier ging het: Mamaaaaa? Sommel! Buiten!
(ja, eigen schuld, moet je hem maar niet op de nieuwe schommel laten een uur voor bedtijd, Nienke)
coelie joeliequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ging Thijs vanochtend wassen met een Zwitsal washandje, deed toen Zwitsal bodylotion op 'm smeren en daarna nog Zwitsal zonnebrand
Oeh, en Zwitsal gel in zijn haartjes![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
Ik was gister met m'n buurmeisje van 3 een memory spel aan het doen waarbij je bijvoorbeeld een muis bij het muizenholletje moet zoeken. Had ze de vis te pakken en toen pakte ze daarna het vogelhuisje. Ik vragen, wat is dat? Vissenhuis!![]()
Had ze alsnog gewonnen
Kinderen zijn beter in memory dan volwassenenquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
Ik was gister met m'n buurmeisje van 3 een memory spel aan het doen waarbij je bijvoorbeeld een muis bij het muizenholletje moet zoeken. Had ze de vis te pakken en toen pakte ze daarna het vogelhuisje. Ik vragen, wat is dat? Vissenhuis!![]()
Had ze alsnog gewonnen
Zo gaat datquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
Had ze alsnog gewonnen
Misschien wel ja, geen idee. Maar het spel was eigenlijk nog iets te moeilijk voor haar. Maar was wel schattigquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kinderen zijn beter in memory dan volwassenen
Ghehe lekker wakker worden is dat ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zoooooo irritant schattig..zo van: argh, laat ons slapen..maar hihihihi, wat lief![]()
Hier ging het: Mamaaaaa? Sommel! Buiten!
(ja, eigen schuld, moet je hem maar niet op de nieuwe schommel laten een uur voor bedtijd, Nienke)
Die je aan de verwarming moet hangen bedoel je?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
Zo'n kattendraagmandje heet helemaal niet zo trouwens. Dat heet een poesjesauto![]()
En een BH is een tietenpantyquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef suikertaartje het volgende:
Zo'n kattendraagmandje heet helemaal niet zo trouwens. Dat heet een poesjesauto![]()
Prachtig!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien wel ja, geen idee. Maar het spel was eigenlijk nog iets te moeilijk voor haar. Maar was wel schattig![]()
En ook zo grappig dat ze constant dingen zegt die ze papa of mama heeft horen zeggen. "Nee, dat is nog te moeilijk voor jasper (broertje)"
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:44 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, de buurvrouw is de was aan het ophangen, nu ruikt het hier naar vers gewassen wasgoed![]()
(de buitendeur staat open)
Pwnd!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef eNGine10 het volgende:
Had ze alsnog gewonnen
Nee, zo'n dierenartsdingquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die je aan de verwarming moet hangen bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |