dudequote:Op donderdag 27 mei 2010 01:37 schreef Vengerr het volgende:
Hoi ts.
Ik denk dat het meer spontaan over komt als je het haar gewoon in het Nederlands vraagt.![]()
Volgens mijn zussen ben jij niet de eerst die op het idee komt weet je wel.![]()
Als je het toch zo wil proberen doet deze het zeker goed:
'Sen ölü benimkini bir bebeğini tecavüz etmek için sevmeyecek mi.'
oke wtf betekend dat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:37 schreef Vengerr het volgende:
Hoi ts.
Ik denk dat het meer spontaan over komt als je het haar gewoon in het Nederlands vraagt.![]()
Volgens mijn zussen ben jij niet de eerst die op het idee komt weet je wel.![]()
Als je het toch zo wil proberen doet deze het zeker goed:
'Sen ölü benimkini bir bebeğini tecavüz etmek için sevmeyecek mi.'
çok tatlıquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:41 schreef MikePla het volgende:
[..]
oke wtf betekend dat?
ik kan ook dit zeggen
Karasevdaliyim- Ik ben hopeloos verliefd op je
maar ik ben wel goed in uitspraak (frans,engels,duits latijns) ik heb wel gevoel voor taal dus moet wel beetje lukken en anders deze tips nog: http://members.home.nl/cd.oldenburger/turks.htm
Neem je uitspraak eens op. Ik denk dat je beter uit de verf komt met Nederlands.quote:
denk het ook alleen wat is mooier turks iets minder uitgesproken, maar dan weet ze dat ik er moeite viir heb gedaan en haar waardeer, of simpel nederlands ik wil met je? wat is beter denken jullie?quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem je uitspraak eens op. Ik denk dat je beter uit de verf komt met Nederlands.
Zoals je zelf al aangeeft komt het net wat anders (beter) over als je het in het Turks doet. Maar alleen als je uitspraak goed (genoeg) is. Of te verstaan, in ieder geval. In het Nederlands is het niets speciaals.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:53 schreef MikePla het volgende:
[..]
denk het ook alleen wat is mooier turks iets minder uitgesproken, maar dan weet ze dat ik er moeite viir heb gedaan en haar waardeer, of simpel nederlands ik wil met je? wat is beter denken jullie?
Da's argo (slang), mên. Wel makkelijker uit te spreken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |