quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Als ie blijft gaat ie maar sparen voor een flatscreen in n zn eigen villa op t balkon![]()
Anyhow, nu echt afk
Jij anders ook nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
ja, oh-oh is niet zo van de OP's geloof ik
quote:
Ja, vond je? Ik heb het niet gekeken, zit nu nova te kijken met wat samenvattingen en herhalingen.quote:
Ik heb er maar een half uurtje van gezien, was meer als verkapte tvp bedoeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja, vond je? Ik heb het niet gekeken, zit nu nova te kijken met wat samenvattingen en herhalingen.
Mèh.
Ohhhwwww.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er maar een half uurtje van gezien, was meer als verkapte tvp bedoeld.
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhhwwww.![]()
Nja, ik heb expres niet gekeken, vind het veel te snel gaan, ik hou daar niet van. Niemand laat elkaar uitpraten, je moet in recordtempo laten weten wat je ergens van vindt... Nee. Dan lees ik wel lekker dat partijprogramma door, ook al is het een heel boekwerk.
Ja? Hm. Misschien de herhaling nog eens kieken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.
Een heel stuk beter dan zondag, waar ik ook teveel partijen miste. En de leiding was mooi strak. Ik hou alleen niet van de nabesprekingen en de criteria om een winnaar van het debat te bepalen. Ik snap dat verkiezingen per definitie competitief zijn, maar ik begrijp niet dat er gesproken wordt over het elkaar verbaal afmaken, aanvallen en pareren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond dat er wel heel netjes gedebatteerd werd hoor. Samenvatting werkt ook goed tough.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |