en ik denk dat een magenetron langer mee moet gaan dan 3 jaar, en er dus best mogelijkheden zullen zijn zoals ik hierboven heb gepostquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Vonkenboer het volgende:
In ieder geval zou ik hem van de stroom afhalen door de stekker uit het stopcontact te halen en/of de groep uit te schakelen waarop hij aangesloten is.
Meestal loont reparatie niet meer omdat de kosten in uurloon hoger zijn dan de waarde van de magnetron.
Ik denk dat je bij reparatie meer geld kwijt bent dan dat je een nieuwe zou kopen
het is een Mors grill oven rangequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef GewoneMan het volgende:
de magnetron rookt, wat te doen? check die even... ik verwacht echt dat ze hem gratis maken (dan zou je hooguit de verzendkosten moeten betalen mogelijk dat de winkel dat nog wel voor je doet), en nogmaals wat is het merk?
hahaha ik zal hem even bellenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zou Klink ervan op de hoogte stellen. Die komt dan vast wel het rookverbod aan je oventje uitleggen. Of afdwingen door middel van boetes.
het merk is morsquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat is het merk dan? want dat lijkt niet echt op een merk
Zit er iets aangekoekt tegen je grill element? Zoja --> Buiten zetten, op hoogste stand, en afwachten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:22 schreef ruchama het volgende:
Vanmiddag begon vanuit het niets de magnetron te roken toen ik hem op de oven (gril) stand had staan
Bij de normale magnetronfunctie gaat alles goed, maar zodra ik hem weer op de gril zet begint hij te roken
Het komt vanaf de zijkant
Heb eens iets gehoord over een trafo?
Het apparaat is verder goed, heb zelfs nog nooit een magnetron meegemaakt met zo'n goede oven functie
Dus als het enigszins kan zou ik hem graag willen laten repareren
Maar ik heb een kleine portemonnee en ben dus op zoek naar goedkope opties
Kun je ergens goedkope onderdelen krijgen om te laten installeren?
Ik laat onderdelen alleen installeren door mensen die er weet van hebben
Maar als ik zelf onderdelen goedkoper kan krijgen dan via de installatie bedrijven is dat mooi meegenomen![]()
En wat is het advies bij een rokende magnetron oven: reparatie of weggooien?
Hij is trouwens 3 jaar oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |