Ja, precies. Valt mij op dat iedereen de CPB van de hand wijst, zelfs de PvdA. (terwijl het CPB zogenaamd in hun zak zou zitten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik niet eens. Hij wilde schermen met de CPB-cijfers terwijl we allemaal weten dat het programma van de PVV zwaar kut is.
cohen doet het anders erg goed.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De grootste clown is nog altijd Cohen
Dat is niet de vraag, Wilders is geen arts en kan derhalve ook niet bepalen wat spoedeisend is. Een arts wel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is de vraag wat Wilders onder spoedeisend verstaat, want er zijn ook artsen die chemokuren geven, niet echt op de korte termijn noodzakelijk, maar die worden dus verboden. Dat betekent een inperking van de vrije wil van artsen om mensen te helpen, daarvoor wordt je immers arts, toch?
Niet meer dan logisch tijdens campagnetijd. De campagneleiders van de andere partijen hebben gewoon een goede kans gemist. Dom.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik vind het wel slim van die gasten.
Zouden we morgen ergens de afterparty kunnen bekijken, zoals bij Paul de Leeuw toenquote:
Ja, kloptquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
C1000 reclames zijn echt legendarisch slecht
En terecht...we hebben deze hele crisis te danken aan mensen die dachten dat ze de toekomst konden modelleren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, precies. Valt mij op dat iedereen de CPB van de hand wijst, zelfs de PvdA. (terwijl het CPB zogenaamd in hun zak zou zitten.
Best wel ernstig.
Als Pastors er is zet ik de TV gewoon uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Mendeljev het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag uitgenodigd worden voor de nabeschouwing. Hopelijk krijgen we niet weer die soldaat en die acteur te zien
we?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben ik niet eens. Hij wilde schermen met de CPB-cijfers terwijl we allemaal weten dat het programma van de PVV zwaar kut is.
Ze had wel gelijk, eerst zat Wilders in de hoek van extreem rechts en nu neigt hij toch naar extreem midden, voor zover dat kan bestaanquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Merkie het volgende:
Wilders was sterk, maar de vragen waren erg matig. Vooral dat "ware Wilders"-vraagje, lekker boeiend.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Als Pastors er is zet ik de TV gewoon uit.
Maar dat kan/mag dus niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
anders kan je hier net zo goed illegaal zitten.
AH reclame ftwquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, klopt
En die van de Super de boer verschrikkelijk irritant.
hee! Da's lang gelee.quote:
Inderdaad...geen goede debater, wel de beste premier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |