Uiteraard.quote:
Vind ik ook wel.quote:
Als er ook een Chipszak adoratietopic komtquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
Wie opent het Marielle adoratie topic
Ik niet
Hij mag helaas alleen geen antwoord gevenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef dramatiek het volgende:
fijn dat Rutte eens goed de oren gewassen krijgt.
down boyquote:
Raar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Abraracadabra het volgende:
Wat raar, ik ben het alweer met Wilders eens.
Logisch, immigratie is zijn ding. Daar is hij sterk in, maar faalt in de meeste andere dingen, imo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Mendeljev het volgende:
Wilders is wel sterk in zijn betoog. Eerste pluspunt van vanavond.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als er ook een Chipszak adoratietopic komt
quote:
Volgens mij hadden ze verwacht dat Wilders zichzelf wel belachelijk zou maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Wat een pussyvragen. Cohen en Rutte werden veel harder aangepakt.
Eerst lid van de VVD met rechts economisch beleid vs PVV-lid met links economisch beleid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef Type-R het volgende:
"wie is de ware wilders" wtf is dat voor vraag?
Bakker, Slager, garantie op stofzuigers....quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef redcable het volgende:
elite,massa immigratie, henk ingrid, islamisering..
Idd, zwakquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef timmmmm het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef Type-R het volgende:
"wie is de ware wilders" wtf is dat voor vraag?
Niet voor kinderen. Die hebben er niet voor gekozen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef BlackLining het volgende:
Wilders komt er bijzonder makkelijk vanaf.
Ben het overigens wel met hem eens. De grens moet hard zijn.
Heb ik iets gemist?quote:
Het maakt niet uit, als hij de grootste verliezer word, zal hij morgen zeggen dat RTL4 verschrikkelijk links is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef timmmmm het volgende:
Als wat dan, minister van peroxidezaken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef Zith het volgende:
WIlders heeft in paars in het kabinet gezeten, mag hij wel eventjes uitleggen ja
Ja zeg. Het zal helemaal lekker worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet voor kinderen. Die hebben er niet voor gekozen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, als hij de grootste verliezer word, zal hij morgen zeggen dat RTL4 verschrikkelijk links is.
Weheh, inderdaad.:')quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
wilders viel tegen :s hij zei: ''wij zijn de banenkampioen als het gaat om veiligheid''. wtf
En alsof er honderden tot duizenden niet-Nederlanders hier komen voor medische hulp.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet voor kinderen. Die hebben er niet voor gekozen.
gaat wss over het hoogste tarief, ophogen of niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Stranger het volgende:
Wat?
Gaat het dalijk over mensen die meer verdienen dat ze meer moeten betalen?
Dat hebben we toch al gehad in de hervorming van het zorgstelsel en de HRA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |