hahah, weer één die probeert zijn referals er in te stoppen. Misschien moet je deze Chinese Webshops topic #80 Waar DX snel verzendt!!11!11111!!1 eens lezen en dan met name:quote:
edit: refferer weggehaaldquote:Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.
Als het enkele dagen geleden verzonden is, dan ligt het pakket ws bij de douane. TNT weet er dan nog niks van. En wanneer ze dat dan wel eens wetenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:52 schreef ASUS-Lover het volgende:
ik vindt dat DX helemaal niet zo snel verzend![]()
aangezien het nog niet in NL is zei TNT en het wel allang verzonden was uit HK
Toen ik belde zeiden ze dat ze dat over het algemeen "pas na 3 weken weten"... yeah, rightquote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef Osramp het volgende:
[..]
Als het enkele dagen geleden verzonden is, dan ligt het pakket ws bij de douane. TNT weet er dan nog niks van. En wanneer ze dat dan wel eens weten. Ik belde maandag in de loop van de ochtend om een pakket dat vorige week woensdag was verzonden uit HK. Rond 11.00 maandag wisten ze er niks van, maar toch werd het pakket dinsdag begin van de middag bezorgd. Het kan natuurlijk wel, pakketten die ik vandaag voor 18.00 binnenbreng bij TNT worden ook morgen door de dag bezorgd.
Dat het nog niet in NL is zegt niks.reken nadat er op de site van HKmail staat dat het left Hong Kong for its destination is, dan reken er anderhalve week bij en dan is het in huis.
+1quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:04 schreef Osramp het volgende:
[..]
Als het enkele dagen geleden verzonden is, dan ligt het pakket ws bij de douane. TNT weet er dan nog niks van. En wanneer ze dat dan wel eens weten. Ik belde maandag in de loop van de ochtend om een pakket dat vorige week woensdag was verzonden uit HK. Rond 11.00 maandag wisten ze er niks van, maar toch werd het pakket dinsdag begin van de middag bezorgd. Het kan natuurlijk wel, pakketten die ik vandaag voor 18.00 binnenbreng bij TNT worden ook morgen door de dag bezorgd.
Dat het nog niet in NL is zegt niks.reken nadat er op de site van HKmail staat dat het left Hong Kong for its destination is, dan reken er anderhalve week bij en dan is het in huis.
Als je met die in het donker schijnt, zie je die straal dan goed? Met die 5mW van mij zie je de straal nét als het pikkedonker isquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb een 30mw van DX, erg leuk speelgoed! Ook leuk om je naam ermee te schrijven in het donker en een foto maken met lange sluitertijd!
Hell yes, overdag ook wel...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:32 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Als je met die in het donker schijnt, zie je die straal dan goed? Met die 5mW van mij zie je de straal nét als het pikkedonker is![]()
Dat met die lange sluitertijd heb ik weleens met mn rode laser gedaan, is idd gaaf
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Hmm.. dan toch maar zo'n 30/50/200()mW laser bestellen denk ik... of deze potmodden?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:03 schreef Apekoek het volgende:
Nu wil ik een aantal hoezen bestellen waar een logo op zit, het gaat me niet om het logo maar om de hoes zelf. Hoe groot is de kans dat de douane moeilijk gaat doen dat er een logo op de hoes staat die toe behoort aan een andere fabrikant. Want nogmaals ik wil zelfs zelf de logo er af halen omdat ik die niet mooi vind, maar het betekend dat ik het dus wel MET logo moet ontvangen. Iemand ervaring hier mee?
En is Hongkong EMS aan te raden of niet?
Helaas voor wat ik zoek nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef Skiet het volgende:
[..]
Grote kans dat je hetzelfde artikel wel kan vinden zonder logo voor een lagere prijs.
Je weet het nooit zeker... Kans is wel klein...quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:34 schreef Apekoek het volgende:
Of beter gezegd, kijkt de douane NOOIT in een pakketje wat een waarde onder de 22 euro heeft? Please help me out braddas!
Zo'n gevoel heb ik ook...quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:34 schreef Apekoek het volgende:
Of beter gezegd, kijkt de douane NOOIT in een pakketje wat een waarde onder de 22 euro heeft? Please help me out braddas!
quote:Order Shipped - Tracking Number Inside
Van: DealExtreme (sales@dealextreme.com)
Verzonden: vrijdag 28 mei 2010 1:10:03
Aan: @hotmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |