Red Bull wordt een 1 tweetje, die zijn nog steeds te snel, Ferrari is sneller dan McLaren, die doen het altijd aardig op vrijdag maar 1 snel rondje is een andere zaakquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:25 schreef Burnie88 het volgende:
Wie gaat het morgen goed doen met kwali? Toch weer Red Bull of zit McLaren en Ferrari er dicht bij? Ik zou het niet kunnen zeggen...
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:12 schreef Sobraine het volgende:
Iemand Hamilton al gezien?? Hij heeft dus écht een sik en twee oorbellen....
Ben benieuwd als ie het podium haalt dan, of hij ze samen met ze horloge aangereikt krijgt voor de huldigingquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:15 schreef Tarado het volgende:
Nee nog niet gezien maar ze hadden het er vanmorgen tijdens VT1 over dat hij z'n oorbellen uit moet doen voor het rijden.
http://carons-musings.blo(...)-black-earrings.htmlquote:It's not the fact he's had it done that bothers me, but that he couldn't wait until the 4 week Summer holiday. Surely he knew that his tight fitting helmet would cause problems for the sharp bits of metal in his ears. Honestly. Jenson Button can behave like a spoilt child at times, but he looks the picture of cool maturity next to his bratty team mate.
Laten we het er maar op houden dat hij nu hij onder het juk van z'n vader vandaan is, de dingen doet die hij als puber niet gedaan heeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ben benieuwd als ie het podium haalt dan, of hij ze samen met ze horloge aangereikt krijgt voor de huldiging
[..]
http://carons-musings.blo(...)-black-earrings.html
Ik denk dat jij eerder oorbellen neemt dan dat die fotomodellen met jou op stap gaanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zou eerder met fotomodellen op stap gaan dan een paar oorbellen aanschaffen.
Prachtigquote:
Maar wat wilde hij nou eigenlijk?quote:
Whaha, briljant!!!!!quote:
Brandblusser onder/achter zijn wiel, anders rolde zijn bolide weg....quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maar wat wilde hij nou eigenlijk?
Hahaha: mijn koffie!quote:
Wanneer stelt ie z'n nieuwe vriend voor?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:12 schreef Sobraine het volgende:
Iemand Hamilton al gezien?? Hij heeft dus écht een sik en twee oorbellen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |