Ja, iemand met stekkeltjes haar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef Heretic het volgende:
Geweldig ook dat een paar van de mannen die aanbieden om te helpen, omdat ze zo goed zijn met word, een reactie vol met spelfouten plaatsen...
quote:Hoi,
Ik ben J. Ik ben 31 jaar. Ik kan je helpen met je document hoor. Tot horens!
Groet,
J
Aardige mensenquote:nou ik kan wel redelijk met word omgaan voor een rijkelijke beloning zeker hahaha
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Voor een rijkelijke beloning zeker hahahahaahha xD xD![]()
ManianMan?quote:hey
Ik ben een 19 jarige man.
Ik heb 3 jaar ict gestudeerd dus weet ik er wel het een en ander van.
Ik zou je graag helpen.
Laat maar iets weten
quote:hoi esmeen
ik zou het professioneel voor je kunnen doen ,als je nog niet voorzien bent neem kontakt met me op als je geintresserd bent en vertel wat je er wel voor terug zou willen doen.
vr gr bj
quote:Toevallig ben ik zelf journalist, dus ik zou je eventueel wel kunnen helpen als je wilt...
Waar gaat het interview over? Dan kan ik me een beetje inlezen zodat ik je beter kan helpen er iets uitzonderlijk goeds van te maken
Inmiddels 62 reactiesquote:Dag Esmeen,
Graag kom ik je interview verwerken tot een artikel/magazine. Hier kunnen we natuurlijk ook plaatje en/of foto’s toevoegen. Wil je het alleen in Word (windows). Je heb wel een PC waar wij op kunnen werken? Ik zou dat overdag kunnen m.n. de maandag of woensdag. Groeten D
Als er markt is voor seks per sms kan dit ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:45 schreef JackieBrown het volgende:Dat ze daar in trappen joh! Ik ben trouwens eens naar sexmarkt gegaan
hilarisch
Ik denk dat iedereen daar trollt want dit kan toch gewoon niet
quote:Heb je ondertussen al iemand gevonden voor je magazine omdat ik nog niks van je heb gehoord
Ik hoor graag van je.
Veel liefs,
B
quote:Hi Esmee,
Als ik je goed begrijp moet je 'n paar zinnen ombouwen tot een volledige tekst.
'n Beetje afhankelijk van 't onderwerp moet dat voor mij, breedsprakige - van geboorte - jurist - daarvoor heb ik moeten studeren :-) - niet zo'n probleem zijn.
Als 't echt je bedoeling is om voor je opleiding iets te presteren lijkt 't me leuk je daarbij te helpen.
Ja, natuurlijk doe ik 't ook voor de rijkelijke beloning door/van een 18-jarige - zo te zien - mooie&lekkere blondine. Zeg maar de combinatie van lichamelijke en geesteljke bevrediging :-), wederzijds uiteraard.
Kort over mij: vrijgezel, blank, 47jr/1.82m/95kg, donker (op m'n hoofd hier&daar grijs) behaard, bruine soms groenige ogen. Beetje Mediterraan uiterlijk, Franse voorouders. Hetero, besneden en bijgehouden schaamhaar. Werk als jurist bij de overheid, bewoon m'n eigen flat in Amsterdam. Je kunt meer van/over me vinden onder de nickname -A- op adultmatch en 2day.
Ik kan ontvangen (en ook nog eens goed koken) alsook verplaatsen.
Voor 't geval je via 'n directere weg wilt communiceren: -mail-
Thanks, captain Obvious. Have this rock.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:24 schreef A.Einstein het volgende:
HAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH TS is TROL !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |