Ja, iemand met stekkeltjes haar.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:29 schreef Heretic het volgende:
Geweldig ook dat een paar van de mannen die aanbieden om te helpen, omdat ze zo goed zijn met word, een reactie vol met spelfouten plaatsen...
quote:Hoi,
Ik ben J. Ik ben 31 jaar. Ik kan je helpen met je document hoor. Tot horens!
Groet,
J
Aardige mensenquote:nou ik kan wel redelijk met word omgaan voor een rijkelijke beloning zeker hahaha
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:25 schreef Smart_ass het volgende:
Voor een rijkelijke beloning zeker hahahahaahha xD xD![]()
ManianMan?quote:hey
Ik ben een 19 jarige man.
Ik heb 3 jaar ict gestudeerd dus weet ik er wel het een en ander van.
Ik zou je graag helpen.
Laat maar iets weten
quote:hoi esmeen
ik zou het professioneel voor je kunnen doen ,als je nog niet voorzien bent neem kontakt met me op als je geintresserd bent en vertel wat je er wel voor terug zou willen doen.
vr gr bj
quote:Toevallig ben ik zelf journalist, dus ik zou je eventueel wel kunnen helpen als je wilt...
Waar gaat het interview over? Dan kan ik me een beetje inlezen zodat ik je beter kan helpen er iets uitzonderlijk goeds van te maken
Inmiddels 62 reactiesquote:Dag Esmeen,
Graag kom ik je interview verwerken tot een artikel/magazine. Hier kunnen we natuurlijk ook plaatje en/of foto’s toevoegen. Wil je het alleen in Word (windows). Je heb wel een PC waar wij op kunnen werken? Ik zou dat overdag kunnen m.n. de maandag of woensdag. Groeten D
Als er markt is voor seks per sms kan dit ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:45 schreef JackieBrown het volgende:Dat ze daar in trappen joh! Ik ben trouwens eens naar sexmarkt gegaan
hilarisch
Ik denk dat iedereen daar trollt want dit kan toch gewoon niet
quote:Heb je ondertussen al iemand gevonden voor je magazine omdat ik nog niks van je heb gehoord
Ik hoor graag van je.
Veel liefs,
B
quote:Hi Esmee,
Als ik je goed begrijp moet je 'n paar zinnen ombouwen tot een volledige tekst.
'n Beetje afhankelijk van 't onderwerp moet dat voor mij, breedsprakige - van geboorte - jurist - daarvoor heb ik moeten studeren :-) - niet zo'n probleem zijn.
Als 't echt je bedoeling is om voor je opleiding iets te presteren lijkt 't me leuk je daarbij te helpen.
Ja, natuurlijk doe ik 't ook voor de rijkelijke beloning door/van een 18-jarige - zo te zien - mooie&lekkere blondine. Zeg maar de combinatie van lichamelijke en geesteljke bevrediging :-), wederzijds uiteraard.
Kort over mij: vrijgezel, blank, 47jr/1.82m/95kg, donker (op m'n hoofd hier&daar grijs) behaard, bruine soms groenige ogen. Beetje Mediterraan uiterlijk, Franse voorouders. Hetero, besneden en bijgehouden schaamhaar. Werk als jurist bij de overheid, bewoon m'n eigen flat in Amsterdam. Je kunt meer van/over me vinden onder de nickname -A- op adultmatch en 2day.
Ik kan ontvangen (en ook nog eens goed koken) alsook verplaatsen.
Voor 't geval je via 'n directere weg wilt communiceren: -mail-
Thanks, captain Obvious. Have this rock.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:24 schreef A.Einstein het volgende:
HAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH TS is TROL !!!!
Ik vind dat eigenlijk bijzonder goed geschreven.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Rectum het volgende:
Deze man doet er wel heel erg veel moeite voor:
[..]
quote:hai esmeen, ben werkzaam in grafische industrie en kan je wel hel;pen, laat maar weten wat je beloning is, hou wel van lekker jong xxx r
Dat moet je wel zijn heh, voor het bewerken van een Word-document.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef G.R.S. het volgende:
Iedereen is opeens grafische designer en/of journalist
Die is wel origineel en draait er tenminste niet omheen!quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
quote:
quote:Hoi Irena,
Ik ben Jason, 29 jaar oud, 1m93. Ik ben ondernemer, heel erg druk en vrijgezel.
Ik ben niet op zoek naar een relatie. Ik ben gewoon op zoek naar gezelligheid en natuurlijk sex.
Jij wilt je rijbewijs halen, dus heb je geld nodig.
Mijn voorstel is: wij hebben een dat van 6 uur, lekker de stad in, lekker eten en als afsluiter lekker sex. Ik ben gek op likken, dus ik hoop dat jij dat ook lekker vindt. Voor deze date betaal in je 1000 euro. Dit kunnen we ook vaker doen, dus na 3 keer heb je 3000 euro.
Als dit je wel wat lijkt ben ik bereikbaar via de mail:
jasonzoekt@live.nl. Graag zou ik ook nog een paar foto's van jou ontvangen om te zien hoe je er verder uitziet. Uiteraard kan ik jou ook foto's van mij toesturen.
Ik hoop dat dit je wat lijkt en ik hoop snel van je te horen.
Kus,
Jason
quote:Hoi Irena,
Ik zag jouw mooie foto en advertentie. Ik ben john, een lieve, onderdanig ingestelde jongen van 25 jaar uit Amsterdam.
Ik zou jou graag helpen met een bijdrage voor je rijlessen. Ik wil er echter geen seks voor terug. Ik vind het ook een naar idee als zo'n mooi meisje als jij je laat gebruiken voor geld. Wel zou ik graag aan je tonen hoezeer ik jou vereer. Dat kan ik bijvoorbeeld doen door je eens een uitgebreide pedicure te geven (voetenbadje, massage, nagels lakken etc.). Ik ben hier goed in, heb veel ervaring. Ik kan je dus gratis een goede en ontspannende pedicure geven, en je krijgt er nog geld bij voor je rijlessen ook. Want mooie jongedames als jij moeten met respect en eerbied behandeld worden.
nederige groet,
john
Heldquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:46 schreef Piktussendedeur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als vrouw zijnde kun je makkelijk rijk worden
http://sexmarkt.nl/rubrie(...)en-leren-rijden.aspxquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:51 schreef Piktussendedeur het volgende:
[..]
http://sexmarkt.nl/rubrie(...)en-leren-rijden.aspx
Ja wie zou hier niet op reageren,
162 ongelezen berichten....
quote:Goede morgen Esmeen,
Ik ben kobe en heb redelijk wat ervaring met het werken met word. Dus wil ik gerust afspreken met je om je interview op een degelijk manier te verwerken. Ik ben wel van België maar afstand is voor mij geen probleem. Laat iets weten indien je mijn hulp wenst. Kusjes kobe
Laat hem naar Nederland toe komenquote:
okee zoveel details hoeven wij niet te weten....besneden? geschoren?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef Rectum het volgende:
[..]
quote:Beste Esmeen,
Je advertentie met onderwerp 'Ervaring word documenten bewerken' kan niet worden geplaatst op Sex Markt
Reden: Zie toelichting
Extra info: meerdere accounts zijn niet toegestaan
Wil je je advertentie aanpassen? Log dan in op www.sexmarkt.nl en ga onder 'Mijn Sex Markt' naar 'advertenties wijzigen'. Nadat je een wijziging hebt aangebracht in de advertentietekst, zal deze opnieuw door het support team worden gecontroleerd.
Met vriendelijke groet,
Het Support Team
www.sexmarkt.nl
Nou is 'mevrouw' niet helemaal de juiste beschrijvingquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:02 schreef Knipoogje het volgende:
http://sexmarkt.nl/rubrie(...)Ben-jij-diegene.aspx
Deze mevrouw heeft nog meer views. Ze wil namelijk graag anale sexles krijgen. Ziet er heel betrouwbaar uit overigens. Vrouwen die Lei heten liegen immers nooit! anagram van lie
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:33 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Laat hem naar Nederland toe komenEn dan komt hij erachter dat hij gefopt is en springt hij voor een tram.
quote:hallo kobe,
Ik heb al veel reacties op mn advertentie gekregen, drm heb ik hem ma weggehaald. Ik zit nog wel te spirngen om help. Jij lijkt me wel een aardige vent. Wnnr zou je ht aan tijd hebben dn? Zou het altijd luek vinden als je me eens een foto zou sturen. Mijn mail is naturalesmee@hotmail.com.
liefs en een dikken kus op je ...
esmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |