Niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:46 schreef chufi het volgende:
Deze opstelling gaat het niet worden denk ik
jij haat vd Vaart lolquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
De vier afvallers voor morgen....
van der Vaart
Braafheid
Vlaar (blessure)
Babel (blessure)
Ik ben met 3 eens, Elia voor van der vaart en het rijtje past,quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
De vier afvallers voor morgen....
van der Vaart
Braafheid
Vlaar (blessure)
Babel (blessure)
zou best eens kunnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Toilutpaper het volgende:
De vier afvallers:
Engelaar
Anita
Vlaar
Babel
Dat denk ik ook, en hoop het eerlijk gezegd ook. al mag van mij Vlaar eventueel ook door braafheid vervangen worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef Toilutpaper het volgende:
De vier afvallers:
Engelaar
Anita
Vlaar
Babel
Braafheid had het veel makkelijker dan anita, stond veel minder druk op de verdediging toen. Neem je dat ook mee in je overhaaste beslissing?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:58 schreef Toilutpaper het volgende:
Als ik Anita zag voetballen, dan denk ik toch dat Braafheid meegaat, van Marwijk laat gevestigde namen niet zo snel vallen.
Braafheid is 'gevestigder' dan Anita.
Die vrouwen begonnen gewoon spontaan te strippen en toen ging het beeld weer naar het voetbal.quote:
de Mos noemt dit alibi verdedigenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF doet Anita bij de 2-1? Hij loopt van zijn man weg en doet vervolgens helemaal niks waardoor zijn man simpel in kan koppen
Volgens mij was die man voor Engelaar hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF doet Anita bij de 2-1? Hij loopt van zijn man weg en doet vervolgens helemaal niks waardoor zijn man simpel in kan koppen
Tja, dat kan je verwachten van SBS6...quote:
Wat je had moeten zeggen is: WAAR STAAN DE CENTRALE VERDEDIGERS IN HET VERHAAL? Mathijsen en Heitinga daar leg ik de grootste blaam bij die goal. Die waren niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heitinga lag op de grond te pitten, nadat die de bal ipv naar de zijkant recht door het midden wegslidedquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:21 schreef Fokski het volgende:
[..]
Wat je had moeten zeggen is: WAAR STAAN DE CENTRALE VERDEDIGERS IN HET VERHAAL? Mathijsen en Heitinga daar leg ik de grootste blaam bij die goal. Die waren niet eens in de buurt.
Dat is z'n kleinkind.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Trouwens: heeft van Marwijk een zoontje van vijf ofzo? Zie gekke Harry op SBS, die is bij 'm thuis.
Heeft die het verkeerde spel gekochtquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:25 schreef Beerdepo het volgende:
Lol Van Marwijk heeft een Wii met Fifa 10
Die zoon van van Bommel speelt bij Bayern München.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat is z'n kleinkind.
Bert heeft alleen dochters.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Zijn schoonzoon van Bommel speelt bij Bayern München.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso Anita
Toch een aanfluiting dat zo'n man knulletje in Oranje speelt?
Anita's man loopt in rug van mathijsen. Dus Anita heeft op dit moment geen man. Hij kan er niet veel aan doen dat die andere niet gedekt door een van de VM's.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het waren wel 2 geniale goals zeg, vooral die 2de
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |