Ik zie niet hoe dit racistisch is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hadden het over het debat en hij zei dat zelfs de Marokkanen meer manieren hebben..
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ja dat is racistisch.
Soort positieve discriminatie.
Gelukkig ben ik deels Brabander.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee vergeleken met die Hollanders en jood.
ik durfde niets te zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
TS is dus gewoon de racist hier in het verhaal.
Dat hebben ze ook. Ik heb al zo vaak gehad dat ze met 15 man aan mij kwamen vragen of ik een probleem had. Aardige jongens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hadden het over het debat en hij zei dat zelfs de Marokkanen meer manieren hebben..
waar heb je deze gelezen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook. Ik heb al zo vaak gehad dat ze met 15 man aan mij kwamen vragen of ik een probleem had. Aardige jongens.
Misschien zijn dat wel zijn ervaringenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
dan heb jij zeker dezelfde ervaringen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel zijn ervaringen
Waarom moet dat gelijk met racisme te maken hebben?
Ten eerste hoor je mij dat niet zeggen dus ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan heb jij zeker dezelfde ervaringen...
ga weg uit mijn topic
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ten eerste hoor je mij dat niet zeggen dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt
En ten 2e ik kom in welk topic ik wil en ik mag reageren waar ik wil dus dat hoef jij me niet te vertellen.
En als je niet wil dat mensen hun mening geven in je topic dan moet je ook geen topics aanmaken
Domme kutquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel zijn ervaringen
Waarom moet dat gelijk met racisme te maken hebben?
Schat ik neem fok totaal niet serieusquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kus me kont.![]()
Dat je dit topic serieus neemt. Marokkanen + FOK!!!......
Het ging om het debat op tv.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:58 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hmm hoe ik denk dat het is gegaan:
Leerlingen zijn aan het debatteren, iedereen schreeuwt door elkaar heen en ze laten elkaar niet uitpraten.
Leraar(geïrriteerd):pfft, zelfs Marokkanen hebben meer manieren!![]()
In mijn ogen is dit best racistisch.
Klopt dit TS? Leg anders even de situatie uit.
Wat de neuk boeit het me nou of het om marokkanen turken of negers gaatquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fok niet serieus nemen maar wel een topic over Marokkanen serieus nemen?Spreek jezelf niet zo tegen lieverd. Hij bracht het niet als mening, maar als feit en zeggen dat zelfs Marokkanen meer manieren hebben is nogal generaliserend, vind je niet? Hij kent namelijk niet alle Marokkanen. Ik kom over als een domme kut? Zegt degene met "kuzzie op je kontje" ..
Doe iets aan je spelfouten. DOMME KUT. Je bent toch geen Nederlander, he?
Onderschat mijn IQ niet. Ik daag je uit.
Oke, dus hij had het over de mensen op TV die elkaar niet laten uitpraten etc. en toen zei hij 'zelfs Marokkanen hebben meer manieren'.'quote:
Ga je kont laten kussen alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Wat de neuk boeit het me nou of het om marokkanen turken of negers gaat![]()
Tsjonge jonge jij begrijpt niet helemaal wat ik bedoel eh
Jaa.. dat is toch geen mening, want hij kent niet alle Marokkanen?!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Oke, dus hij had het over de mensen op TV die elkaar niet laten uitpraten etc. en toen zei hij 'zelfs Marokkanen hebben meer manieren'.'
??
Stoer hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je kont laten kussen alsjeblieft zeg.
Ik bedoel dat je op fok een topic over Marokkanen niet serieus kunt nemen.
Ik vind dit racistisch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jaa.. dat is toch geen mening, want hij kent niet alle Marokkanen?!
Zie je wel , daar beginnen ze al met dreigen. BEL WILDERS!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fok niet serieus nemen maar wel een topic over Marokkanen serieus nemen? Spreek jezelf niet zo tegen lieverd. Hij bracht het niet als mening, maar als feit en zeggen dat zelfs Marokkanen meer manieren hebben is nogal generaliserend, vind je niet? Hij kent namelijk niet alle Marokkanen. Ik kom over als een domme kut? Zegt degene met "kuzzie op je kontje" ..
mensen die gelijk over iemands IQ oordelen na een paar posts gelezen te hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:52 schreef Pixie. het volgende:
en je komt daarom nogal over als gewoon een domme kut
Want sowieso heb je niet het IQ om er normaal op in te gaan
mensen die denken dat ze facking slim zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
2 paar oren?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:33 schreef Buitendam het volgende:
Iedereen flapt er wel eens iets doms uit tijdens het werk. Bij de een hoort alleen zijn beeldscherm het, bij de ander zitten er 30x2 paar oren voor zijn/haar neus. Dessalnietemin blijft het dom.
We zouden een meeting moeten houden, met jullie 2.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fok niet serieus nemen maar wel een topic over Marokkanen serieus nemen? Spreek jezelf niet zo tegen lieverd. Hij bracht het niet als mening, maar als feit en zeggen dat zelfs Marokkanen meer manieren hebben is nogal generaliserend, vind je niet? Hij kent namelijk niet alle Marokkanen. Ik kom over als een domme kut? Zegt degene met "kuzzie op je kontje" ..
ik ben het.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef Habbezak het volgende:
[..]
mensen die gelijk over iemands IQ oordelen na een paar posts gelezen te hebben![]()
[..]
mensen die denken dat ze facking slim zijn
ik wachtquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:34 schreef Moos. het volgende:
[..]
We zouden een meeting moeten houden, met jullie 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |