Ik zie niet hoe dit racistisch is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hadden het over het debat en hij zei dat zelfs de Marokkanen meer manieren hebben..
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:28 schreef RacerDKB het volgende:
Ja dat is racistisch.
Soort positieve discriminatie.
Gelukkig ben ik deels Brabander.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee vergeleken met die Hollanders en jood.
ik durfde niets te zeggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
TS is dus gewoon de racist hier in het verhaal.
Dat hebben ze ook. Ik heb al zo vaak gehad dat ze met 15 man aan mij kwamen vragen of ik een probleem had. Aardige jongens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hadden het over het debat en hij zei dat zelfs de Marokkanen meer manieren hebben..
waar heb je deze gelezen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook. Ik heb al zo vaak gehad dat ze met 15 man aan mij kwamen vragen of ik een probleem had. Aardige jongens.
Misschien zijn dat wel zijn ervaringenquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
dan heb jij zeker dezelfde ervaringen...quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel zijn ervaringen
Waarom moet dat gelijk met racisme te maken hebben?
Ten eerste hoor je mij dat niet zeggen dus ik weet niet waar je dat vandaan haaltquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan heb jij zeker dezelfde ervaringen...
ga weg uit mijn topic
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ten eerste hoor je mij dat niet zeggen dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt
En ten 2e ik kom in welk topic ik wil en ik mag reageren waar ik wil dus dat hoef jij me niet te vertellen.
En als je niet wil dat mensen hun mening geven in je topic dan moet je ook geen topics aanmaken
Domme kutquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Misschien zijn dat wel zijn ervaringen
Waarom moet dat gelijk met racisme te maken hebben?
Schat ik neem fok totaal niet serieusquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kus me kont.![]()
Dat je dit topic serieus neemt. Marokkanen + FOK!!!......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |