abonnement Unibet Coolblue
pi_81933098
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:48 schreef pointillisme het volgende:

[..]

heel soms, laatste tijd bijna helemaal niet meer
Dat hoort er toch ook bij vind ik.
Als mijn vriend het niet eerlijk wou zeggen zou ik zeggen "ja jij wilt niet zoenen, maar ik wel, dus dan doe je dat ook maar anders pijp ik je ook niet vaak meer hoor!"

Je moet even kijken of je er een win-win situatie van kan maken
-
pi_81938439
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
vind het wel heel raar hoor
Dit.
pi_81940545
Toen ik na 5 jaar tegen mijn vriend zei dat ik het niet leuk vond dat we alleen maar kusjes gaven, en niet meer zoenden, was hij het helemaal met me eens, en is het weer opgeleefd.
And the druids turn to stone...
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:35:12 #29
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_81942339
Ik zou er juist wel serieus over praten. Juist omdat je niet wilt dat het een issue wordt moet je er goed over praten. Omdat als je dit niet doe je het voor jezelf alleen maar moeilijker maakt (Je zit er blijkbaar wel mee, anders had je hier niet gepost).Uiteindelijk ga je er steeds meer mee zitten en zal het waarschijnlijk niet goed aflopen.

Ik zeg maar altijd zo: als je het probleem vroeg aanpakt is het nog klein genoeg om er wat aan te doen. Krop je het op blaast het probleem zich op en ben je verder van huis.

Ik vind het zelf ook een beetje raar waarom hij tijdens de sex ook niet wilt zoenen dat hoort er inderdaad wel bij (uitzonderingen daar gelaten).

No offence: Misschien ruik je uit je mond en durft hij het niet te zeggen? (Nogmaals ik wil hier niet beledigen) Of een andere redenen waar hij zelf niet over durft te praten? Slecht of raar kussen?
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_81943581
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef Lon3 het volgende:
Ik zou er juist wel serieus over praten. Juist omdat je niet wilt dat het een issue wordt moet je er goed over praten. Omdat als je dit niet doe je het voor jezelf alleen maar moeilijker maakt (Je zit er blijkbaar wel mee, anders had je hier niet gepost).Uiteindelijk ga je er steeds meer mee zitten en zal het waarschijnlijk niet goed aflopen.

Ik zeg maar altijd zo: als je het probleem vroeg aanpakt is het nog klein genoeg om er wat aan te doen. Krop je het op blaast het probleem zich op en ben je verder van huis.

Ik vind het zelf ook een beetje raar waarom hij tijdens de sex ook niet wilt zoenen dat hoort er inderdaad wel bij (uitzonderingen daar gelaten).

No offence: Misschien ruik je uit je mond en durft hij het niet te zeggen? (Nogmaals ik wil hier niet beledigen) Of een andere redenen waar hij zelf niet over durft te praten? Slecht of raar kussen?
Thanks, hier heb ik echt iets aan. En ik zit er inderdaad wel een beetje mee, aangezien hij eerst wel echt een zoen fan was en we veel zoenden. Dus ik wil gewoon echt graag weten hoe het komt en het oplossen als het kan.

Ja ik vind het ook wel raar waarom hij tijdens de seks niet wil zoenen. we kussen elkaar wel veel (altijd als we elkaar zien, als we gaan slapen maar ook gewoon spontaan. en tijdens de seks ook).

Ik snap dat je niet wil beledigen, zo ervaar ik het helemaal niet . Ik zorg er altijd voor dat ik een frisse en schone mond heb en kauw eigenlijk altijd kauwgom als ik niet aan het eten ben dus ik denk dat het daar niet aan ligt.

Ik heb wel ooit gezegd dat ik wel vond dat hij oke zoende, maar dat ik ook slechtere en betere zoenpartners had gehad (dat was totaal geen aanval oid, maar gewoon een evalutie) en nu zit ik te denken of hij misschien onzeker is omdat ik vind dat hij niet geweldig zoent en me daarom niet meer wil zoenen?
  woensdag 26 mei 2010 @ 22:16:18 #31
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_81945572
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:50 schreef pointillisme het volgende:

[..]

Ik heb wel ooit gezegd dat ik wel vond dat hij oke zoende, maar dat ik ook slechtere en betere zoenpartners had gehad (dat was totaal geen aanval oid, maar gewoon een evalutie) en nu zit ik te denken of hij misschien onzeker is omdat ik vind dat hij niet geweldig zoent en me daarom niet meer wil zoenen?
Dan zouden jullie veel meer moeten gaan zoenen om het juist te oefenen

Maar ik denk dat je met een goed gesprek heel ver kan komen. Je moet alleen er voor zorgen dat hij ook beseft dat jij het een probleem vind en je er mee zit. Als hij het niet zo serieus neemt en denkt dat je aan het ouwe hoeren bent heb je er niet zo veel aan. Vooral praten over je gevoelens hierover en wat je misschien als oplossing zou kunnen zien.
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
  woensdag 26 mei 2010 @ 23:01:41 #32
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81948723
Over het algemeen wordt zoenen altijd minder naarmate de relatie vordert.
Zoenen is eigenlijk ook een soort van onderzoek, door te zoenen ruik je elkaar goed, proef je elkaar en komen verschillende hormonen vrij, hiermee kan je bepalen of degene met wie je zoent een juiste partner is.
Natuurlijk klopt dit niet altijd aangezien er genoeg zijn die de verkeerde hebben getroffen, maar dat is de hoofdzakelijke reden dat mensen zoenen met elkaar.
Maar tijdens de seks hoort het er toch ook wel bij naar mijn mening.

Als jij zoenen toch nog wel prettig vind en het mist dan zal hij er toch ook over moeten praten, misschien is het wel iets waarvoor hij zich schaamt, dat hij bv denkt uit zijn mond te ruiken, of dat het vies smaakt voor jou of juist andersom of je hebt er ooit eens een opmerking over gemaakt waar hij zich niet lekker bij voelt.

Maar over het algemeen is minder ( tong)zoenen niet meteen iets waar je je zorgen over moet maken.
hoeveel mensen die in een langere relatie zitten zie je nog op iedere mogelijke plek zoenen zoals jonge verliefde koppeltjes? Denk nog heel weinig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81951567
Mja maar helemaal niet meer zoenen lijkt mij ook niet echt te kloppen...ik weet niet, ik heb ook zo ongeveer die tijd met m'n huidige vriendin (wel m'n eerste serieuze relatie, misschien dat dat ook meespeelt) maar ik vind het nog altijd heerrrrrrrrrrlijk om te zoenen hoor! Zoals TS het stelt lijkt het alsof het helemaal niet meer gebeurt, dat lijkt me toch een beetje apart. Of is het wat genuanceerder?
Haiai
pi_81952306
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:35 schreef Lon3 het volgende:
No offence: Misschien ruik je uit je mond en durft hij het niet te zeggen? (Nogmaals ik wil hier niet beledigen) Of een andere redenen waar hij zelf niet over durft te praten? Slecht of raar kussen?
Wilde ik ook al zeggen... Je kunt tanden poetsen en kauwgom kauwen wat je wilt, maar als je bijvoorbeeld veel kruiden eet, of je hebt een gaatje in je mond dan stinkt dat gewoon. Kan me goed voorstellen dat dat een reden is, ook al merk je er zelf weinig van.
Als je het raar vindt om hierover te beginnen tegen je vriend, vraag het dan eens aan je tandarts of desnoods je huisarts. Boeiend als zo'n vent/vrouw het weet, die zijn wel wat gewend. En zo weet jij ook waar je aan toe bent, of je kunt weer een mogelijkheid dat het aan jou ligt uitsluiten.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:07:00 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81952359
helemaal niet meer zoenen is inderdaad wel erg drastisch, bij de seks bv vind ik het toch ook wel horen en ook wel eens gewoon zomaar.

Maar nogmaals, wie weet heeft hij er wel een reden voor die hij niet durft te vertellen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81952548
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:07 schreef snakelady het volgende:
Maar nogmaals, wie weet heeft hij er wel een reden voor die hij niet durft te vertellen.
Waarschijnlijk.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_81953082
Ja goh, het zal heus wat minder worden met de tijd hoor, dat is niet meer dan logisch. Maar na 8 kleine maandjes?

Ik heb 4 jaar een relatie gehad en het gezoen was in dat 4e jaar misschien niet meer zo talrijk als jaar 1 maar "nooit meer omdat het nergens voor nodig is" is ver onder wat 'normaal' is, lijkt me. Wij zoenden er nog vrolijk op los iig.

Praat erover en verzeker hem dat hij eerlijk tegen je mag zijn
Conscience do cost.
pi_81953598
Hartstikke bedankt voor jullie adviezen en tips! Hier kan ik zeker wat mee
pi_81953693
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:11 schreef Sander het volgende:
Zoenen is lekker! Blijven doen! Dat hij niet wil, is vreemd.
  donderdag 27 mei 2010 @ 14:10:16 #40
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_81969261
Hoe oud is die gast als hij al 50 smatjes heeft gehosseld?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:46:38 #41
300663 queensbridge
ready for whatever
pi_82002644
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:13 schreef pointillisme het volgende:

[..]



hahaha

nee maar stel het zijn er 25; is ook wel genoeg ervaring toch?
Het lijkt alsof je er trots op bent dat je vriend er al zoveel heeft gehad?

Waar de fuck gaat t heen met de chickies van tegenwoordig
Born alone die alone, no crew to keep my crown or throne.
pi_82003870
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:10 schreef goofy_goober het volgende:
Hoe oud is die gast als hij al 50 smatjes heeft gehosseld?
Is 50 smatjes hosselen dan zoveel of behoor je dan tot de elite van de soepele mooiboys?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_82004006
Kwali > Quanti
Conscience do cost.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 18:15:41 #44
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_82337978
ok
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_82341262
Hmm misschien is hij eigenlijk niet zo van het zoenen, en vond hij het nu tijd om dat aan te geven..

Herken het wel een beetje, mijn vriend is ook niet zo van het (tong)zoenen, en ik eigenlijk wel heel erg.. Zou er nog eens goed over praten, en samen een middenweg zoeken waarin jullie allebei tevreden zijn..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:36:13 #46
144851 Kuron
Zinloos geweldig
pi_82343330
Je kan het natuurlijk ook gewoon doen. Ik kan me voorstellen dat ik in een langdurige relatie het een beetje zou kunnen laten versloffen bij wijze van spreken, of er gewoon geen trek in hebben eraan te beginnen, maar ik denk niet dat hij zal tegenstribbelen als jij begint.

En mocht hij er toch over beginnen dan heb je gelijk je moment om er over te praten, om aan te geven dat jij het toch wel belangrijk vind.
"That's when you know you've found someone special: when you can just shut the fuck up for a moment and comfortably share silence..."
pi_82476896
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 14:10 schreef goofy_goober het volgende:
Hoe oud is die gast als hij al 50 smatjes heeft gehosseld?
21
pi_82479670
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 00:20 schreef pointillisme het volgende:

[..]

21
Sommige mensen zijn niet echt zoen-types. Ik "zoen" ook bijna niet met mijn vriendin, alleen kleine kusjes. Nu heb ik al bijna 4 jaar een relatie met haar en zoen ik alleen af en toe enthousiast tijdens het voorspel.

Ik mis het bijna niet, en waarschijnlijk heeft jouw vriend hetzelfde.

Bespreek het gewoon eens met je vriend, gewoon zeggen dat je het fijn zou vinden als het wat meer gebeurt. Als hij 21 is en al 8 maanden in een relatie met jou zit dan zal hij er heus wel voor openstaan, zoniet dan zal hij wel uitleggen waarom hij het zo weinig doet.
pi_82495102
Helemaal niet meer zoenen, maar wel neuken? Laat ie verder blijken dat ie nog wel gek op je is?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:20:05 #50
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_82495121
hij gaat vreemd
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')