Middelmuisklik opent 'ie hem ook in een nieuw tabblad.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef edraket31 het volgende:
Ik wil een link graag standaard openen in een nieuw tabblad, nu moet ik eerst met rechter muisknop daarvoor kiezen, ander opent Chrome 'm gewoon in het huidige tabblad.
Kan dat ingesteld worden?
ah, oké dat werkt op mijn desktop prima. Maar op een netbook dan (geen muis, maar touchpad)?quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Middelmuisklik opent 'ie hem ook in een nieuw tabblad.
Ctrl inhouden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
ah, oké dat werkt op mijn desktop prima. Maar op een netbook dan (geen muis, maar touchpad)?
Met de middelste muisknop/scrollding drukken of Ctrl+klik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef edraket31 het volgende:
Ik wil een link graag standaard openen in een nieuw tabblad, nu moet ik eerst met rechter muisknop daarvoor kiezen, ander opent Chrome 'm gewoon in het huidige tabblad.
Kan dat ingesteld worden?
Is dat ook als je ergens wat typt en dan hoofdletters wilt maken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:16 schreef Phrits het volgende:
Wanneer ik de SHIFT-toets gebruik in Chrome wordt telkens deze http://www.google.com/support/chrome/?hl=nl pagina geopend.
Ik heb al gezocht naar een oplossing voor dit probleem, maar heb niks kunnen vinden, word er onderhand wel strontziek van.
JA! Vooral dan ja!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Is dat ook als je ergens wat typt en dan hoofdletters wilt maken?
er zal wel een extensie daar voor zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:58 schreef Thijsssss het volgende:
Weet iemand hoe je in Chrome er voor kan zorgen dat bij elke Mailto:-link er een nieuw bericht in Hotmail geopend wordt?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Fukjoeman het volgende:
Heb et geprobeerd, maar te vaak laden sites gewoon niet. Als je van je favorieten bijvoorbeeld 3 tabs opent zal er in pak em beet 1 op de 5/6 gevallen 1 site gewoon niet laden (adres niet gevonden). Dit is behoorlijk frustrerend. Nu dus gewoon weer FF
Hoe bedoel je dit? Kan je niet gewoon eerst een nieuw tabblad openen (Ctrl + T) en dan in de adresbalk de zoekopdracht invoeren?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat een zoekopdracht in een nieuw tabblad geopend wordt? In Fx had ik de Google toolbar, maar die is er dus niet voor ChromeEn in de adresbalk wordt het gewoon in het zelfde tabblad geopend. Rete-irritant en de reden dat ik Chrome er al vaak afgeknikkerd heb, maar Fx wordt steeds trager.
alt-enter ipv enter na je zoek-commando.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat een zoekopdracht in een nieuw tabblad geopend wordt? In Fx had ik de Google toolbar, maar die is er dus niet voor ChromeEn in de adresbalk wordt het gewoon in het zelfde tabblad geopend. Rete-irritant en de reden dat ik Chrome er al vaak afgeknikkerd heb, maar Fx wordt steeds trager.
Dat werkt inderdaad ja, bedankt. Maar kan het niet standaard gezet worden? Ik zit al te zoeken naar een about:config, maar dat heeft Chrome blijkbaar nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
alt-enter ipv enter na je zoek-commando.
weer wat geleerdquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
alt-enter ipv enter na je zoek-commando.
Ze willen IE bijhouden qua versiehoogte, en dat is geen grap. Belachelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie dat Google Chrome hier op de Mac al op versie 8.0.552.0 zit. Gaat snel.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen IE bijhouden qua versiehoogte, en dat is geen grap. Belachelijk eigenlijk.
Hee idd, hier op de Windows ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie dat Google Chrome hier op de Mac al op versie 8.0.552.0 zit. Gaat snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |