Ctrl inhouden.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:34 schreef edraket31 het volgende:
[..]
ah, oké dat werkt op mijn desktop prima. Maar op een netbook dan (geen muis, maar touchpad)?
Met de middelste muisknop/scrollding drukken of Ctrl+klik.quote:Op maandag 4 oktober 2010 09:17 schreef edraket31 het volgende:
Ik wil een link graag standaard openen in een nieuw tabblad, nu moet ik eerst met rechter muisknop daarvoor kiezen, ander opent Chrome 'm gewoon in het huidige tabblad.
Kan dat ingesteld worden?
Is dat ook als je ergens wat typt en dan hoofdletters wilt maken?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:16 schreef Phrits het volgende:
Wanneer ik de SHIFT-toets gebruik in Chrome wordt telkens deze http://www.google.com/support/chrome/?hl=nl pagina geopend.
Ik heb al gezocht naar een oplossing voor dit probleem, maar heb niks kunnen vinden, word er onderhand wel strontziek van.
JA! Vooral dan ja!quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Is dat ook als je ergens wat typt en dan hoofdletters wilt maken?
er zal wel een extensie daar voor zijnquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:58 schreef Thijsssss het volgende:
Weet iemand hoe je in Chrome er voor kan zorgen dat bij elke Mailto:-link er een nieuw bericht in Hotmail geopend wordt?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:38 schreef Fukjoeman het volgende:
Heb et geprobeerd, maar te vaak laden sites gewoon niet. Als je van je favorieten bijvoorbeeld 3 tabs opent zal er in pak em beet 1 op de 5/6 gevallen 1 site gewoon niet laden (adres niet gevonden). Dit is behoorlijk frustrerend. Nu dus gewoon weer FF
Hoe bedoel je dit? Kan je niet gewoon eerst een nieuw tabblad openen (Ctrl + T) en dan in de adresbalk de zoekopdracht invoeren?quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat een zoekopdracht in een nieuw tabblad geopend wordt? In Fx had ik de Google toolbar, maar die is er dus niet voor ChromeEn in de adresbalk wordt het gewoon in het zelfde tabblad geopend. Rete-irritant en de reden dat ik Chrome er al vaak afgeknikkerd heb, maar Fx wordt steeds trager.
alt-enter ipv enter na je zoek-commando.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat een zoekopdracht in een nieuw tabblad geopend wordt? In Fx had ik de Google toolbar, maar die is er dus niet voor ChromeEn in de adresbalk wordt het gewoon in het zelfde tabblad geopend. Rete-irritant en de reden dat ik Chrome er al vaak afgeknikkerd heb, maar Fx wordt steeds trager.
Dat werkt inderdaad ja, bedankt. Maar kan het niet standaard gezet worden? Ik zit al te zoeken naar een about:config, maar dat heeft Chrome blijkbaar nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
alt-enter ipv enter na je zoek-commando.
weer wat geleerdquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
alt-enter ipv enter na je zoek-commando.
Ze willen IE bijhouden qua versiehoogte, en dat is geen grap. Belachelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie dat Google Chrome hier op de Mac al op versie 8.0.552.0 zit. Gaat snel.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen IE bijhouden qua versiehoogte, en dat is geen grap. Belachelijk eigenlijk.
Hee idd, hier op de Windows ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie dat Google Chrome hier op de Mac al op versie 8.0.552.0 zit. Gaat snel.
Daar is het ze niet om te doen. In Chrome heeft het versienummer gewoon veel minder betekenis. Er wordt constant aan de browser gesleuteld en die vernieuwingen vinden heel snel hun weg naar de eindgebruiker. Het updaten gebeurt op de achtergrond en er wordt geen actieve aandacht aan besteed Maar Microsoft spaart alle vernieuwingen op en lanceert dan met veel kabaal een nieuwe versie van Internet Explorer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze willen IE bijhouden qua versiehoogte, en dat is geen grap. Belachelijk eigenlijk.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar is het ze niet om te doen. In Chrome heeft het versienummer gewoon veel minder betekenis. Er wordt constant aan de browser gesleuteld en die vernieuwingen vinden heel snel hun weg naar de eindgebruiker. Het updaten gebeurt op de achtergrond en er wordt geen actieve aandacht aan besteed Maar Microsoft spaart alle vernieuwingen op en lanceert dan met veel kabaal [en achterlijke reclames] een nieuwe versie van Internet Explorer.
die heb ik ook.. erg leuk voor op NU.nl en bij lange verhalenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handige Chrome-extensie, zelfde als de Reader-functie voor Safari: http://tinyurl.com/2b3td6c
heb je toevallig 13 addons?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:45 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Ehh.. hoort dit makkelijk te zijn? Ik dacht dat ze dat weg zouden halen, dat er nog maar 1 proces draaide?
Edit: Dit was trouwens met 2 tabs open, fok en google
Oh hebben die ook allemaal een eigen procesquote:
Die pagina laadt bij mij primaquote:Op maandag 18 oktober 2010 02:10 schreef Dale. het volgende:
Crasht chrome bij meerdere mensen op: Volle(re) vrouwen deel(tje) 7.
quote:Hier laadt ie prima, Chrome 7.0.517.41 op Ubuntu 10.10 Linux kernel 2.6.35-22-generic x86_64Op maandag 18 oktober 2010 02:10 schreef Dale. het volgende:
Crasht chrome bij meerdere mensen op: Volle(re) vrouwen deel(tje) 7.
quote:Nope, wel handmatig.Op donderdag 21 oktober 2010 08:37 schreef wc-eend het volgende:
Kan je in chrome al opslaan dat hij de geschiedenis en tijdelijke bestanden allemaal automagisch verwijderd als je chrome afsluit? En dat hij cookies dan wel bewaard?
quote:Heeft iemand hier al een extensie voor gevonden? Lijkt me wel handigOp dinsdag 5 oktober 2010 10:58 schreef Thijsssss het volgende:
Weet iemand hoe je in Chrome er voor kan zorgen dat bij elke Mailto:-link er een nieuw bericht in Hotmail geopend wordt?
quote:Nee het is willekeurig. Ik moet eigenlijk zeggen was, want die nieuwe Chrome versie bevalt me wel erg goedOp dinsdag 5 oktober 2010 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
Doe eens een paar voorbeelden die in ff wel werken en in chrome niet.
quote:Hier ook.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef remlof het volgende:
Hier laadt ie prima, Chrome 7.0.517.41
quote:CRTL+SHIFT+N opent een incognito vensterOp donderdag 21 oktober 2010 08:37 schreef wc-eend het volgende:
Kan je in chrome al opslaan dat hij de geschiedenis en tijdelijke bestanden allemaal automagisch verwijderd als je chrome afsluit? En dat hij cookies dan wel bewaard?
quote:U bent incognito. Pagina's die u in dit venster weergeeft, worden niet opgenomen in uw browsergeschiedenis of zoekgeschiedenis. Nadat u het incognitovenster heeft gesloten, blijven er geen andere sporen (zoals cookies) op uw computer achter. Alle bestanden die u downloadt of bladwijzers die u maakt, blijven echter bewaard.
Incognito gaan heeft geen invloed op het gedrag van andere mensen, servers of software. Wees alert op:
websites die gegevens over u verzamelen of delen
internetproviders of werkgevers die uw bezochte pagina's bijhouden
schadelijke software die uw toetsaanslagen bijhoudt in ruil voor gratis smileys
surveillance door geheim agenten
mensen die over uw schouder meekijken
quote:Cookies moet hij juist wel opslaan, anders moet ik continu inloggenOp donderdag 21 oktober 2010 14:19 schreef Co_OL het volgende:
[..]
CRTL+SHIFT+N opent een incognito venster
[..]
quote:Daar kwam ik ook achter aangezien m'n profile niet geladen kon worden.Op maandag 25 oktober 2010 09:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep had ik ook, na 't verwijderen van cookies / history lukt 't wel.
quote:Mag je neit promoten...Op maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor degenen die de nieuwe layout niet helemaal naar hun smaak vinden: xxx
quote:Docs?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik gebruik te veel Google
-Chrome
-Gmail, Calandar
-Google finance
-Google RSS
-Android
-Google Talk
-Piccasa (foto's gemaakt met telefoon meteen in Picassa, meteen vanaf laptop te bereiken).
En waarschijnlijk vergeet ik nog dingen :p
quote:Nee, ik ben daarvoor teveel verknocht aan MS office. Hele tijd geleden een keer geprobeerd (vond het toen te beperkt).
quote:Ben zelf al bijna helemaal over op Google Docs. Enige waar ik nog een stand-alone officepakket voor gebruik zijn documenten die ik toegestuurd krijg.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben daarvoor teveel verknocht aan MS office. Hele tijd geleden een keer geprobeerd (vond het toen te beperkt).
quote:Waarom gebruik je in hemelsnaam google calendar nou voor? tijd en datum staan toch altijd aangegeven op je computer of smarthpone? Ze komen toch ook standaard met ingebouwde calendars?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik gebruik te veel Google
-Chrome
-Gmail, Calandar
-Google finance
-Google RSS
-Android
-Google Talk
-Piccasa (foto's gemaakt met telefoon meteen in Picassa, meteen vanaf laptop te bereiken).
En waarschijnlijk vergeet ik nog dingen :p
quote:En die kun je ook altijd syncen met bijvoorbeeld telefoon? Nee, dus is Google Calendar ideaal.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:21 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Waarom gebruik je in hemelsnaam google calendar nou voor? tijd en datum staan toch altijd aangegeven op je computer of smarthpone? Ze komen toch ook standaard met ingebouwde calendars?
Ik gebruik voor notities Google Tasks.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef dieselnoi het volgende:
Wat valt er nou te syncen? Hebben jullie dan echt zo ontiechelijk veel afspraken dat je ze gewoon niet meer kunt onthouden en die je ook constant moet editen op de computer? En een afspraak of notitite zet je toch meestal on de fly op je smartphone omdat een computer te log is om de hele dag mee rond te sjouwen.
Ik snap dat dus echt niet. Ik gebruik namelijk alleen de calender van mijn telefoon om soms even snel een notitie te maken en dus is syncen compleet nutteloos
Je werkt niet?quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef dieselnoi het volgende:
Wat valt er nou te syncen? Hebben jullie dan echt zo ontiechelijk veel afspraken dat je ze gewoon niet meer kunt onthouden en die je ook constant moet editen op de computer? En een afspraak of notitite zet je toch meestal on de fly op je smartphone omdat een computer te log is om de hele dag mee rond te sjouwen.
Ik snap dat dus echt niet. Ik gebruik namelijk alleen de calender van mijn telefoon om soms even snel een notitie te maken en dus is syncen compleet nutteloos
Iemand enig idee hoe ik dit fix?quote:Chrome kan uw profiel niet gebruiken aangezien het van een nieuwere versie van Google Chrome is.Sommige functies zijn misschien niet beschikbaar. Geef een andere profieldirectory aan of gebruik een nieuwere versie van Chrome.
Ik werk als ZZPer naast mijn opleiding op dit moment en daar heb ik regelmatig 10-12 afspraken per week van. Projectgroepoverleg dat zijn er ook een paar (kandij doet hboquote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:56 schreef dieselnoi het volgende:
heb je al gpu versnelling in 9?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat snel zo met die versienummers
Is dat een dev-versie? Ik zit nog op 7quote:Op woensdag 3 november 2010 15:29 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat snel zo met die versienummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |