noem eens een paar websites, misschien ligt het aan jou (niet lullig bedoeldquote:Op dinsdag 14 september 2010 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe update is echt shiiiit. Problemen op flink wat websites ineens..
Gekquote:Op donderdag 16 september 2010 12:48 schreef Co_OL het volgende:
Ik draai nu op Chrome 7.0.524.0 canary builddeze heeft GPU ondersteuning
Grappig de icoon is kanarie geel
Te downloaden hier
Net geinstalleerd. Man, wat is de browser snel geworden.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:48 schreef Co_OL het volgende:
Ik draai nu op Chrome 7.0.524.0 canary builddeze heeft GPU ondersteuning
Grappig de icoon is kanarie geel
Te downloaden hier
Idd, retesnel!quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Net geinstalleerd. Man, wat is de browser snel geworden.
Had het idee dat de laatste 2 versie niet meer zo rap waren, maar deze maakt het weer helemaal goed!
Dat klopt:quote:Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef _Floddertje_ het volgende:
Nou, ik wel! Inderdaad heel snel.
Het lukt me alleen niet om die kanarieversie als standaard browser in te stellen, ik krijg een melding dat het een tweede Chrome-installatie is en dat het daarom niet kan. Maar ik heb die andere versie van Chrome verwijderd. Iemand die weet hoe ik de nieuwe versie als standaard kan instellen?
http://googlesystem.blogs(...)me-canary-build.htmlquote:Unfortunately, you can't make Chrome Canary your default browser. Google's explanation that it's "a secondary installation of Google Chrome" doesn't make any sense.
Nope, zijn wel extensies die dat kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:46 schreef _Flea_ het volgende:
Is het mogelijk om meer dan 8 "meest bezochte" sites te hebben in het startscherm?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Linux beta channel heeft nu versie 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |