Big Brother is watching me, nu is het doen van een update weer handmatig, what is going onquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:08 schreef Outlined het volgende:
Als je browse history erg groot is dan voert Chrome continue HD bewerkingen uit. Irritant. Verder vind ik die auto update vervelend.
Gebruik er al weer Firefox naast, zit te denken om volledig over te stappen. Ik wil zelf de controlle over mijn software houden en ik zit niet te wachten op een overspannen HD.
zal wel automatisch uitgezet zijn met de updatequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:44 schreef Hojdhopper het volgende:
En waar is de homepageknop eigenlijk gebleven bij 6?
Zie changelog.. Er verandert wel degelijk iets.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef elfzesendertig het volgende:
Dev channel zit al op 7. Ik snap die versienummers niet, want er verandert bijna niks.
Maar niet genoeg om een dergelijke versiesprong te verantwoorden...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie changelog.. Er verandert wel degelijk iets.
God krijgen we dat gezeur weer over versie beheer. Gast ieder bedrijf bepaalt zelf wanneer hij zijn nummertje opvoert ja of nee. Punt klaar einde discussie.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om een dergelijke versiesprong te verantwoorden...
Zo, ben jij even ongesteld.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef ReWout het volgende:
[..]
God krijgen we dat gezeur weer over versie beheer. Gast ieder bedrijf bepaalt zelf wanneer hij zijn nummertje opvoert ja of nee. Punt klaar einde discussie.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zo, ben jij even ongesteld.
stuur een brief naar Googlequote:Op zaterdag 11 september 2010 00:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar niet genoeg om een dergelijke versiesprong te verantwoorden...
doen andere browsers dat ook ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
7 maakt gebruik van je videokaart (grote verandering).
Geen last ervan hierquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Outlined het volgende:
Zo, Chrome definitief gedumpt, gebruik alleen de incognito nog. Knap voor elkaar gekregen door Google
heeft o.a. hier mee te maken
Fok laadt half
Lijkt me nou niet bepaald een probleem dat specifiek aan Chrome toe te kennen isquote:Op maandag 13 september 2010 16:11 schreef Outlined het volgende:
Zo, Chrome definitief gedumpt, gebruik alleen de incognito nog. Knap voor elkaar gekregen door Google
heeft o.a. hier mee te maken
Fok laadt half
Welke update?quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:29 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe update is echt shiiiit. Problemen op flink wat websites ineens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |