In Windows wel, ik neem aan dat als Linux het zelfde versie nummer heeft ook dezelfde functies heeft. Ik zou het gewoon ff proberen je bent zo weer terug op 7 natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werkt google instant in chrome 9 voor linux (!) in de adressbar? Zou voor mij een reden zijn om van beta naar dev over te stappen.
Werkt hier in prima in Chrome 9 voor Linux. Je moet het wel even aanzetten in about:flagsquote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Werkt google instant in chrome 9 voor linux (!) in de adressbar? Zou voor mij een reden zijn om van beta naar dev over te stappen.
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Werkt hier in prima in Chrome 9 voor Linux. Je moet het wel even aanzetten in about:flags
Waarom alleen voor FOK! ?quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat veranderen..Overigens ik gebruik Chrome alleen voor Fok.
Ik zou voor de beta versie gaan. Die is opzich ook wel redelijk stabiel: http://www.google.com/chrome/eula.html?extra=betachannelquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat veranderen..Overigens ik gebruik Chrome alleen voor Fok.
o.a. een irritante ingebouwde PDF-viewer.quote:
Als je mbv Chrome een bijlagen wilt downloaden, ben je altijd genoodzaakt om deze eerst op te slaan alvorens je hem kunt openen.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik snap volgens mij niet helemaal wat je bedoelt, maar bij mij staat er gewoon dit:
bestand.txt
3K View Download
Dus View voor openen en Download voor downloaden... maar dit verschilt niet per browser lijkt me.
Dat klopt, dan worden alleen de bestanden geopend met Gdoc. En je raad het al, dat wil ik niet. Ik wil dat de bestanden geopend worden net zoals dit bij firefox het geval is.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
als ik op View klik opent ie, zonder dat ik hem eerst moet opslaan... dus dan is er geen openen knop nodig want dit is hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |