Dit was tevens een fipoquote:
Neuken?quote:
Niet eens voor het andere gedeelte?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh nvm, ben bang door t glijmiddelverhaal
Het kan ook zonder hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh nvm, ben bang door t glijmiddelverhaal
Zonder in mijn maagdelijke anus?quote:
Wie heeft hem nou nodig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:17 schreef -SG- het volgende:
Waar is René als je hem nodig hebt?
Altijd welkom.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:20 schreef Zeroku het volgende:
Moet er iemand nog zo'n Demonoid code hebben?
PM. Als hij het niet doet zeg het ff. Ik heb er gisteren een weggegeven, maar ik weet niet of hij dan automatisch een nieuwe genereert of dat ik dat zelf moet doen.quote:
Zakdoekje er bij?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Ned_Bigby het volgende:
Misschien moet ik vandaag maar zo'n jankdag inplannen![]()
![]()
Ik heb wel een flinke box tissuesquote:
Hier naast me... Gruwelijk verkouden, en extra softquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier naast me... Gruwelijk verkouden, en extra softSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar doelde ik ook op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |