Dat snap ik ook niet. ( met Friesland als uitzondering. )quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Waarom zou je mensen uit een bepaald gebied haten?
Dat snap ik ook niet (Met limburg uitgesloten dan).quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Een groep haten gebaseerd op geloofsovertuiging en/of geaardheid is idd makkelijker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:44 schreef AdvancedPower het volgende:
Moet je nagaan dat er ook homo's en gelovigen in Limburg wonenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Een groep haten gebaseerd op geloofsovertuiging en/of geaardheid is idd makkelijker.
Ik hou van moslims... Nee, wacht..quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:04 schreef Buschetta het volgende:
om iets te haten moet je er eerst van hebben gehouden.
Ik ben dus onverchillig maar veroordeel de provincie wel.
Gadverdammequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef Snaavel het volgende:
Limburg haten maar ondertussen wel vlaaien eten
ben reuze benieuwd naar jouw standpuntenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en gelukkig is mijn haat niet gebaseerd op een mening van een ander.
Waarom? Ik ben toch ook niet benieuwd naar de jouwe?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:22 schreef Olle. het volgende:
[..]
ben reuze benieuwd naar jouw standpunten
hehe dus als jij niet benieuwd bent naar de mijne mag ik ook niet benieuwd zijn naar jou standpunten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben toch ook niet benieuwd naar de jouwe?
Maar goed als je er toch één wilt weten:
Dat taaltje dat ze praten ondanks dat er Nederlanders bij zijn.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |