Vertel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Misschien omdat jij mij (en anderen) niet bent?
Overigens rammelt je verhaal een beetje

quote:
Ik zie niet hoe je punt hier uit naar voren komt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had ooit een ex, vond ik heel erg mooi en sexy, maar nu de liefde 100% bekoeld is vind ik haar niet aantrekkelijk meer alhoewel mijn vrienden haar wel een mooi meisje vinden. Hoe komt dit? Een mooi meisje is en blijft mooi volgens jou?

Volgens wie? Pics/bewijs?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:43 schreef DRA het volgende:
Ik ben niet lelijk.

Oke, dan verschillen we van mening. Mag ik vragen hoe oud je bent, dat je perspectief daarom anders is want toen ik nog 16 was dacht ik er anders over. (niet dat ik denk dat je 16 ben)quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
[..]
Ik zie niet hoe je punt hier uit naar voren komt.
Ik vind de meeste van mijn exen e.d. overigens nog steeds lekker en sexy. Op die na die dat nooit echt zijn geweest dan. En daarvan vond ik dat toen ook niet.

Komt dat uit HSG BOMBER ZIJN TOETSENBORD/MOND ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je überhaupt tegen iemand zou zeggen dat hij/zij lelijk is? Wat is de meerwaarde daarvan?

Haha, allereerst al je opmerking dat een vrouw die zwaarder is dan 60 kilo niet aantrekkelijk is. Wel eens aan een vrouw van rond de 1.80 meter lengte gedacht?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DRA het volgende:
Waarom denken veel vrouwen altijd dat zij de meest aantrekkelijke vrouw zijn? Zelfs al wegen ze meer dan 60kg misschien zelfs 65, zijn ze de 30 al gepasseerd en zijn ze eigenlijk veel te lang, dan nog denken ze een schoonheidsprinsesje te zijn.
En wat maakt het uit? Laatst zei ik tegen een vrouw dat ze lelijk was maar wel heel erg aardig. Het was eigenlijk bedoelt als een compliment maar ze wil mij niet meer zien. Toch vertelde ik eindelijk eens een keer de waarheid tegen haar.

Heb je ooit een vrouw van die lengte gezien die niet lomp is?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef 11_Dreams het volgende:
[..]
Haha, allereerst al je opmerking dat een vrouw die zwaarder is dan 60 kilo niet aantrekkelijk is. Wel eens aan een vrouw van rond de 1.80 meter lengte gedacht?

Ha!quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef DRA het volgende:
[..]
Heb je ooit een vrouw van die lengte gezien die niet lomp is?

Al die lompe, lange topmodellen ook.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef DRA het volgende:

Gelukkig ben jij perfectquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DRA het volgende:
Waarom denken veel vrouwen altijd dat zij de meest aantrekkelijke vrouw zijn? Zelfs al wegen ze meer dan 60kg misschien zelfs 65, zijn ze de 30 al gepasseerd en zijn ze eigenlijk veel te lang, dan nog denken ze een schoonheidsprinsesje te zijn.
En wat maakt het uit? Laatst zei ik tegen een vrouw dat ze lelijk was maar wel heel erg aardig. Het was eigenlijk bedoelt als een compliment maar ze wil mij niet meer zien. Toch vertelde ik eindelijk eens een keer de waarheid tegen haar.

Ja, jij dan niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef DRA het volgende:

Zeker, mezelfquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:22 schreef DRA het volgende:
[..]

Ik ben bang dat dit topic dan precies over jou gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:44 schreef 11_Dreams het volgende:
[..]
Zeker, mezelf180 en maatje 36, no problem!

quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef DRA het volgende:
Ik ben bang dat dit topic dan precies over jou gaat.

Sterk argument.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel degelijk bagger. In mijn optiek zijn vrouwen tussen de 18 - 30 het meest aantrekkelijk omdat ze duidelijk vrouw zijn, maar nog steeds jong ogen. Denk aan gladde huid / vol haar / geen overgewicht etc.
Maar dit topic gaat volgens mij over onterecht prinsesjesgedrag. Niet over wat nou wel of niet mooi is.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |