Ik ben bang dat dit topic dan precies over jou gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:44 schreef 11_Dreams het volgende:
[..]
Zeker, mezelf180 en maatje 36, no problem!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:00 schreef DRA het volgende:
Ik ben bang dat dit topic dan precies over jou gaat.
Sterk argument.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel degelijk bagger. In mijn optiek zijn vrouwen tussen de 18 - 30 het meest aantrekkelijk omdat ze duidelijk vrouw zijn, maar nog steeds jong ogen. Denk aan gladde huid / vol haar / geen overgewicht etc.
Maar dit topic gaat volgens mij over onterecht prinsesjesgedrag. Niet over wat nou wel of niet mooi is.
nooit gehoord van de vuistregel "ideaalgewicht voor een vrouw in kilo's = lengte in cm - 105 á 110"quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:10 schreef DRA het volgende:
[..]
Het gaat er niet precies om hoeveel kg natuurlijk. Vandaar dat ik een beetje een ruime marge heb genomen. Maar bij 65 kg zijn de meeste vrouwen echt lomp en dik.
Ben je het nou eens of oneens? Door dequote:
Als je die regel gaat hanteren dan kan je net zo goed alleen maar naar het BMI kijken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
nooit gehoord van de vuistregel "ideaalgewicht voor een vrouw in kilo's = lengte in cm - 105 á 110"
Yup, en dat de TS niet helemaal spoort was al langer bekend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:40 schreef Duimelot het volgende:
zie je wel, ik ben moooooooooohooooooooooi
TS moet inderdaad nog heel veel leren....een vrouw van 65 kg dik vinden....ja als ze 1.40 meter zijn maar voor een vrouw van bv. 1,75 een normaal gewicht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:48 schreef Roellie80 het volgende:
Vrouwen worden afgerekend op hun uiterlijk. Wanneer ze dus een beetje zelfverzekerd door het leven willen dan moeten ze zichzelf tot op zekere hoogte wel aantrekkelijk vinden.
Jou post werkt dit alleen maar in de hand omdat je daar al spreekt over "zelfs 65 kilo"
Waarom gaan jullie daar überhaupt op in? Als een trolltopic ooit duidelijk was dan is deze het wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:24 schreef trovey het volgende:
[..]
TS moet inderdaad nog heel veel leren....een vrouw van 65 kg dik vinden....ja als ze 1.40 meter zijn maar voor een vrouw van bv. 1,75 een normaal gewicht.Ts is waarschijnlijk gek op pro-ana sites.
![]()
Omdat je nooit zeker weet of TS wel zo'n mafketel is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:28 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie daar überhaupt op in? Als een trolltopic ooit duidelijk was dan is deze het wel.
Op de FP heeft hij ook altijd van die vage dingen, bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen klaarkomen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:31 schreef trovey het volgende:
Omdat je nooit zeker weet of TS wel zo'n mafketel is.
Niet eens. TS zegt: het is biologisch bepaald dat je bepaalde vrouwen mooi vindt, waar jij op antwoordt:: "niet, ik vind vrouwen mooi omdat ze mooi zijn".quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:05 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ben je het nou eens of oneens? Door deweet ik het niet.
![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Op de FP heeft hij ook altijd van die vage dingen, bijvoorbeeld dat vrouwen niet kunnen klaarkomen.
daarom heet het ook een vuistregelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:05 schreef Fortitude het volgende:
Als je die regel gaat hanteren dan kan je net zo goed alleen maar naar het BMI kijken.
Op zich niets mis mee als een vrouw veel aan haar uiterlijk doet. Helaas gebeurt dat in NL nauwelijks en denken veel van die hutspotwijven dat ze er zelfs zonder make-up en gekamd haar nog best goed uitzien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef calamares het volgende:
Lekker boeiend? Laat vrouwen zich vooral bezig houden met hun uiterlijk, des te leuker voor ons mannen. Liever een vrouw die bezig is met haar uiterlijk (ook al worden ze soms arrogant doordat ze denken mooier te zijn dan dat ze daadwerkelijk zijn) dan van die semi-mannelijke hutspotwijven.
Las hier laatst nog een leuk tekstje over in een psychologie van koude grond quiz:quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DRA het volgende:
Waarom denken veel vrouwen altijd dat zij de meest aantrekkelijke vrouw zijn? Zelfs al wegen ze meer dan 60kg misschien zelfs 65, zijn ze de 30 al gepasseerd en zijn ze eigenlijk veel te lang, dan nog denken ze een schoonheidsprinsesje te zijn.
En wat maakt het uit? Laatst zei ik tegen een vrouw dat ze lelijk was maar wel heel erg aardig. Het was eigenlijk bedoelt als een compliment maar ze wil mij niet meer zien. Toch vertelde ik eindelijk eens een keer de waarheid tegen haar.
dus een dwerg van 105cm mag 105kg wegen!?!?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:46 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
nooit gehoord van de vuistregel "ideaalgewicht voor een vrouw in kilo's = lengte in cm - 105 á 110"
Rekenen was vroeger zeker niet jouw sterkste vak.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus een dwerg van 105cm mag 105kg wegen!?!?
een vrouw van 180cm 180kg!?!?
neehee ik lees met opzet verkeerd zodat de volle dames zich goed voelen enzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:08 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Rekenen was vroeger zeker niet jouw sterkste vak.
Daar geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Las hier laatst nog een leuk tekstje over in een psychologie van koude grond quiz:
Anita Jansen, hoogleraar psychologie van eetstoornissen aan de Universiteit Maastricht, licht toe:
‘Vraag een willekeurige voorbijganger hoe het komt dat sommige meisjes anorexia krijgen, en zijn antwoord zal zijn: het slankheidsideaal. Het zet meisjes aan om te gaan lijnen en zelfs nog dunner te willen worden dan al die magere modellen. Omdat de media alleen maar van die prachtige slanke topmodellen showt, denken meisjes onterecht dat ze onaantrekkelijk zijn. Ze hebben een onrealistisch ideaalbeeld voor ogen, ze zouden beter een voorbeeld kunnen nemen aan gezonde meiden die wel een realistisch beeld van zichzelf hebben.
Het blijkt precies andersom te zijn. Psychologen van de Universiteit Maastricht vroegen honderden personen hoe aantrekkelijk ze het lijf van een aantal jonge vrouwen vonden. De beoordelaars zagen alleen het onthoofde lichaam van vrouwen in crèmekleurig ondergoed, het hoofd was niet te zien. Ze wisten niet dat de helft van de vrouwen een eetstoornis had, en de andere helft niet. De vrouwen met en zonder eetstoornissen verschilden niet in gewicht.
Het cijfer dat de beoordelaars voor de aantrekkelijkheid van de lichamen van de eetgestoorde vrouwen gaven, verschilde niet van het cijfer dat deze vrouwen zichzelf hadden gegeven. Vrouwen met eetstoornissen hebben dus een tamelijk realistisch zelfbeeld; daar schort het kennelijk niet aan. Maar het cijfer dat de gezonde vrouwen zichzelf voor hun lichaam gaven lag aanzienlijk hoger dan het cijfer dat de beoordelaars hen gemiddeld gaven. Met andere woorden: gezonde vrouwen hebben een wat rooskleuriger beeld van hun eigen lichaam dan realistisch is. Dus niet het gebrek aan een realistisch lichaamsbeeld, maar de ontbering van een al te rooskleurig idee over de eigen aantrekkelijkheid werkt eetstoornissen in de hand.
Onderzocht werd ook hoe de vrouwen naar hun eigen lichaam kijken. Kijken ze naar zichzelf, dan bestuderen vrouwen met eetstoornissen vooral hun eigen ‘lelijke’ lichaamsdelen, terwijl gezonde vrouwen juist hun eigen ‘mooie’ delen bestuderen. Kijken ze naar een ander, dan zien vrouwen met eetstoornissen vooral het mooie van de ander, terwijl gezonde vrouwen zich juist op het lelijke van de ander richten. Desgevraagd langdurig kijken naar lelijke delen bleek later bij gezonde vrouwen te leiden tot toegenomen ontevredenheid over het eigen lichaam. Een gezonde kijkstijl is dus: letten op het mooie van jezelf, en op het lelijke van de ander. Daar blijf je vrolijk bij. En kijk je vooral naar haar minder aantrekkelijke delen, dan is ook de dunnedamesparade op de catwalk geen enkel probleem meer.’
Want je kunt niet lelijk zijn én heel erg aardig? Wat een ontzettend overbodig opmerking. Social skills zijn zeker niet echt jouw ding.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DRA het volgende:
En wat maakt het uit? Laatst zei ik tegen een vrouw dat ze lelijk was maar wel heel erg aardig. Het was eigenlijk bedoelt als een compliment maar ze wil mij niet meer zien. Toch vertelde ik eindelijk eens een keer de waarheid tegen haar.
Lol.. ik moet 60 kg wegen voor een gezond gewicht.. Ben ik dan al dik? Noob.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef DRA het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon proberen beleeft te blijven maar er is niemand die een vetzak van meer dan 60-65 kg leuk vindt om naar te kijken. Of je moet homo zijn ofzo.
Dat zei ik inderdaad, nogal een open deur lijkt mij. Bron?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet eens. TS zegt: het is biologisch bepaald dat je bepaalde vrouwen mooi vindt, waar jij op antwoordt:: "niet, ik vind vrouwen mooi omdat ze mooi zijn".
Ze bedoelen: "het verschilde niet statisich significant". Dat is onderzoekerstaal. Maar als ze dat erbij zetten, begrijpt niemand er de sterren meer van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |