Nee, okee, maar toch, we zijn WEL moedersquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Jep. Maar ik zie jou niet echt als een moeder eigenlijk. Iets met andere generatie.
Dat geld ook voor jou.
ik heb het me laten uitleggen wist ik veelquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel. Maar ik moet dan ook m;n eigen was doen want m;n moeder verneukt ;t.
lightning, lightning, fireballquote:
ik was daar wel zo godse lamlendig brakquote:
Verkleedpartijtje?quote:
Hoiquote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, okee, maar toch, we zijn WEL moeders
Wat leukquote:
huh?quote:
Hoi. Neuken?quote:
elf fantasy fairquote:
Oeh. Meer pics van je zusjequote:
Ik allebei nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat klopt.
Zijn jullie verknipt? of alleen ingeknipt?
soms heeel soms scheer ik me wel es en doe ik mijn haarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij ziet er helemaal niet uit als op die baardfoto?
quote:
Moeders kleine jongetjesquote:
ik moest gelijk aan larp-en denkenquote:
kwijlerd ze heeft al een vriendquote:
Niet eens ingekniptquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik allebei niet![]()
Misschien alleen dat eerste een beetje, maar dan op de goede manier![]()
oow zo daar doe ik niet aan das voor heumeusquote:
ik heb dat maar niet gpost omdat ik had verwacht dat dat vanzelf zou gebeurenquote:
Want Ez is neit al voorzien ofzo.quote:
and proud of itquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat huppel 100% is nee.
okquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
soms heeel soms scheer ik me wel es en doe ik mijn haar
quote:
een beetje ingeknipt en helemaal verkniptquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn jullie verknipt? of alleen ingeknipt?
Mag van panda dus jaquote:
en dat ook nog esquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want Ez is neit al voorzien ofzo.
quote:
zij maakt gehakt van jequote:
Nee, klein beetje gescheurd, maar niet geknipt en ook niet gehechtquote:
Je vergeet Con te quoten. We hebben het over hetzelfde namelijk.quote:
WAT HEEFT PANDA DAARMEE TE MAKEN?quote:
Daar voelt ze niets van.quote:
wees blij!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, klein beetje gescheurd, maar niet geknipt en ook niet gehecht
Ok. Morgen?quote:
Breek me de bek niet open, ik weet er alles van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Soms wel handig, soms ook irritant. Overbezorgd enzo
Die zei dat bart en ik niet in de tuin mogen vrijen wel ergens andersquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WAT HEEFT PANDA DAARMEE TE MAKEN?
Dat ben ik ook, vandaar dequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
wees blij!
en nu ga ik ff spelletje doen
Ja vast.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je vergeet Con te quoten. We hebben het over hetzelfde namelijk.
Dan ben ik in het ziekenhuis en jij bent dan ook drukquote:
Goed bezig jij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, klein beetje gescheurd, maar niet geknipt en ook niet gehecht
Ik steriliseer je met een strijkboutquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zei dat bart en ik niet in de tuin mogen vrijen wel ergens anders
Ik bijt je ballen eraf.quote:
Ja, alleen denk ik dat dat meer met geluk dan met mijn superheldenkwaliteiten te maken heeftquote:
Lekker dingquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik steriliseer je met een strijkbout
Feel the lovequote:
Ik denk het ook ja. Maar alsnog wel beter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik dat dat meer met geluk dan met mijn superheldenkwaliteiten te maken heeft
Hay, die ga ik wel weer eens maken.quote:
quote:
Er is maar 1 manier om daarachter te komen he.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hay, die ga ik wel weer eens maken.![]()
Maar ehm, ik heb een vraagje. Doen jullie in deze SC wel aardig tegen mij? In de Klaagbaak wordt ik alleen maar gebasht.![]()
[..]
![]()
ligt eraan of je je gedraagt, want zoals ik je ken op het forum ben je een baggeruser in het straatje van Paul, dus bewijs je maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar ehm, ik heb een vraagje. Doen jullie in deze SC wel aardig tegen mij? In de Klaagbaak wordt ik alleen maar gebasht.![]()
quote:[..]
![]()
En die is?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daarachter te komen he.
Dit schijnt DE kusjekroel SC van FOK! te zijn dus wat denk je zelfquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik kan ook heel erg leuk doen hoor, zal ik dat eens even laten zien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ligt eraan of je je gedraagt, want zoals ik je ken op het forum ben je een baggeruser in het straatje van Paul, dus bewijs je maar
[..]
Hmhm, En ik werd ergens anders weer genadeloos door teruggepakt, dus ach.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. Maar alsnog wel beter.
Hier postenquote:
Wat is de kusjeskroel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit schijnt DE kusjekroel SC van FOK! te zijn dus wat denk je zelf
klein duimpjequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, En ik werd ergens anders weer genadeloos door teruggepakt, dus ach.
Maar goed, het eindresultaat is![]()
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
Dat is mooiquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kan ook heel erg leuk doen hoor, zal ik dat eens even laten zien.
Doe dat eens evenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kan ook heel erg leuk doen hoor, zal ik dat eens even laten zien.
Ik ben wel een beetje nieuw in de SC hea..quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
Ja. Ik ben geen kleine jongen, ik ben de grootste van het hele gezin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja vast.
Wou je ontkennen dat je mamma;s kleine jongen bent?
Niet de hele dagquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik in het ziekenhuis en jij bent dan ook druk
Mits een eervolle vermelding voor deze SCquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hihihi Thijs is coolquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
Thijsquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
Je snapt wat ik bedoel, moederskindjequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Ik ben geen kleine jongen, ik ben de grootste van het hele gezin.
[..]
Niet de hele dag
[..]
Mits een eervolle vermelding voor deze SC
Ik zal lief tegen je doen tot je bewijst dat je een andere aanpak nodig hebtquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje nieuw in de SC hea..
Maar is dat jou kindje?
Bijna je 30000ste post!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Al ben ik niet echt mezelf eigenlijk, want in het echt ben ik heel stil enzo
Ik ken het idee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Al ben ik niet echt mezelf eigenlijk, want in het echt ben ik heel stil enzo
Oke.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal lief tegen je doen tot je bewijst dat je een andere aanpak nodig hebt![]()
En hmhm, dat is de mijne
Oeh, mommy;s spankinquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal lief tegen je doen tot je bewijst dat je een andere aanpak nodig hebt![]()
En hmhm, dat is de mijne
pas op die van mij staat nog aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik steriliseer je met een strijkbout
jij kan haar niet handelen echt nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet als ik haar kan winnen, je 2e ware ontmoeten enzo
Die bankquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Yordi had besloten dat het wel slim was om zn voet tussen de spaken te stekenHij was toen net 4.
Hij heeft maar 1 been in het gips hoor. En die pokkebende was bij mn loeder thuis, zelfs toen ik er niet woonde was het mijn schuld als het bij haar een teringbende was
Mesttank inhuren slang op de tank aansluiten en de slang dan door de brievenbus proppenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Yordi had besloten dat het wel slim was om zn voet tussen de spaken te stekenHij was toen net 4.
Hij heeft maar 1 been in het gips hoor. En die pokkebende was bij mn loeder thuis, zelfs toen ik er niet woonde was het mijn schuld als het bij haar een teringbende was
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
strijken vind ik leukquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pas op die van mij staat nog aan
* LovelyLady bijna klaar is met mount everest strijkwerk
Nog 4.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dankje voor het herinneren![]()
Zie je wel, SWJ, dat ik niet postcountgeil ieder uur van de dag
Mag ik die even lenen dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pas op die van mij staat nog aan
* LovelyLady bijna klaar is met mount everest strijkwerk
Ik mag je nu alquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Oke.
Hihi, wat een lief koppie heeft 'ie.![]()
Hoe oud is die?
dat niet maar ik ken mijn zusje zij valt op foute jongens negen van de tien keerquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel, moederskindje
Gelieve dat niet te herhalen in verband met modjes die hier bang voor zijn enzo, mag niet van de modjes praten over postaantalquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag je nu al![]()
Hij is bijna 22 maanden, voor niet-kindjes-mensen: bijna 2
Oké.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal lief tegen je doen hoor. Alleen hier dan.
Cute he? Hij zei: schoenen, papa, aan? En toen ging 'ie er op lopenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo herkenbaarKoen stond ook al een keer in de mega blackstone's van J.
080808 toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag je nu al![]()
Hij is bijna 22 maanden, voor niet-kindjes-mensen: bijna 2
even apeldoorn bellenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mesttank inhuren slang op de tank aansluiten en de slang dan door de brievenbus proppen
Wou je ;t ontkennen dan.quote:
zegtie nu! nu ik bijna klaar benquote:
ja hoor zal ik em ff op op MAX zetten?quote:
Ja, dat komt door zijn schoenen denk ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
Hihi, ik had hem ingeschat op 3.
Is goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zegtie nu! nu ik bijna klaar benvolgende keer huur ik je in
[..]
ja hoor zal ik em ff op op MAX zetten?
Stoere jongen, die thijs.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat komt door zijn schoenen denk ik
mij best ik zet gewoon een muziekje op en ik begin lekker relaxed te strijkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zegtie nu! nu ik bijna klaar benvolgende keer huur ik je in
[..]
ja hoor zal ik em ff op op MAX zetten?
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat komt door zijn schoenen denk ik
whehehe wat een vette datum makkelijk te onthouden ookquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
mij best ik zet gewoon een muziekje op en ik begin lekker relaxed te strijken
vind ik heel niet erg
ramen wassen ook niet
afwassen heb ik dan weer een grafhekel aanquote:
Bevalt het een beetje tot nu toe, bij onz in de SC?quote:
Ja, knap he?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe wat een vette datum makkelijk te onthouden ook
jou ventje heeft echt een koetsiekoe gehalte van heb ik je datquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, knap he?
Hij hoefde pas 10 dagen later te komen, maar blijkbaar had 'ie haast..
Nu nog, hij loopt nooit, hij draaft altijd
Ik vind het hartstikke gezellig hier. Hier wordt tenminste ook over andere dingen gepraat dan over seks. Ook zijn de mensen hier een stuk vriendelijker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bevalt het een beetje tot nu toe, bij onz in de SC?
plee depends hoe vies die is anders heb ik daar geen problemen meequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind strijken het ergste wat er is
samen met de badkamer schoonmaken
de ramen lappen (wat ik binnen meestal met glassex doe en buiten doet de glazenwasser)
afwassen
afdrogen
wc
stofzuigen vind ik wel oke
hmmm conclusie: huisvrouw fail
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
ik vind strijken het ergste wat er is
samen met de badkamer schoonmaken
de ramen lappen (wat ik binnen meestal met glassex doe en buiten doet de glazenwasser)
afwassen
afdrogen
wc
stofzuigen vind ik wel oke
hmmm conclusie: huisvrouw fail
je mag wel naar hem kijken als je hier komt schoonmaken hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
jou ventje heeft echt een koetsiekoe gehalte van heb ik je dat
Jij denkt dat hier niet over seks gepraat wordt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke gezellig hier. Hier wordt tenminste ook over andere dingen gepraat dan over seks. Ook zijn de mensen hier een stuk vriendelijker.
Hihi, mensen, horen jullie dat nou? We praten ook over andere dingen dan seks!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik vind het hartstikke gezellig hier. Hier wordt tenminste ook over andere dingen gepraat dan over seks. Ook zijn de mensen hier een stuk vriendelijker.
whehhee dat zal best maar ik heb mijn handen al vol aan mijn eigen woningquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je mag wel naar hem kijken als je hier komt schoonmaken hoor
hoi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Goed onthoudenquote:
Niet voor de loeders van Huppel en DW. Daar moet je juist de telefoondraad doorknippenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij denkt dat hier niet over seks gepraat wordt?
Haha, in de Klaagbaak hebben ze het alleen maar over sletjes, neuken en nog meer van die soort vunzige dingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, mensen, horen jullie dat nou? We praten ook over andere dingen dan seks!![]()
![]()
Ja, maar hier is ook iedereen welkom, snoetepetoet
gisteren hadden we het hier over smquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet gezien.![]()
[..]
Haha, in de Klaagbaak hebben ze het alleen maar over sletjes, neuken en nog meer van die soort vunzige dingen.
Gelukkig maar.
Ja zwitsal bijvoorbeeldquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, mensen, horen jullie dat nou? We praten ook over andere dingen dan seks!![]()
![]()
Ja, maar hier is ook iedereen welkom, snoetepetoet
gehaald?quote:
Zo nee dan issie verkeerd geinformeerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij denkt dat hier niet over seks gepraat wordt?
Nee dat nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet voor de loeders van Huppel en DW. Daar moet je juist de telefoondraad doorknippen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoi!![]()
neuken?Hoi,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een warm onthaal, en ja graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
wat doe jij onaardig zeg
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Seks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
Haha, in de Klaagbaak hebben ze het alleen maar over sletjes, neuken en nog meer van die soort vunzige dingen.
Gelukkig maar.
jammer, maar begrijpelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehhee dat zal best maar ik heb mijn handen al vol aan mijn eigen woning
Niet alleen gisteren.quote:
Necrofilie, (BD)SM en dat soort dingen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar.
jaquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi,
wat een warm onthaal, en ja graag
ik bederf de grap hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
wat doe jij onaardig zeg![]()
quote:
In KLB hebben ze het over seks, hier hebben we ook echt seks.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar.
oh ja dat is waarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat nietDan kan ik ook niet meer bellen straks
Haha, jullie zijn dus eigenlijk de bovenbazen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
In KLB hebben ze het over seks, hier hebben we ook echt seks.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Necrofilie, (BD)SM en dat soort dingen?
Ik de komende tijd niet hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
inderdaad en er worden ook fotos geplaatstquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, jullie zijn dus eigenlijk de bovenbazen?
Duidelijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Haha, jullie zijn dus eigenlijk de bovenbazen?
Zit me mij nou niet vrolijk te maken daarmeequote:
He bah, wat een vuillakkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig maar.
* AdvancedPower gaat snel wat oudere ONZ SC-topics bekijken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
inderdaad en er worden ook fotos geplaatst
mja ik moet zeggen het bijhouden ervan valt me mee ik had meer verwachtquote:
KPD.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
* AdvancedPower gaat snel wat oudere ONZ SC-topics bekijken.
\quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben klaar
en nu 2 dreumessen uit bed halen
pfoe, het gaat ook maar door he?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben klaar
en nu 2 dreumessen uit bed halen
Dankzij Ez sta ik de komende tijd ook droog.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.
Ik waarschijnlijk ook niet.Maar ik heb ook geen neukertje zoals Eze.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik moet zeggen het bijhouden ervan valt me mee ik had meer verwacht
hiervoor had ik altijd schoonmaakster enzo
Wat een pauper.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dankzij Ez sta ik de komende tijd ook droog.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihi. je faalt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Krijg ik nog geen toegang voor.
okee maar gisteren was het meest recentequote:
Ik weet ;t.quote:
True.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee maar gisteren was het meest recente
Jij kan toch ook niet in KPD?quote:
dat is wel erg kortquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet ;t.
[..]
True.
Heb je trouwens ;t programma van gothicfest gezien? Angelspit speelt maar een half uur
Je mag mijn neukertje worden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.
Ja inderdaadquote:
Haiquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.
Jij wilt echt pijn lijden he?quote:
mja ik zag het met een beetje geluk kan ik alles zien want een vriendin van me rijd dan wel hopelijk met de autoquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaadZuigt superhard. ze staan sowieso aan ;t einde van de middag.
Das ich speelt gelukkig een uur en skinny puppy anderhalf uur.
Jij houdt van pijn, ik niet.quote:
Ik dacht al, jij hebt er toch maar eentje die in die categorie valt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijdmaar eentje wordt straks opgehaald hoor
Heb jij al haar op je zak?quote:
Ik heb niemand om mee te slepen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik zag het met een beetje geluk kan ik alles zien want een vriendin van me rijd dan wel hopelijk met de auto
Klopt. Jij loopt pijn uit te lokken.quote:
KEL dus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
No comment.
Toch lijkt me me oncomfortabel om zo in de badkamer te hangen.
IKGAHUILENquote:
ik neem 2 vriendinnen van me mee die nog nooit naar zoiets geweest zijnquote:
TMIquote:
Sterkte.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even boodschappen en meer van die getverdemme-dingen doen![]()
Succes ermee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even boodschappen en meer van die getverdemme-dingen doen![]()
hee pssst nee geen twiiterquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Jij loopt pijn uit te lokken.
Sleep mij ook meequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik neem 2 vriendinnen van me mee die nog nooit naar zoiets geweest zijn
Alsof je ;t erg vindtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
als je er bent kom je maar gezellig bij ons staanquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sleep mij ook mee
[..]
Alsof je ;t erg vindt
Moet ;ie wel online zijn he.quote:
Jij mag het ontvangen. Lief hèquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Jij loopt pijn uit te lokken.
quote:
neem je wat lekkers voor me mee?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
AP?
Ze houden zo wel weer op hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ik daar helemaal alleen aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je er bent kom je maar gezellig bij ons staan
ik neem ook wel wat te blowen mee in ieder geval
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
neem je wat lekkers voor me mee?met een laagje disco-dip? (spikkels)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of toch liever choco-dip?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
naturelquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met een laagje disco-dip? (spikkels)
of toch liever choco-dip?
ik ben bang dat ik misknipquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij mag het ontvangen. Lief hè
[..]
[ afbeelding ]
Pfff. Ik geef je nog eens wat je wiltquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij mag het ontvangen. Lief hè
[..]
[ afbeelding ]
aaah dan hijs je maar van mij een paar trekjes meequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom ik daar helemaal alleen aan
Ik blow bijna nooitEn ik heb mijn loon nog steeds niet dus kan ik ook niet mijn antistressjointje halen
Goed plan.quote:
Daar heb ik vrijdag niks aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaah dan hijs je maar van mij een paar trekjes mee
mja als je niet gewend bent dan word je echt knetter vooral van die hier uit apeldoornquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik vrijdag niks aan
En waarschijnlijk komt ;t niet goed dan, ik aan ;t blowen.
Dit vraagt om een inkoppertjequote:
met zo'n kleine kan dat bijna niet? Maar misschien is die van mij wel heel groot, dat weet je toch niet?quote:
Jij bent de plaatselijke wietdealer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja als je niet gewend bent dan word je echt knetter vooral van die hier uit apeldoorn
heb er al veel mensen van zien kotsen
s5?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja als je niet gewend bent dan word je echt knetter vooral van die hier uit apeldoorn
neee ik rook alleen maar hasj maar die shop waar ik heen ga heeft echt goed spulquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij bent de plaatselijke wietdealer?![]()
Goed bezig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ahha, oke.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee ik rook alleen maar hasj maar die shop waar ik heen ga heeft echt goed spul
zeker de S5 van de bazar/zoo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
neee ik rook alleen maar hasj maar die shop waar ik heen ga heeft echt goed spul
nee ik ga altijd naar de waterpijp en dan voorgedraaide weet zo niet wat er in zit maar et is heel fijn spulquote:
Voorgedraaidquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik ga altijd naar de waterpijp en dan voorgedraaide weet zo niet wat er in zit maar et is heel fijn spul
de s5 is echt een aanraderquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee ik ga altijd naar de waterpijp en dan voorgedraaide weet zo niet wat er in zit maar et is heel fijn spul
ik kan niet meer zelfdraaien mijn handen trillen er te erg voorquote:
ik word altijd beroerd van wietquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
de s5 is echt een aanrader![]()
wel wiet maar een hele lekkere
Waarom tril je zo erg?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan niet meer zelfdraaien mijn handen trillen er te erg voor
Ik word depressief van wiet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
de s5 is echt een aanrader![]()
wel wiet maar een hele lekkere
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:26 schreef PeZu het volgende:
idd voorgedraaide_!
dat is als eerst je hard aftrekken bijna komen en dan gaan neuken
weet niet heb dat soms heel erg ook als ik niks doe dan lijkt het net of ik parkinson hebquote:
wat afrukken?quote:
Raarquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet niet heb dat soms heel erg ook als ik niks doe dan lijkt het net of ik parkinson heb
like cypress hill said: go see the doctorquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet niet heb dat soms heel erg ook als ik niks doe dan lijkt het net of ik parkinson heb
heb het al van kinds af aanquote:
been there die kan er niks tegen doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
like cypress hill said: go see the doctor
joint rol automaatquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb het al van kinds af aan
laatste keer dat ik een jointje probeerde te vouwen trilde alles eraf
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
been there die kan er niks tegen doen
je hoeft dan zeker ook niets te doen tijdens het vingeren, het gaat gewoon vanzelfquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo vaak blow ik niet meer omdat er voor te halenquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hoeft dan zeker ook niets te doen tijdens het vingeren, het gaat gewoon vanzelf
nee maar ik heb et ook niet constant hoorquote:
Ja, vrouwen houden van een shakende vinger die onregelmatig tegen de clitoris aanbotst.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hoeft dan zeker ook niets te doen tijdens het vingeren, het gaat gewoon vanzelf
dat is dan weer het voordeel ervanquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Boh, dat heb ik ook wel eens, maar dan tijdens het eten. Dan moet ik zo snel mogelijk een hap nemen, anders trilt alles van m'n vork/lepel af. En nee, dat is niet als ik doperwten met een vork probeer te eten oid.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
quote:
doe eens nietquote:
met schrijven is het helemaal irritant vet bibberig handschriftquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:34 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Boh, dat heb ik ook wel eens, maar dan tijdens het eten. Dan moet ik zo snel mogelijk een hap nemen, anders trilt alles van m'n vork/lepel af. En nee, dat is niet als ik doperwten met een vork probeer te eten oid.
Dat heb ik dan weer niet. Maar wel met andere dingen waar je een fijne motoriek bij nodig hebt. Maar de ene keer is het erger dan de andere keer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
met schrijven is het helemaal irritant vet bibberig handschrift
Joints moet je ook niet vouwen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat ken ik welquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Maar wel met andere dingen waar je een fijne motoriek bij nodig hebt. Maar de ene keer is het erger dan de andere keer.
dit http://link.marktplaats.nl/345914143 ingebouwdquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
met schrijven is het helemaal irritant vet bibberig handschrift
quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit http://link.marktplaats.nl/345914143 ingebouwd
ik wil een megajointrol ding hebben ik zag ze laatst van die enorme hulsen voor ubergrote jointsquote:
Eens!quote:
whahaha jaa die ken ik nog wel van vroegahquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
Een vibrator waar je mee kan schrijven, dat is handig!quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
Huiswerk maken en masturberen tegelijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vibrator waar je mee kan schrijven, dat is handig!
- keer - werd geen plus?quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahaha jaa die ken ik nog wel van vroegah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |