Nee, okee, maar toch, we zijn WEL moedersquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Jep. Maar ik zie jou niet echt als een moeder eigenlijk. Iets met andere generatie.
Dat geld ook voor jou.
ik heb het me laten uitleggen wist ik veelquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik nog wel. Maar ik moet dan ook m;n eigen was doen want m;n moeder verneukt ;t.
lightning, lightning, fireballquote:
ik was daar wel zo godse lamlendig brakquote:
Verkleedpartijtje?quote:
Hoiquote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, okee, maar toch, we zijn WEL moeders
Wat leukquote:
huh?quote:
Hoi. Neuken?quote:
elf fantasy fairquote:
Oeh. Meer pics van je zusjequote:
Ik allebei nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Dat klopt.
Zijn jullie verknipt? of alleen ingeknipt?
soms heeel soms scheer ik me wel es en doe ik mijn haarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij ziet er helemaal niet uit als op die baardfoto?
quote:
Moeders kleine jongetjesquote:
ik moest gelijk aan larp-en denkenquote:
kwijlerd ze heeft al een vriendquote:
Niet eens ingekniptquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik allebei niet![]()
Misschien alleen dat eerste een beetje, maar dan op de goede manier![]()
oow zo daar doe ik niet aan das voor heumeusquote:
ik heb dat maar niet gpost omdat ik had verwacht dat dat vanzelf zou gebeurenquote:
Want Ez is neit al voorzien ofzo.quote:
and proud of itquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat huppel 100% is nee.
okquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
soms heeel soms scheer ik me wel es en doe ik mijn haar
quote:
een beetje ingeknipt en helemaal verkniptquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Zijn jullie verknipt? of alleen ingeknipt?
Mag van panda dus jaquote:
en dat ook nog esquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Want Ez is neit al voorzien ofzo.
quote:
zij maakt gehakt van jequote:
Nee, klein beetje gescheurd, maar niet geknipt en ook niet gehechtquote:
Je vergeet Con te quoten. We hebben het over hetzelfde namelijk.quote:
WAT HEEFT PANDA DAARMEE TE MAKEN?quote:
Daar voelt ze niets van.quote:
wees blij!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, klein beetje gescheurd, maar niet geknipt en ook niet gehecht
Ok. Morgen?quote:
Breek me de bek niet open, ik weet er alles van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Soms wel handig, soms ook irritant. Overbezorgd enzo
Die zei dat bart en ik niet in de tuin mogen vrijen wel ergens andersquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
WAT HEEFT PANDA DAARMEE TE MAKEN?
Dat ben ik ook, vandaar dequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
wees blij!
en nu ga ik ff spelletje doen
Ja vast.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je vergeet Con te quoten. We hebben het over hetzelfde namelijk.
Dan ben ik in het ziekenhuis en jij bent dan ook drukquote:
Goed bezig jij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, klein beetje gescheurd, maar niet geknipt en ook niet gehecht
Ik steriliseer je met een strijkboutquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zei dat bart en ik niet in de tuin mogen vrijen wel ergens anders
Ik bijt je ballen eraf.quote:
Ja, alleen denk ik dat dat meer met geluk dan met mijn superheldenkwaliteiten te maken heeftquote:
Lekker dingquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik steriliseer je met een strijkbout
Feel the lovequote:
Ik denk het ook ja. Maar alsnog wel beter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik dat dat meer met geluk dan met mijn superheldenkwaliteiten te maken heeft
Hay, die ga ik wel weer eens maken.quote:
quote:
Er is maar 1 manier om daarachter te komen he.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hay, die ga ik wel weer eens maken.![]()
Maar ehm, ik heb een vraagje. Doen jullie in deze SC wel aardig tegen mij? In de Klaagbaak wordt ik alleen maar gebasht.![]()
[..]
![]()
ligt eraan of je je gedraagt, want zoals ik je ken op het forum ben je een baggeruser in het straatje van Paul, dus bewijs je maarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar ehm, ik heb een vraagje. Doen jullie in deze SC wel aardig tegen mij? In de Klaagbaak wordt ik alleen maar gebasht.![]()
quote:[..]
![]()
En die is?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daarachter te komen he.
Dit schijnt DE kusjekroel SC van FOK! te zijn dus wat denk je zelfquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik kan ook heel erg leuk doen hoor, zal ik dat eens even laten zien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ligt eraan of je je gedraagt, want zoals ik je ken op het forum ben je een baggeruser in het straatje van Paul, dus bewijs je maar
[..]
Hmhm, En ik werd ergens anders weer genadeloos door teruggepakt, dus ach.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. Maar alsnog wel beter.
Hier postenquote:
Wat is de kusjeskroel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit schijnt DE kusjekroel SC van FOK! te zijn dus wat denk je zelf
klein duimpjequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, En ik werd ergens anders weer genadeloos door teruggepakt, dus ach.
Maar goed, het eindresultaat is![]()
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
Dat is mooiquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kan ook heel erg leuk doen hoor, zal ik dat eens even laten zien.
Doe dat eens evenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik kan ook heel erg leuk doen hoor, zal ik dat eens even laten zien.
Ik ben wel een beetje nieuw in de SC hea..quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
Ja. Ik ben geen kleine jongen, ik ben de grootste van het hele gezin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja vast.
Wou je ontkennen dat je mamma;s kleine jongen bent?
Niet de hele dagquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik in het ziekenhuis en jij bent dan ook druk
Mits een eervolle vermelding voor deze SCquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
![]()
Hihihi Thijs is coolquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
Thijsquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
Je snapt wat ik bedoel, moederskindjequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja. Ik ben geen kleine jongen, ik ben de grootste van het hele gezin.
[..]
Niet de hele dag
[..]
Mits een eervolle vermelding voor deze SC
Ik zal lief tegen je doen tot je bewijst dat je een andere aanpak nodig hebtquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje nieuw in de SC hea..
Maar is dat jou kindje?
Bijna je 30000ste post!quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Al ben ik niet echt mezelf eigenlijk, want in het echt ben ik heel stil enzo
Ik ken het idee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Al ben ik niet echt mezelf eigenlijk, want in het echt ben ik heel stil enzo
Oke.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal lief tegen je doen tot je bewijst dat je een andere aanpak nodig hebt![]()
En hmhm, dat is de mijne
Oeh, mommy;s spankinquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zal lief tegen je doen tot je bewijst dat je een andere aanpak nodig hebt![]()
En hmhm, dat is de mijne
pas op die van mij staat nog aanquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik steriliseer je met een strijkbout
jij kan haar niet handelen echt nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet als ik haar kan winnen, je 2e ware ontmoeten enzo
Die bankquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Yordi had besloten dat het wel slim was om zn voet tussen de spaken te stekenHij was toen net 4.
Hij heeft maar 1 been in het gips hoor. En die pokkebende was bij mn loeder thuis, zelfs toen ik er niet woonde was het mijn schuld als het bij haar een teringbende was
Mesttank inhuren slang op de tank aansluiten en de slang dan door de brievenbus proppenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Yordi had besloten dat het wel slim was om zn voet tussen de spaken te stekenHij was toen net 4.
Hij heeft maar 1 been in het gips hoor. En die pokkebende was bij mn loeder thuis, zelfs toen ik er niet woonde was het mijn schuld als het bij haar een teringbende was
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk wat 'ie deed:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |