zon pakje wil ik ook wel ontvangenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb de lakjes uit het pakketje gehaald, maar wat vind ik er nog meer in?
[ afbeelding ]
12 weken oud dus hij past er nu nog wel in
Ja ik snap dat je happy bent! Nog meer lakjessssquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word medewerker personeelszaken bij gloeilamp en co. Tegen hetzelfde salaris als mijn eerste baan. Maar het is werk! Ik kan er doorgroeien! Ik ben happy! Tnx allemaal!
Leuk gedaan!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Nailoholic het volgende:
Ik heb gister ook gefaald en bij Boozyshop besteld...
Joysa: Oeh nice one!
Mijn nagels net gedaan, eens geklooit met gradient nails (maar niet heel goed gelukt, volgende keer beter) en konad er maar weer eens bij gepakt. Moet echt weer meer met Konad gaan doen, lost my skills!
[ afbeelding ]
Anyways, in het echt is hij wat meer aquablauw, ik haat mijn kleine camera. Wil echt m'n canon spiegelreflex terug maar dan moet m'n vader eerst even opschieten! Het zijn sexy in the city, fairy dust, konad zwart en konad wit en 2 laagjes Seche (omdat ik mn sponsdingetjes voelde haha...)
quote:
Wat leuk gedaan! Creatiefquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Nailoholic het volgende:
Ik heb gister ook gefaald en bij Boozyshop besteld...
Joysa: Oeh nice one!
Mijn nagels net gedaan, eens geklooit met gradient nails (maar niet heel goed gelukt, volgende keer beter) en konad er maar weer eens bij gepakt. Moet echt weer meer met Konad gaan doen, lost my skills!
[ afbeelding ]
Anyways, in het echt is hij wat meer aquablauw, ik haat mijn kleine camera. Wil echt m'n canon spiegelreflex terug maar dan moet m'n vader eerst even opschieten! Het zijn sexy in the city, fairy dust, konad zwart en konad wit en 2 laagjes Seche (omdat ik mn sponsdingetjes voelde haha...)
Poezelquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:Ik word medewerker personeelszaken bij gloeilamp en co. Tegen hetzelfde salaris als mijn eerste baan. Maar het is werk! Ik kan er doorgroeien! Ik ben happy! Tnx allemaal!
Mwehehe, onze katten zijn 5 en 3, en twee ervan wegen minstens 6 kilo en proberen nogsteeds in zulke dozen te komen. Als het niet lukt, alleen met hun hoofd en gaan dan liggen. It never goes awayquote:Op woensdag 26 mei 2010 @ 17:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteeerdquote:
yay gefeliquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik word medewerker personeelszaken bij gloeilamp en co. Tegen hetzelfde salaris als mijn eerste baan. Maar het is werk! Ik kan er doorgroeien! Ik ben happy! Tnx allemaal!
YAYquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:58 schreef Stormqueen het volgende:Ik word medewerker personeelszaken bij gloeilamp en co. Tegen hetzelfde salaris als mijn eerste baan. Maar het is werk! Ik kan er doorgroeien! Ik ben happy! Tnx allemaal!
Haha dat deed onze oude kat ook nog steeds iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwehehe, onze katten zijn 5 en 3, en twee ervan wegen minstens 6 kilo en proberen nogsteeds in zulke dozen te komen. Als het niet lukt, alleen met hun hoofd en gaan dan liggen. It never goes away
Lieve kat![]()
[..]
GefeliciteeerdWat goed
RENREN! Ben je er??quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwehehe, onze katten zijn 5 en 3, en twee ervan wegen minstens 6 kilo en proberen nogsteeds in zulke dozen te komen. Als het niet lukt, alleen met hun hoofd en gaan dan liggen. It never goes away
Lieve kat![]()
[..]
GefeliciteeerdWat goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |