Herkenbaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word altijd kwaad alsm'n hint van: "Ooooooh dat truitje is leuk" niet snapt, maar als 'ie zegt: "Wil je dat hebben?" dan mag hij het nooit kopen
.
Vrouwenquote:
Ik zeg vaak dat ik iets leuk vind, maar nooit daaromquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 08:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik word altijd kwaad alsm'n hint van: "Ooooooh dat truitje is leuk" niet snapt, maar als 'ie zegt: "Wil je dat hebben?" dan mag hij het nooit kopen
.
Pupquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen ladies!![]()
Ik ben de komende dagen ook helemaal afwezig. We vertrekken zometeen richting mijn broertje in Den Haag en dan gaan we zaterdagde pup
ophalen in de Achterhoek en dan weer naar huis in Groningen. Rondjes Nederland ftw.
Wat dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Serieus, what the fuck @ OPI. Beetje bloggers bedreigen die informatie en promo images plaatsen van de nieuwe collecties.
Ja, ze zijn lekker bezig om hun fanbase in stand te houdenquote:Op donderdag 27 mei 2010 @ 09:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Serieus, what the fuck @ OPI. Beetje bloggers bedreigen die informatie en promo images plaatsen van de nieuwe collecties.
YEAH!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:![]()
![]()
6 voor Flash (waar ik een 1 voor had) en mijn verslag over London wordt nagekeken.
![]()
![]()
![]()
Dat houdt dus in dat ik 2 onvoldoendes kan afstrepen. Nog 5 te gaan
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:![]()
![]()
6 voor Flash (waar ik een 1 voor had) en mijn verslag over London wordt nagekeken.
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
http://www.makeupalley.com/board/n.asp/bid=10/tid=310075
Hey, goed gedaan!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef RenRen- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:24 schreef Lindytje het volgende:Ik heb voor het eerst last van shrinkage!! Met Seche over die donkergroene Show your feet van Essence...
Ik zal zo kijken of ik nog een foto kan makenHeb ik ook last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik koop liever voor mijn man de honden of de shop dan voor mezelf.
Excuse me?! Dit is echt een geval van: hoe help ik mijn klantenbestand om zeep! Wat een mierenn**kers!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik kan alleen maar om ze lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |