Nou de cijfers en de eigengeilerij nog wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goede zet, zorgt voor een stuk meer humor/luchtigheid denk ik.
die gaat nu naar rtl toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Bellatrix het volgende:
Mag hopen dat die Paay weggaat inderdaad, verschrikkelijk slecht in beoordelen is zij.
Zo voelt het wel even haha, ben al 3 keer de deur uitgeweest sind ik thuis ben van mijn werkquote:
Ze is naar rtl dus waarschijnlijk bij idols volgend seizoenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:50 schreef Bellatrix het volgende:
Mag hopen dat die Paay weggaat inderdaad, verschrikkelijk slecht in beoordelen is zij.
ah, druk druk druk dus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo voelt het wel even haha, ben al 3 keer de deur uitgeweest sind ik thuis ben van mijn werk
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze is naar rtl dus waarschijnlijk bij idols volgend seizoen
Kut.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
HGTquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
nee niet idols, dat programma dat voorheen bij sbs zat en volgend seizoen naar rtl gaatquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou kijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ah, druk druk druk dus.
ik ben nog vrij, vrij, vrij
hehehe, kinderen. leuk hequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou kijk
XFA SC #107: Nee! Waarom heb ik nou de laatste post!
D.-manquote:
Ja preciesquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, kinderen. leuk he
maar ach, hoort erbij he. heb dat soort dingen ook altijd wel gedaan
wut?quote:
quote:
Hij gaat douchen of zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |