quote:
Ik zit in beidequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef Marlalala het volgende:
Nou ik blijf nog wel even hier hangen. Teveel gedoe die 2 sc's.
Dat zijn jou principesquote:
Nee. Het is beits, geloof ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan je eraf halen met terpetine
Zit nu je toetsenbord onder
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik had het ook druk maar ik heb niets gedaan
Break wat? Pauze?quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
ik had het ook druk maar ik heb niets gedaan
quote:
hahaha ik vind wel een excuus om niet te hoevenquote:
Have fun moppiequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:54 schreef Marlalala het volgende:
[..]
hahaha ik vind wel een excuus om niet te hoeven![]()
maar goed, ik ga. Moet naar een afscheidsborrel.
kusjes
sportenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef charmed_angel het volgende:
Hier ook en dan moet ik nog gaan sporten vanavond
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:15 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga werken, en daarna werkoverleg..![]()
doei
wat had je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, erg lang op de tandartsstoel gelegen. Wat een langzame drol van een vervanger.
zijn jullie soulmates?quote:
Jaja, lach maarquote:
Maar heb nog steeds pijn in me billenquote:
Pijn is fijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar heb nog steeds pijn in me billenmaar ik ga wel!!! Eerst even licht eten en dan richting de sportschool
morgen weer op de fiets naar me werkals het droog blijft
Ja nou ja, leuk is het niet maar we hebben allemaal wel eens wat gedaan wat niet kan toch, zijn vader reageerde echt alsof het een crimineel is, straf, meebetalen en klaarquote:
Die regen kwam op een verkeerd moment, De Bakker zat er net een beetje in en Garcia had moeite z'n frustraties in bedwang te houden, gooide nog net niet z'n racket wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Met een ace, lekker hoor. Fijn dat de NOS de partij op hun site heeft.
Maar nu is die Garcia weer helemaal opgeknaptquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Mij kwam die regen goed uit, anders had ik veel niet kunnen zien.
Mezelf lekker verstoppen jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon blijven zitten dus, lekker rustig in het gebouw.
Dat is alleen maar goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mezelf lekker verstoppen ja![]()
Nee, dat doe ik niet, want telkens als het alarm afgaat, kom ik altijd polshoogte nemen (tenzij ik de veroorzaker ben) . Nu dus ook
En het is ook de bedoeling dat we naar buiten gaan, zodat we weten wat er gebeurt, mocht er echt een keer brand uitbreken hier
Ja, werd ook wel tijd. Deze oefening werd al meer dan een jaar geleden aangekondigdquote:
Echt nabootsen zal inderdaad niet gebeuren, maar zo weten zowel de bewoners en begeleiders wat er te doen staat, mocht het echt een keer raak zijn.quote:
Okeequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:08 schreef sbientje het volgende:
wij hadden laatst ook een brandalarm op school. Geen oefening, was een echt alarm (was een soldeerbout doorgebrand ofzo denk ik). De hele zooi naar buiten, en maar mopperen... "Ja maar het regent"
Hier niet, ik denk dat ik lekker ga lezen ofzoquote:
Dan doe je toch gewoon iets anders. Niks mis mee toch. Ook al ben je Oranjefanquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen... Heb eigenlijk niet zo'n zin in voetbal
quote:
bron?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
Marc-Marie Huijbregts is het nieuwe Popstars jurylid![]()
![]()
fail
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:33 schreef iBenny het volgende:
Marc-Marie Huijbregts is het nieuwe Popstars jurylid![]()
![]()
fail
Hmm vind het wel jammer dat ie dan voor Popstars gaat. Past totaal niet bij hem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://search.twitter.com/search?q=popstars
Yesss!quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd
Ik vind het ook een goede zet, zorgt voor een stuk meer humor/luchtigheid denk ik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:45 schreef Rauzer het volgende:
marmarie vind ik wel leuk juist bij Popstars, wordt het misschien iets aangenamer om naar te kijken
I.p.v. wie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:45 schreef Rauzer het volgende:
marmarie vind ik wel leuk juist bij Popstars, wordt het misschien iets aangenamer om naar te kijken
Met zijn kreukelhoofd.quote:
Nou de cijfers en de eigengeilerij nog wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goede zet, zorgt voor een stuk meer humor/luchtigheid denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |