Maar nu is die Garcia weer helemaal opgeknaptquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Mij kwam die regen goed uit, anders had ik veel niet kunnen zien.
Mezelf lekker verstoppen jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon blijven zitten dus, lekker rustig in het gebouw.
Dat is alleen maar goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mezelf lekker verstoppen ja![]()
Nee, dat doe ik niet, want telkens als het alarm afgaat, kom ik altijd polshoogte nemen (tenzij ik de veroorzaker ben) . Nu dus ook
En het is ook de bedoeling dat we naar buiten gaan, zodat we weten wat er gebeurt, mocht er echt een keer brand uitbreken hier
Ja, werd ook wel tijd. Deze oefening werd al meer dan een jaar geleden aangekondigdquote:
Echt nabootsen zal inderdaad niet gebeuren, maar zo weten zowel de bewoners en begeleiders wat er te doen staat, mocht het echt een keer raak zijn.quote:
Okeequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:08 schreef sbientje het volgende:
wij hadden laatst ook een brandalarm op school. Geen oefening, was een echt alarm (was een soldeerbout doorgebrand ofzo denk ik). De hele zooi naar buiten, en maar mopperen... "Ja maar het regent"
Hier niet, ik denk dat ik lekker ga lezen ofzoquote:
Dan doe je toch gewoon iets anders. Niks mis mee toch. Ook al ben je Oranjefanquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen... Heb eigenlijk niet zo'n zin in voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |