abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82117636
Amelie heeft het er druk mee

Tess oefent alvast op HOERA!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82118569
Ahhww dat fimpje van Tess Echt super schattig, en wat knap dat ze dat al zo goed kan! En wat heeft ze veel tandjes!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_82118586
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:30 schreef tessie het volgende:
Ahhww dat fimpje van Tess Echt super schattig, en wat knap dat ze dat al zo goed kan! En wat heeft ze veel tandjes!
ze heeft er 8
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82118665
Wow! Graeme nog steeds maar 2 haha!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 30 mei 2010 @ 21:36:11 #205
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82119009
Tess

Hier ook beide 8 tandjes en beide 2 doorkomende kiezen. En muh... van die kiezen hebben ze een last.... T. slaapt alweer een week superslecht (lees: iedere nacht brullend wakker). Sinds eergister is M. 's nachts ook wakker en wij voelen ons We leggen ze iedere avond zonder paracetamol in bed, omdat ze overdag weinig last lijken te hebben, wel af en toe huilen hoor, maar niet heel heftig. 's Nachts is t brullen geblazen en in de mond zijn ook dikke, opgezette, blauwpaarse bulten te zien. Wat zouden jullie doen, toch paracetamol voor 'just in case'? Of blijven proberen zonder? En hoe zit t met een aantal dagen achter elkaar paracetamol?? Dentinox krijg ik er niet opgesmeerd, mag er niet aankomen. Buh.... heb even peptalk nodig geloof ik
pi_82119443
Ik zou gewoon een keer proberen of ze met die paracetamol niet wakker worden van de pijn...
Ik denk dat het weinig kwaad kan als je dat een paar dagen alleen 's avonds zou doen. Anders even bij de apotheek of HA informeren. Maar ik denk dat het wel kan...
Succes

Tess, hoeraaaaaa . Had je lekker gegeten?
Fake it till you make it...
pi_82119501
Mikoxx, ik zou ook voor de paracetamol gaan!

Tess had heeeerlijk gegeten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 mei 2010 @ 21:51:18 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82119969
Morgenavond toch maar eens proberen. Heb ze net beide pc gegeven, maar t is alweer 1,5 uur nonstop brullen, met daarvan 1 uur met pc. Irritant. En ik wilde nog wel vroeg naar bed om een beetje bij te slapen. Hoe zit t met t aantal dagen achter elkaar pcmol?
pi_82120020
hoeveel geef je ze? 120 mg of 240mg?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 mei 2010 @ 21:52:19 #210
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82120044
120 mg, 240 mag toch nog niet?

Heb ze op ook nu, M. ligt met een 60 mg. Mag je daarvan dan binnen de zes uur nog eentje geven eigenlijk?
pi_82120249
240 mag vanaf 1 jr/10kg
geen idee hoe dat zit met 60mg, lijkt me wel aangezien ze ook 120 zouden mogen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 mei 2010 @ 21:56:42 #212
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82120456
ik denk dat ze nog geen 10kg zijn, moet ma weer naar t cb. Maar jeetje, ze houden het zo ontzettend lang vol (wat ik wel herken hoor, dat is vaker gebeurd), maar t ging een tijdje een stuk beter met slapen en nu dus alweer een aantal nachten bagger. Pff.... soms.....
pi_82121491
Als ik dan paracetamol zou geven deed ik wel meteen 120 mg en geen 60 mg.
De inwerktijd is zeker wel een uur.
Balen hoor dat het zo ruk gaat weer.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82121677
idd meteen 120 of eventueel al 240 (aangezien ze bijna jarig zijn).
Hopelijk gaat het slapen snel beter Mikoxx!

Het zou fijn zijn als het slapen hier ook weer eens goed zou gaan. De afgelopen weken is het weer helemaal bagger! Als er 2 goede nachten bijgezeten hebben is het veel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_82121786
Haha, Amélie trekt in één keer d'r trukendoos open. Leuk!

Die Tess! D'r tandjes vielen mij ook meteen op. Na d'r oranje toet dan. Wat ziet ze er goeduit, Vick! Dat blonde krulletje boven d'r linkeroor.

He Mikoxx, wat balen. Ik zou iig één keer ene paracetamolletje proberen. Maar ben zelf eigenlijk ook niet zo van de pijnstillers hoor. Maar jouw en hun nachtrust is ook wat waard.
pi_82122211
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, Amélie trekt in één keer d'r trukendoos open. Leuk!

Die Tess! D'r tandjes vielen mij ook meteen op. Na d'r oranje toet dan. Wat ziet ze er goeduit, Vick! Dat blonde krulletje boven d'r linkeroor.

He Mikoxx, wat balen. Ik zou iig één keer ene paracetamolletje proberen. Maar ben zelf eigenlijk ook niet zo van de pijnstillers hoor. Maar jouw en hun nachtrust is ook wat waard.
Dankje!! Ze is echt Hollands welvaren hoor! En dat krulletje is echt
Ik ben zo stapelgek op dat kleine grietje

vanavond klom ze zo in Ambers bed en later klom ze ook nog eens op de bank
Ze kan zo lekker stoeien met d'r grote zus, ze duikt er bovenop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 mei 2010 @ 22:21:05 #217
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82122348
quote:
Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als ik dan paracetamol zou geven deed ik wel meteen 120 mg en geen 60 mg.
De inwerktijd is zeker wel een uur.
Balen hoor dat het zo ruk gaat weer.
Had 120 mg op, dus vandaar. Morgen meteen halen, t gaat hard hier op t moment...
pi_82122384
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:08 schreef mikoxx het volgende:
Thijs, wat sta je leuk op de foto! Waarom persé het gestreepte shirt McLaura? Gewoon voor de leuk, of heeft het een diepere betekenis ??
Nee, omdat hij dan toch nog een boef lijkt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82122503
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:09 schreef Aoraki het volgende:

[..]

Maar hij staat er super leuk op!!!
Ik zit me steeds te verbazen dat hij zo ontzettend veranderd is in die 4 maanden!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82133077
Ja hallo zeg! Wat is dit? Het is kwart voor tien en het is hier gewoon uitgestorven! Dat kan niet hoor. Ik zal wel even een monoloogje afsteken.

't Was me weer een heerlijk nachtje. Isabeau had niet zo'n zin in slapen. Ach ja, dat hebben we allemaal wel eens. Ik vond het niet zo erg, want ik was vroeg naar bed gegaan. Dus om de anderhalf uur even knuffelen was geen straf. En ze bleef wel gezellig. Zo'n lekkere nachtelijke natte kus van mijn dochter is best de moeite waard

Gisteren ben ik met lief en Isabeau even de stad in geweest. Gewoon lekker even in de kroeg hangen. Isabeau vindt dat dus echt geweldig. Die flirt met iedereen. En kraaien van plezier. Dan kan ik me zó overdreven trots voelen. Volgens mij is dat echt niet gezond hoor... ik ga ervan naast mijn schoenen lopen

En nu ben ik op mijn werk. En dat wil ik helemaal niet. Ik wil naar huis lekker knuffelen met mijn twee aller- allerliefsten.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:52:58 #221
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82133195
haha sorbo je monoloogD herkenbaar
ik zit even te ontspannen na deel 1 van t tentamen en eigenlijk had ik héél graag nu even met mn meisje geknuffeld. Maarja.

En ze heeft er vannacht ook een feestje van gebouwd ik heb welgeteld anderhalf uur geslapen
ik was nog aan het twijfelen of ik de nacht door zou halen qua leren, uiteindelijk niet gedaan maar dat had ik net zo goed wel kunnen doen dus...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82133277
Hmm sterkte vandaag Huups!
Lijken de dames tóch nog een beetje op elkaar
pi_82133622
Huup succes vandaag! En dat met maar anderhalf uur slaap, zet em op!

Ik hoefde vannacht alleen maar even de speen terug te geven aan juffrouw. Ze was haar hele bed door aan het cruisen op zoek naar de speen, maar die lag naast het bed, dus dan kan je 'em niet vinden natuurlijk...
Fake it till you make it...
pi_82134975
Haha Sorbootje, leuk om te lezen dat je zo van je meisje geniet, zelfs als ze je nachtrust inpikt!
want daar kan ik dus heeeel slecht tegen, gelukkig hebben we hier niet vaak een gebroken nacht

Oeh Huup, je ook nog moeten concentreren na zo'n slechte nacht....sterkte!

Lars heeft zo'n lol op de vloer, hij komt echt overal, en we moeten echt goed kijken steeds of er geen kleine dingetjes op de vloer liggen, want echt alles wat hij tegenkomt moet in de mond.
Zo heeft hij laatst een tv-gids verslonden en ook schoenen zijn in trek.
Ben vanmorgen begonnen met appelstroop op brood, en dat is dus het eerste wat hij niet lekker vindt.
Na 2 hapjes ging het mondje dicht, en die ging ook niet meer open!

Mikoxx, hoe is de nacht gegaan?

Oeke, sterkte vandaag
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82135257
Oeke, veel sterkte vandaag

Sorbootje wat heerlijk he?

Sterkte en succes vandaag Huub. Tentamens na anderhalf uur slaap zijn niet fijn

Nijna, om die reden heeft Xeentje altijd minstens drie speentjes in haar bedje liggen. Het liefst met felle kleurtjes want die vindt ze makkelijker in het donker. En dan nog een extra speentje aan haar beertje.

Lars op ontdekkingsreis!

Tandje nummer 2 is door hier. En die ging heel wat minder vlekkeloos dan nummer 1. Ze had er zelfs zoveel pijn door dat we zaterdagnacht nog naar de hap zijn geweest. Ik twijfelde of er niet toch iets heeeul ergs aan de hand was omdat ze zo ontroostbaar was, zo ontzettend overstrekte en zo enorm veel pijn had dat zelfs paracetamol niks deed. Maar de arts kon niks vinden, dus die hield het op tandjes of krampjes.
Dat was op de nacht van mijn verjaardag. Op de dag zelf is de vader van mijn vriend opgenomen met hartklachten, hij ligt er nu nog, aan de hartbewaking.

Xeentje is inmiddels weer bijna zichzelf. En ze kan zwaaien Het is het eerste dat ze 's morgens doet bij het wakker worden als ze ons ziet. En dan de hele dag door. Zo lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')