quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:00 schreef Stiemie het volgende:Oeke veel sterkte de komende dagen. Het zal niet makkelijk zijn zo lijkt me om afscheid te nemen van je opa. Ko mag dan toch best zien dat je verdrietig bent? Of wil je dat zelf liever niet?
Oh, juist wel, het hoort bij het leven en dat mag hij best zien wmb. Maar ik ben wel nieuwsgierig wat het met hem gaat doen, zo'n rouwende familie. Klinkt misschien vreemd.
Mijn achternichtje, een jaar ouder dan Ko, gaat die dag naar het kdv en krijgt er niets van mee verder. Dat kan ook een keus zijn.
Ik vind het juist fijn dat Ko erbij is, ik kan me voorstellen dat hij ook wat troost brengt. En opa was helemaal verguld met hem, dat laatste bezoek is zeer goed bij hem in de smaak gevallen hoorde ik van mijn moeder.
We hebben toen trouwens ook een filmpje gemaakt van Ko en opa. Dat Ko opa probeert te zeggen.
Die fotograaf was echt stom, Claudia! Jammer, je maakt zelf zo'n mooie foto's van Ivan.
Sorboo, wat heerlijk dat Isabeau er zo van genoot! Zwemmen is ook leuk!
Ko was inderdaad van zijn pad door zijn ultralange middagdut. Hij werd dus om 22.30 wakker, weer naar bed en vannacht om 4 uur was hij klaar met slapen.
Gelukkig ging hij na een uur weer verder slapen, lekker dicht tegen mama aan.
Ik geniet zo van mijn kleine jongetje, met zijn open mond kusjes, en zijn knuffels.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir