abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 mei 2010 @ 22:44:03 #176
100412 mefke79
komt goed!
pi_82079716
Tjee, daar word je ook niet vrolijk van Huup. Stom he, dat ze zo slecht communiceren onderling. Hopelijk helpt het wel, want het is natuurlijk gewoon niet fijn als je je poep niet kwijt kan.

Ca.ra, waar ben je? Hoe gaat het met Thomas? We hebben al zo lang niets van je gehoord! (of zit ik nou gewoon totaal niet op te letten?!)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 29 mei 2010 @ 22:45:04 #177
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82079775
Nee vroeg ik me ook af laatst hoe het met ca.ra en thomas is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82081522
Dames, ik lees een beetje mee, maar kan niet zo goed overal op reageren op het moment. voor wie dat nodig heeft.

Ik miste Ca.ra en Thomas ook al.

Vanmiddag om 5 uur viel Ko in slaap, voor een laat middagdutje dacht ik. Maar hij werd een half uur geleden pas wakker. Gedronken en pyama aan en weer in bed gekukeld. Ik hoop dat hij lekker doorslaapt.

Morgen gaan we naar Zeeland, Dinsdag is de crematie van opa en ik neem Ko mee. Het gaat in besloten kring plaats vinden, dus ik hoef me niet bezig te houden met eventueel gegil van Ko.
Toch vind ik het heel spannend. Ik wil iets zeggen tijdens de dienst en het zal wel huilen worden natuurlijk. Ko zal dat voor het eerst mee maken, en ik vraag me af hoe hij daarop zal reageren.

Huup, wat naar dat het nog steeds niet goed gaat en dat het cb je niet goed voorgelicht heeft mbt de lactulose.
Hier is er een enorme verbetering gekomen nadat het vaste voedsel steeds meer de overhand nam. Echt wel bijna 1 keer per dag. Soms ben ik echt verbaasd, alweer gepoept?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82083590
Bwah, zou bij mn ouders logeren, maar kleine Iris wilde er maar niet in slaap vallen. Hysterisch huilen en alleen getroost willen worden door mama. Dus ik ben maar naar huis gereden.
Eigen bedje en eigen spulletjes. En madam ligt inmiddels lekker te slapen
Fake it till you make it...
  zondag 30 mei 2010 @ 00:00:09 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_82084231
Hmm da's niet fijn Nijna. Gelukkig is ze thuis wel lekker in slaap gevallen.

Oeke veel sterkte de komende dagen. Het zal niet makkelijk zijn zo lijkt me om afscheid te nemen van je opa. Ko mag dan toch best zien dat je verdrietig bent? Of wil je dat zelf liever niet? Even een niet te vergelijken voorbeeld, maar ik weet (gelukkig) niets anders: toen wij de kat plotseling in moesten laten slapen, waren we ook verdrietig. Linde zag mij toen huilen en die vroeg wat er was. Ik heb toen uitgelegd waarom ik verdrietig was en dat vond ze heel gewoon. Mama is ook geen supermens dat geen gevoelens heeft en dus kan ze best verdrietig zijn. Ik kreeg een lekkere knuffel van haar en toen vroeg ze of het al beter ging Nu is Ko natuurlijk nog wel wat jonger, maar hij begrijpt het vast wel een beetje als hij ook wat meekrijgt van de sfeer. Sterkte in ieder geval!
pi_82090793
Oeke heel veel sterkte de komende tijd
Wat Stiemie ook zegt, het is juist heel fijn als Kobus ziet dat jij ook gevoelens hebt, dat je ook maar een mens bent. Maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat je je afvraagt hoe hij zal reageren, maar in ieder geval is hij lekker dicht bij jou dus kunnen jullie elkaar troosten
Dikke knuffel!!

Ik geloof ook niet zo in sprongetjes, vooral niet na de eerste periode waarin de ontwikkeling van kinderen steeds verder uit elkaar gaat lopen. Maar als Niels al zo lang humeurig is vindt ik het wel leuk een lekker makkelijke verklaring te vinden, ook al is het misschien wel onzin
Hij is sinds gisteren enorm aan het brabbelen! Heel leuk Hij is allemaal nieuwe letters en geluidjes aan het uitproberen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_82090841
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 22:39 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nog steeds lastig ja. Regelmaat wel maar das eens in de twee weken regelmaat dus ook niet echt denderend.
Ivan huilt bijna nooit, maar gister in de wipstoel liep hij elke keer rood aan, liet hij zijn pruillipje tussendoor zien en huilde hij een beetje. Ik vond het zo sneu om te zien dat hij er moeite mee had, laat staan hoe vervelend het voor Amélie en voor jullie moet zijn. Arme muppet. Gelukkig kun je de dosering omhoog gooien en wie weet, misschien gaat Amélie wel vaker poepen naarmate ze meer vast voedsel eet (zoals oeke al zei).

We hebben van de week trouwens pasfoto's laten maken en die zijn héél lelijk geworden. De fotograaf was een nare vent die Ivan aan het lachen wilde krijgen door als een idioot met een rammelaar te zwaaien, en ik moest m'n mond houden en me nergens mee bemoeien. Ivan begon na 1 minuut héél hard te huilen terwijl hij op het wachtbankje nog met allerlei vreemden zat te sjansen.

Twinkly, dat vraagt om een filmpje! Wat gaat Niels snel, zeg! Ik las dat hij ookal door het kattenluik kruipt, haha.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_82091138
Oh vergeten dat wilde ik nog zeggen:
Wat ontzettend stom van het CB Huup, argh, waarom overleggen ze ook niet, die arme Amelie Hopelijk zet het beter kunnen poepen nu door.

Tjee Ivan ook al zoveel moeite met poepen. Heb je al peer geprobeerd Claudia? Dat werkt hier als een trein
En wat een nare fotograaf, daar zou ik ook van gaan huilen hoor!

Filmpje maken gaat echt lastig, hij houdt namelijk altijd op met waar hij mee bezig is zodra hij de camera ziet. Oh, maar ik kan natuurlijk ook gewoon alleen geluid opnemen en de camera verdekt opstellen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 30 mei 2010 @ 09:30:42 #184
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82091159
noujaaa zeg wat stom van die fotograaf
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82091234
Ivan poept momenteel niet vaak, ik denk ongeveer 1 keer per week. Hij heeft deze week juist veel peer gegeten, dus peer werkt klaarblijkelijk niet laxerend bij hem. Aan de andere kant: banaan werkt bijvoorbeeld ook niet verstoppend.

Gister was de eerste keer sinds lange tijd dat ik het idee had dat hij er moeite mee had. Dus toen heb ik hem op schoot in de krampjespositie genomen, ik heb hem heen en weer zitten wiegen en ik heb zijn buikje gemasseerd. Dat leek hij allemaal wel fijn te vinden en na een halve dag kwam dan eindelijk de gevreesde (maar ook zeer welkome) poepluier!

Hij is trouwens nooit écht uit goede doen. We hebben 2 weken zure poep gehad, een verkoudheidheid, moeite met poepen en natuurlijk de vele sprongetjes maar hij blijft eigenlijk altijd wel vrolijk en hij slaapt ook goed. Het gaat al maanden zo lekker dat ik helemaal niet wil dat hij tanden krijgt of gaat kruipen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_82091285
Huup t gaat hier best aardig Timo slaapt zowaar weer redelijk 's nachts

Claudia zoiets had ik ook met pasfoto's maken van Timo een tijdje terug En nu staat ie echt als een crimineel op de foto.. Alleen het bordje met zo'n lang nummer erop mist nog
pi_82091371
Hoi allemaal!

Kort verslagje van de allereerste keer zwemmen van Isabeau. Ze vond het gewéldig. Zodra ze in de babyfloat in het water zakte begon ze te lachen en ze heeft een uur lang niets anders gedaan dan lachen, met de badmeester flirten, kraaien en ronduit genieten. (en ik heb dus ook genoten) Daarna was ze helemaal gesloopt en heeft ze heerlijk geslapen. Vrijdagavond heeft mijn zwager op haar gepast en zijn wij lekker op stap geweest. Ging ook helemaal prima.

Van sprongetjes heb ik alleen toen ze heel klein was wat gemerkt. De eerste 2 zeg maar. Daarna is ze eigenlijk altijd vrolijk geweest. En als ze dat even niet was was ze óf ziek óf kreeg ze een tandje. Maar als er één ding gewoon geweldig leuk is aan Isabeau (en ik weet best heel veel dingen die leuk aan haar zijn, maar ja, ik ben niet erg objectief) is het die eeuwige big smile!

Huup, grappig vestje! Ik geloof niet dat ik deze van je over ga nemen , maar ik vind hem wel leuk.

Claudia, laat Ivan maar gewoon nog even vrolijk en tandenloos door het leven gaan En wat een eikel die fotograaf!
pi_82091379
Over poepen. Normaal gesproken denk ik ongeveer 3 keer per week. De afgelopen dagen drie keer per dag.
pi_82091387
En dan heb ik het over Isabeau hè... niet over mezelf
pi_82091651
Wat stom zeg, Huup van het CB. Hopelijk gaat het nu snel beter met amelie.

Isabeau, een echte waterrat! Lijkt me ook heel leuk om met thomas te gaan zwemmen. Misschien binnenkort eens gaan doen.

Claudia, wat een idioot van een fotograaf! Maar de foto's van tegenwoordig zijn toch allemaal boeven-foto's. Je mag niet meer lachen etc. Stom hoor.
pi_82092202
quote:
Op zondag 30 mei 2010 10:11 schreef Aoraki het volgende:

Claudia, wat een idioot van een fotograaf! Maar de foto's van tegenwoordig zijn toch allemaal boeven-foto's. Je mag niet meer lachen etc. Stom hoor.
Kleine kinderen gelukkig wel!

Deze staat op Thijs zijn id-kaart (en hij heeft dus expres een gestreept shirt aan )

Maar goed, in tegenstelling tot de fotograaf van Claudia, had deze wel ervaring met kinderen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 30 mei 2010 @ 11:26:35 #192
252405 oeke
Moeke
pi_82093204
quote:
Op zondag 30 mei 2010 00:00 schreef Stiemie het volgende:
Oeke veel sterkte de komende dagen. Het zal niet makkelijk zijn zo lijkt me om afscheid te nemen van je opa. Ko mag dan toch best zien dat je verdrietig bent? Of wil je dat zelf liever niet?
Oh, juist wel, het hoort bij het leven en dat mag hij best zien wmb. Maar ik ben wel nieuwsgierig wat het met hem gaat doen, zo'n rouwende familie. Klinkt misschien vreemd.
Mijn achternichtje, een jaar ouder dan Ko, gaat die dag naar het kdv en krijgt er niets van mee verder. Dat kan ook een keus zijn.
Ik vind het juist fijn dat Ko erbij is, ik kan me voorstellen dat hij ook wat troost brengt. En opa was helemaal verguld met hem, dat laatste bezoek is zeer goed bij hem in de smaak gevallen hoorde ik van mijn moeder.
We hebben toen trouwens ook een filmpje gemaakt van Ko en opa. Dat Ko opa probeert te zeggen.

Die fotograaf was echt stom, Claudia! Jammer, je maakt zelf zo'n mooie foto's van Ivan.

Sorboo, wat heerlijk dat Isabeau er zo van genoot! Zwemmen is ook leuk!

Ko was inderdaad van zijn pad door zijn ultralange middagdut. Hij werd dus om 22.30 wakker, weer naar bed en vannacht om 4 uur was hij klaar met slapen.
Gelukkig ging hij na een uur weer verder slapen, lekker dicht tegen mama aan.
Ik geniet zo van mijn kleine jongetje, met zijn open mond kusjes, en zijn knuffels.
pi_82094109
Haha die Ko, gelukkig wilde hij nog wel slapen later Weet je ook waarom hij zo moe was dat hij zolang ging slapen?

Het is me toch gelukt het brabbelen te filmen, en ik ga altijd heel stom doen als ik film, dus niet op mij letten

En nog een grappig filmpje van Niels' lievelingsspeelgoed op dit moment
  zondag 30 mei 2010 @ 12:11:33 #194
252405 oeke
Moeke
pi_82094429
Geen idee Twinkly. Het spannendste wat we gister gedaan hebben zijn de boodschappen en 2 meisjes in de winkel die Ko zo lief vonden dat hij een aai over zijn wang kreeg.
Maar hij slaapt de laatste tijd wel vaker ineens heel lang. 2 keer een paar uur op een dag komt best veel voor.
En wat echt raar was, was dat ik hem uit bed haalde gisteravond en echt het gevoel had dat hij een paar centimeter gegroeid was.

Niels! Wat kijkt hij liefdevol naar je Twinkly! Echt heel ontroerend.
pi_82094864
Balen van die foto's, Claudia. Bij zulk soort situaties heb ik achteraf altijd spijt dat ik niet wat doortastender heb opgetreden. Kan me voorstellen dat je dat nu helemaal hebt wanneer je die foto bekijkt.

Niels, wat ben je een poepie!

Oek, ik zou Lente ook meenemen naar een begrafenis, hoor. Ik heb nog twee opa's, één is 90 en de ander ergens achter in de 80 en heeft prostaatkanker. Lente gaat gewoon mee naar hun begrafenis of crematie straks.Ze hoort er evengoed bij als de rest van de familie. Ik heb mijn oma zelfs dood gezien toen ik een jaar of 8/9 was. Vond het alles behalve eng. Ik denk dat kinderen hier zelf beter mee om kunnen gaan dan volwassenen. Veel sterkte de komende tijd. Fijn dat je opa nog tegen je moeder heeft gezegd dat ie het laatste bezoekje van jullie zo leuk vond.

Lente kotst mij en zichzelf net helemaal onder. Ze had een stukje van een papieren zak afgesabbeld en dat zat achterin d'r keel. En ze is al zo meegaand de laatste tijd. 't Lijkt wel of ze steeds ontevredener wordt. Zodra ze nog maar dénkt dat ze verschoond, aangekleed of neergezet wordt, begint ze al te huilen. Heb er net na het spugen van ellende even in bed gelegd zodat ze er niet doorheen kon kruipen. En binnen drie minuten had ze zichzelf in slaap gehuild...
  zondag 30 mei 2010 @ 14:08:52 #196
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82098582
Thijs, wat sta je leuk op de foto! Waarom persé het gestreepte shirt McLaura? Gewoon voor de leuk, of heeft het een diepere betekenis ??

Oeke, lijkt me idd ook heel heftig, zeker als je iets gaat zeggen. Maar volgens mij zegt jouw gevoel genoeg over dat je Ko wel lekker me moet gaan nemen hoor! Sterkte iig

Hoe gaan we om met kindjes die steeds gaan staan en dan gaan brullen omdat ze niet weten hoe ze weer moeten gaan zitten of liggen, zodra je ze helpt weer gaan staan en je zo in een vicieuze cirkel belandt ? Pffff.....
pi_82099325
Mikoxx, lastig...je kan ze ook niet steeds helpen. Het komt echt vanzelf!

Tess stond van de week 10 seconden los en deed gister 2 stapjes
Tis nu echt aftellen. Nog maar 9 nachtjes slapen!

Ze doet steeds "klap eens in je handjes" en ze kan ook hoera doe en dan zegt ze zelfs zoiets als oeahhh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82112362
Huup wat belachelijk van het CB zeg. Als je er dan zo weinig van af weet, geef er dan ook geen advies over denk ik dan. Goed van je huisarts dat hij gelijk heeft teruggekoppeld!

Twinkly wat een leuk filmpje van Niels en de bal Hij ligt echt lekker te spelen en dat trappelen van enthousiasme is herkenbaar!
quote:
Op zondag 30 mei 2010 09:50 schreef Sorbootje het volgende:
En dan heb ik het over Isabeau hè... niet over mezelf

Emma ligt nu in de doek te slapen en er komt me toch ineens een lucht uit waaien Als ze wakker wordt gelijk maar even checken...
  zondag 30 mei 2010 @ 19:48:23 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_82112732
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef WupWup het volgende:
Huup wat belachelijk van het CB zeg. Als je er dan zo weinig van af weet, geef er dan ook geen advies over denk ik dan. Goed van je huisarts dat hij zij gelijk heeft teruggekoppeld!

nouja, even nog ter toevoeging, de wvk is denk ik gewoon vooral teveel aan de voorzichtige kant geweest. Er zijn heel erg veel kindjes die lactulose krijgen dus wij zijn vast de eerste niet die met die problemen zitten maar haar voorzichtige houding (achteraf dus) is niet handig omdat te weinig lactulose gewoon geen verbetering betekent. Ik ben niet boos op mn cb verder ofzo maar ik vind het wel sneu voor Amélie dat het veel eerder beter had kunnen gaan als ze eerder al meer lactulose had gekregen.

En over eten, de laatste paar weken gaat het ineens ontzettend goed met eten, ze eet enorm veel, maar echt uitmaken voor de luiers doet het nog niet. Nouja goed, over een paar maanden denk ik vast met weemoed terug aan de tijden dat ze maar eens per week ofzo poepte

Amélie is de hele dag aan het zwaaien en met ons aan het "praten". Zo leuk ze roept je een soort van uit de box of vanaf de grond en als je dan reageert dan begint ze te brabbelen en houdt ze bijvoorbeeld een knuffel omhoog ofzo. Keischattig!
En staan is nog steeds je van het t is net bambi af en toe

oh en ze heeft ook ineens door hoe ze van zitstand naar plat op de buik komt en vanuit op-de-buik lig weer terug in zitstand.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82113776
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:08 schreef mikoxx het volgende:
Thijs, wat sta je leuk op de foto! Waarom persé het gestreepte shirt McLaura? Gewoon voor de leuk, of heeft het een diepere betekenis ??
Dat was vanwege het hoge 'boeven'-gehalte op de pasfoto's van tegenwoordig.

Maar hij staat er super leuk op!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')