Oeke, gecondoleerd

Wat fijn dat jullie laatst nog bij hem geweest zijn, en wat je zegt van die generaties die doorschuiven vind ik ook wel heel heftig, maar wel heel mooi. Mooi dat iets van je opa toch doorleeft in Ko.

Huup, nou ik vind het toch wel stom dat ze geen uitzondering willen maken hoor. Hun systeem werkt blijkbaar niet. Kan je niet gewoon een keer langsgaan om een afspraak te maken aan de balie? Als ze dan niet meewerken, kan je terplekke nog een scene schoppen en dan doen ze het vast alsnog

Bij mijn ha was het ook altijd zo moeilijk gedoe met echt alles, en toen heb ik daar één keer bij de balie mijn hormonen losgelaten

en sindsdien doen ze ineens niet meer zo moeilijk.
Lars aan het tijgeren

Knap zeg! En idd zo leuk om te zien

Graeme wordt steeds ondeugender. Hij heeft echt wel door dat wanneer ik nee zeg, hij iets niet mag doen. Maar dan kijkt ie me zo aan, gaat ie giebelen en dan doet ie het toch. En als ik hem dan weghaal, dan vind ie het zo grappig. Ik vind het stiekem ook wel grappig, maar ook wel lastig, want hij moet natuurlijk ook gewoon wel leren dat als iets niet mag, het ook echt niet mag. Soms zet ik hem dan even in de box, en dan is hij echt boos
En hij is ook echt een drama-queen, als hij iets niet wil, gaat ie echt heel dramatisch doen. Ik herken mezelf helemaal

Als hij bijvoorbeeld yoghurt met een lepeltje krijgt, laat ie zich in zijn kinderstoel echt zo naar beneden storten met zijn hoofd

Tot ie het gewoon uit een rietjesbeker krijgt, dan is het weer goed

Leuk kind heb ik toch