abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81959039
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:02 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Waarom zie ik een soort pacmanachtig kontje met scherpe tandjes voor me?
Omdat je een mafkees bent

En dat vraaaaagt om een Photoshopje
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81959155
Eerder om een paint... maar je weet maar nooit hoe dát afloopt!
pi_81959612
Oeks, gecondoleerd

Vanmorgen met Tess naar het cb geweest. De score:
74,5 cm groot en 10.4 kg zwaar. We moeten de laatste fles gaan laten vervallen en de voeding af gaan bouwen tot max. 300ml melkproducten per dag. Moeten over op halfvolle melk en ze moet vitamine D druppels gaan krijgen.

Eerst maar het slapen weer een beetje op de rit krijgen en dan gaan we wel met de voeding verder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81960047
Tandjesbillen...

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81960868
Huup, wat stom. Toch maar proberen uit te leggen, ze zullen toch wel een plekje kunnen maken in de agenda voor jouw meisje.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 10:05 schreef Incantrix het volgende:
Oeke, hè, wat naar.. Ontzettend veel sterkte met dit verlies, superverdrietig zeg.. Wel héél erg fijn dat jullie nog geweest zijn, waren dat die foto's in het fototopic? Supermooi om te hebben, heel waardevol. Dikke meis..
Ja die foto's had ik laatst geplaatst. Deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En spannend je bijna-logeerpartijtje! Ik ben benieuwd hoe het gaat. En deze voor het afbouwen:

Wauw Vicky! Wat een grote meid heb je! Ko is net zo lang, maar 1,5 kilo lichter.
Ik hoop dat je het slapen snel beter hebt. Hadden ze daar nog tips voor?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81960911
Oeks, niet echt. We hebben al een dagzegritueeltje.
Mochten we er niet uitkomen dan kan ik altijd bellen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_81961264
Tess grote meid!

Oeke nee ik heb heel duidelijk gezegd dat het om mijn baby ging maar daar werd verder niets voor uitgezondert ofzo. Wel logisch natuurlijk maar het is zo onhandig dit
Gelukkig maar dat het geen spoed heeft verder.

Die foto van Ko met opa is heel waardevol
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81961663
Lastig, Vick. Je hebt toch al wel zoveel geprobeerd.

Nou, ik vind het maar stom, Huup.
pi_81963118
Hihi Laura
pi_81965740
Mooie foto Oeke. Veel sterkte de komende dagen!
pi_81971339
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 09:06 schreef martine1984 het volgende:
Wat een heerlijk filmpje van Xeentje. Wat een blij grietje
Ja he? Het is echt zo'n vrolijk blij snoepje

Oeke gecondoleerd met je opa en veel sterkte

Even een vraagje, slapen jullie kindjes wel eens op hun buik? En zo ja, draaien jullie ze dan terug als je het ziet? Is er een manier om het te voorkomen? En is het inderdaad gevaarlijk met 8 maanden of valt het mee?
pi_81971448
Isabeau draait wel eens op haar buik in haar slaap en nee daar doe ik niets aan. Ik ben al lang blij dat ze slaapt. Het lijkt me nu ze goed hun hoofd kunnen optillen enzo ook niet meer zo gevaarlijk.
pi_81971651
Toch adviseert stichting wiegedood om het niet te doen. Het buikslapen...tot 2 jaar
pi_81971727
Xenia, Finn slaapt altijd op zijn buik sinds hij een maand of 7-8 is, als we hem in bed leggen dan doen we dat ook op zijn buik, op zijn rug wil hij niet slapen
pi_81971999
Lily, natuurlijk is dat het advies en het is ongetwijfeld ook beter, maar Isabeau draait in haar slaap naar haar buik, in haar eigen kamertje. Als ik dat al eens merk is dat meestal als ik haar 's ochtends wakker kom maken. Maar ik ga niet meerdere keren per nacht mijn wekker zetten om haar terug te draaien. Volstrekt zinloos en slecht voor de nachtrust.
pi_81972066
Van de week kwam ik bij haar en toen lag ze op haar zij te slapen. Ze leek ineens zó groot.
pi_81972105
Ik ben verder geen expert op dat gebied (ik zeg alleen maar wat stichting wiegedood over veilig slapen zegt). Ik snap dat je je wekker niet zet om haar te draaien.

Het was ook meer een reactie naar de vraag van Xenia...
pi_81972383

Ja weet ik toch ook wel
pi_81972518
Bedankt voor de antwoorden.
Ik vind het moeilijk, slaap er heel slecht door, maar weet ook niet goed wat ik eraan zou kunnen doen.
Vannacht heeft ze op haar buik de hele wieg door gecruised, ze lag een paar keer overdwars en een paar keer met haar hoofd aan het voeteneind. Uiteindelijk werd ze er zelf wakker van en had ze erge dorst van alle inspanningen Ik ben het nog niet gewend, tot een week geleden lag ze iedere nacht keurig stil op haar rug.
pi_81972675
Leander heeft vanaf week 1 op zijn buik geslapen. De kraamhulp werd er gek van dat ie steeds weer op zijn buik draaide. Op een geveven moment heeft ze het terug draaien maar opgegeven. Ze zei wel dat kindjes die op hun buik slapen vaak sterk zijn in hun nek. En hier klopte het wel. Mikael kon zijn hoofdje niet eens optillen en wilde ook helemaal niet op zijn buik liggen!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_81974003
Meike was ook altijd een buikslapertje, en ik wilde het niet hebben. Keer op keer teruggedraaid, en zelfs met een kofferriem de slaapzak aan het matras + bedbodem vastgemaakt zodat ze niet kon draaien. Maar dan lag ze alsnog weet ik hoe lang te proberen, en uiteindelijk half op dr zij te slapen.
dus toen had ik zoiets: als die drang naar buikslapen zo groot is, wie ben ik dan om haar steeds terug te draaien? ik slaap zelf ook het liefst op de buik.
Dus toch maar aan toegegeven, eerste keren weet ik hoe vaak wezen kijken, maar het ging altijd goed.
Vastleggen wordt overigens ook afgeraden.
Evenals buikslapen. Het is gewoon lastig, want als er wel wat gebeurt vergeef je het jezelf nooit.
Aan de andere kant, ze is nu zo groot, ze heeft het reflex om het hoofd te draaien als ze geen lucht krijgt.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 27 mei 2010 @ 16:00:21 #72
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_81974022
Oeke

@ Xenia, hier ook een buikslaper vanaf week 1....idem verhaal als MeNicole2. Die krijgen we ook alleen wakker door haar op haar rug te leggen.
Het gaat ook m.n. om buikslapen in combi met ziekte, warmte, dekbedden, kussen, vroeggeboorte, roken in de kamer, etc.

Tandjesbillen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_81975093
Xenia, Iris begint nu steeds vaker op haar buik te slapen. Ik leg haar wel op haar rug in bed, maar als ze zelf draait ga ik haar niet terug draaien... We hebben wel zo'n aerosleep geval op het matrasje, dat maakt het misschien wat minder "eng". Alhoewel ik moet zeggen dat ik haar ook op haar buik zou laten liggen als we dat niet hadden. Ze is goed sterk in haar nek, dus daar heb ik wel vertrouwen in.
Fake it till you make it...
  donderdag 27 mei 2010 @ 18:17:38 #74
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81979601
Oeke, gecondoleerd en wat fijn dat je pas nog zulke mooie foto's hebt gemaakt. Die zijn je vast erg dierbaar

Hier ook zij-buikslapertjes hoor. En achterstevoren in bed-slapertjes haha! Ik maak me er niet zo druk om hoor, ga ook niet weet-ik-hoe vaak terug om te kijken (eigenlijk ga ik nooit kijken als ze eenmaal slapen). Ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat dat vanzelf wel goed komt...

VIcky, wat een scores zeg goed bezig! Hoe ga je die laatste fles eigenlijk laten vervallen? Ga je er iets anders voor in de plaats geven oid? Ik denk dat wij hetzelfde te horen krijgen, moet 7 juni weer.
  donderdag 27 mei 2010 @ 18:19:30 #75
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81979651
Lees ik nu dat Tess stapjes zet woeiiii, wat gaat ze hard Vicky!!

[ Bericht 0% gewijzigd door mikoxx op 27-05-2010 19:18:26 ]
pi_81979842
Ik heb ook een buik/zijslaper. En ik vind het wel prima.

Stichting wiegedood is er wat extreem in, vind ik, qua adviezen.
pi_81982933
Lars tijgert!

Het ziet er zo lollig uit! morgen zal ik een stukkie filmen,batterij was leeg!
Maar hij vindt het zelf ook helemaal geweldig! Er gaat een wereld voor hem open nu hij overal zelf kan komen. hij had de schoen van Meike al te pakken...hap! En bij de pedaalemmer aangekomen zag hij daar ineens een mannetje tegenover hem....lachen!
Hij is helemaal trots op zichzelf en ik ben helemaal trots op hem!
Mijn kleine vriendje wordt steeds een groter vriendje

Oeke sterkte de komende tijd....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:53:10 #78
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81983528
Lars
pi_81984677
Tess aan de wandel
Lars aan de tijger

Oeks
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:18:04 #80
100412 mefke79
komt goed!
pi_81984819
Oeke, gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat zullen die foto's je dierbaar zijn zeg...

Over de nachtvoeding: omgekeerde wet van fok! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het eten op een later tijdstip en dan vrij snel een fles er achteraan lijkt te helpen. Vanochtend was het zes uur. Daar zeggen we niets van, wekker staat een kwartier later. Hij heeft gisteravond wel nog wat extra drinken gehad, leek dorst te hebben en bleef maar huilen.
En hij heeft normaal in de nacht echt honger, we hebben halve flessen geprobeerd, water ipv melk, maar niets hielp. En dan te bedenken dat ie tot voor een goede maand terug hele nachten doorsliep. Komt vast nu weer goed.

Lars aan de tijger....jaaaaaa, leuk om te zien he. Hier ook een mijlpaal vandaag, meneer heeft in een winkelwagen de appie verkend. En leuk dat ie het vond...wordt vast nog wel anders.

Hier trouwens ook een buik en zij slaper. We hebben wel een lange slaapzak die we dan om het matras heen slaan, maar hij worstelt zich los en gaat toch op z'n zij liggen. Deed ie als kleintje ook al, dus we zijn gestopt met omdraaien.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_81985669
Oeke, gecondoleerd Wat fijn dat jullie laatst nog bij hem geweest zijn, en wat je zegt van die generaties die doorschuiven vind ik ook wel heel heftig, maar wel heel mooi. Mooi dat iets van je opa toch doorleeft in Ko.

Huup, nou ik vind het toch wel stom dat ze geen uitzondering willen maken hoor. Hun systeem werkt blijkbaar niet. Kan je niet gewoon een keer langsgaan om een afspraak te maken aan de balie? Als ze dan niet meewerken, kan je terplekke nog een scene schoppen en dan doen ze het vast alsnog Bij mijn ha was het ook altijd zo moeilijk gedoe met echt alles, en toen heb ik daar één keer bij de balie mijn hormonen losgelaten en sindsdien doen ze ineens niet meer zo moeilijk.

Lars aan het tijgeren Knap zeg! En idd zo leuk om te zien

Graeme wordt steeds ondeugender. Hij heeft echt wel door dat wanneer ik nee zeg, hij iets niet mag doen. Maar dan kijkt ie me zo aan, gaat ie giebelen en dan doet ie het toch. En als ik hem dan weghaal, dan vind ie het zo grappig. Ik vind het stiekem ook wel grappig, maar ook wel lastig, want hij moet natuurlijk ook gewoon wel leren dat als iets niet mag, het ook echt niet mag. Soms zet ik hem dan even in de box, en dan is hij echt boos
En hij is ook echt een drama-queen, als hij iets niet wil, gaat ie echt heel dramatisch doen. Ik herken mezelf helemaal Als hij bijvoorbeeld yoghurt met een lepeltje krijgt, laat ie zich in zijn kinderstoel echt zo naar beneden storten met zijn hoofd Tot ie het gewoon uit een rietjesbeker krijgt, dan is het weer goed Leuk kind heb ik toch
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_81986253
Hihi tessie dat ondeugende ken ik. Gisteren stond Willow tegen de tv aan te slaan, dus D roept heel serieus Nee! Draait ze zich om, kijkt naar ons en strááálde gewoon echt. Ik kon gewoon niet anders dan in de lach schieten
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:43:42 #83
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81986350
Innepin
pi_81986491
Ja nou hee zeg Weet je hoe ondeugend die muppet van mij kan kijken
Bovendien was ik gewoon aan het genieten van d'r. Tand nummer vijf is aan het doorkomen wat betekent dat we weer baggernachten hebben (elke anderhalf à twee uur wakker), en die nacht had ze ineens weer doorgeslapen, en was ze overdag ook weer vrolijk ipv jengelig, zielig en huilerig. Dus.
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:48:00 #85
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_81986635
Oké dan mag t....
pi_81987470
Fijn Innepin, als er dan weer even rust in de tent is en ze weer hun vrolijke zelf zijn.

Lars aan de tijger! Wat goed!

Dat lijkt me wel lastig Mefke, zo'n terugschakeling naar een nachtvoeding. Hier krijgt Ko ook nog steeds een nachtvoeding maar dat is al zo lang dat ik er wel aan gewend ben.

Tessie, wat heerlijk, je kleine eigenwijze rooie!

Ko slaapt ook op zijn buik. Ik leg hem zelfs vaak op zijn buik weg omdat ik weet dat hij zo het lekkerst slaapt. Maar ik zie hem veel als hij slaapt dus ik kan het in de gaten houden.

Ko geeft bijtkusjes. Hard. En alleen aan mij. Overal bijt hij in, mijn neus, vingers, schouder etc. En vooral als hij blij is me te zien. Hoe leer ik hem dat nou weer af?
Vandaag hard fysiek gewerkt en zo alles en beetje weg gehouden. Het zal dadelijk wel harder binnenkomen als er meer duidelijk word over de crematie.
Ik vroeg me af hoe dat met Ko moest, omdat hij nu wel luidruchtiger begint te worden, maar het wordt een dienst in besloten kring met alleen familie dus dan neem ik hem gewoon mee.

God, wat vind ik dit heftig, in een week tijd de crematie van je lievelingsopa en de eerste verjaardag van je zoon.
pi_81987641
Oeks, Ik had het er op het cb ook over dat Tess bijtkusjes geeft. Zij zei dat je wel een soort van corrigeren kan toepassen. Zodra ie bijt, pak je m beet en laat m naar je kijken. Dan zegt je duidelijk dat je het niet leuk vind dat ie bijt omdat dat pijn doet. Je kan dan zeggen "aai" en het voordoen.Ik heb geen flauw idee of het helpt hoor.

Oh, Tess heeft 2 prikken gehad. De 1e ging er redleijk goed in, bij de 2e was het brullen
Ze is met vlag en wimpel geslaagd voor de pincettest
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_81988372
Oeke, inderdaad heftig zeg. Sterkte

Vicky, wat is een pincettest?
pi_81988805
dan moeten ze een heel klein propje papier oppakken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_81990077
Oeke, wat een moeilijke tijd. Zo dubbel idd. Heel veel sterkte, meis. Niet alleen in Kobus, maar ook in jou leeft altijd een stukje van je opa voort. Zo zal ie altijd een beetje bij jullie zijn.
pi_81990519
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef Vicky het volgende:
oh haha daar slaagt Amélie ook wel voor denk ik
die is de hele dag de meest kleine onmogelijke pieletjes overal vanaf aan het pulken.

Maar waar ik voor kwam...

Claudia! je pm-box is vol!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81990637
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef Vicky het volgende:
Ahaaaa! Dat kan Willow denk ik wel. En dan heel snel in d'r mond stoppen
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:30:41 #93
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_81996244
Oeke gecondoleerd. Wat vervelend voor jullie.

Vicky dat zijn weer mooie scores! Ik moet volgende week weer met Morris. Ben heel benieuwd. Ik
gok op 11 kilo en 80 cm.

Morris zit heel de dag te knarsentanden met die rotkiezen van hem. En als ik dan zeg dat ie dat niet moet doen, gaat ie zitte
grijnzen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_82001079
Ik vind die bijtkusjes best schattig klinken helemaal als het echt uit zo'n lief enthousiasme is. Lijkt me wel moeilijk om daar dan streng mee om te gaan.
Maar ik vind het sowieso wel moeilijker dan ik dacht om streng te zeggen dat iets niet mag, als je dat koppie dan ziet......
pi_82002425
Knarsetandje-Morris Grote beer heb je, Memmel!

Ik vind dat ook moeilijk Tessie. Mijn vriend zegt dan dat ik dat niet mag stimuleren, maar het is zo schattig. Alhoewel het af en toe ook echt erg pijnlijk is.
En dan roep ik heel hard Auw! en dan praat hij me na, met een enorme grijns op zijn koppie!
pi_82002776
Die Ko
pi_82003181
Ik vind Graeme ook zo leuk!
Gaan we een keertje thee drinken? Met de jongens.
pi_82003910
Jaaaa gezellig
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:01:42 #99
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82008064
ik lees over tijgerende en lopende kindjes!!! <3

weer weinig tijd door Alexa.... onze ontdekkingsreiziger

ziehier wat mij bezighoudt de hele dag
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  vrijdag 28 mei 2010 @ 08:01:57 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_82008067
Ik weet wel dat de mijne de allerleukste is, maar zijn die van jullie ook zo leuk?
8 maanden oud, 1 brok volharding in wat hij voor ogen heeft, of het nou zijn broer, een ballon of mama's laptop is!
Zijn kamertje binnen komen en begroet worden met 'Baba!' Vast toeval, maar wel zo ontzettend leuk!
Gillen van plezier als je grote broer gek doet!
Alles ontdekken, alles leuk vinden en gewoon Oscar zijn!

Weer gaan slapen tot half 8, na een fles om 5.10 is trouwens ook heel erg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')