ja dan zou je naar soja-producten moeten gaan.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef mikoxx het volgende:
Er is niet een alternatief voor yoghurt dan? Hmmm...
Voor pepti weet ik het idd niet, maar hier was t minimum tot 1 jr 500cc als 'advies'.
Maar je zegt dat zijn ontlasting harder en harder wordt? Dat is toch niet oke dan? Of valt dat nog mee?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja dan zou je naar soja-producten moeten gaan.
Ik geef hem nu halverwege de middag maar een klein flesje melk, dan heeft ie in ieder geval weer wat vocht binnen. ik heb ook al 100 verschillende bekers/flesjes geprobeerd. hij wil gewoon melk. punt.
Opstaande randen! Mijn schoonzusje heeft er een en het lijkt mij ook handig, maar ik vind het veel te duurquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef Incantrix het volgende:
Jullie zijn lief!
Nijna, fijn zeg, regelmaat is toch wel iets waar je blij van wordt met zo'n kleine, heb ik gemerkt!
Sorbootje, haha, wat goed! Maar jullie zíjn toch al 2 lekkere wijven?
En wat ik gisteren nog vergat te vertellen: qua eten zijn we ook weer even op het goede spoor: van het weekend hebben we gerapleyt en dat ging zó goed! Stef vond het echt hélemaal leuk en het ging zó goed.. We gaan dus geen prutjes meer voor hem koken en pureren, we gaan gewoon maar verder met rapleyBen er zó blij mee, het was zo leuk.. Lekker met z'n allen aan tafel, lekker zelf eten..
We moeten alleen 'nog even' een blad voor op de tripptrapp kopen, maar die zijn echt duur man! Weet iemand toevallig of dat blad plat is, of dat het opstaande randen o.i.d. heeft? Een gevormd blad is toch wel handig in het kader van de rondvliegende spetters enzo
Oohh, ok, ik kon het niet goed zien op de plaatjes bij de webshops en ik heb geen zin in de prenatal enzoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:04 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Opstaande randen! Mijn schoonzusje heeft er een en het lijkt mij ook handig, maar ik vind het veel te duur
Tess ook!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:10 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau krijgt alles gewoon over alle opstaande randen heengemaaid.
Dat klinkt best logisch. Overzichtelijker en letterlijk beter te behappen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je al geprobeerd om hem niet alles in één keer maar beetje bij beetje aan te bieden, Icantrix? Ik geef Ivan soms ook dingen in zijn hand en dan is de kans kleiner dat hij die op de grond gooit. Maar goed, uiteindelijk belandt er toch vrij veel op de grond, behalve als hij rijstwafel aan het eten is want die vindt hij te lekker.
Het schijnt trouwens ook bij oudere kindjes te werken, minder in één keer aanbieden. De dochter (inmiddels 2 jaar oud) van een collega van me at ineens niet meer. Van het consultatiebureau kregen ze de tip om de porties veel kleiner te maken en nu eet ze alles met smaak.
Ow, da's wel een goeiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je al geprobeerd om hem niet alles in één keer maar beetje bij beetje aan te bieden, Icantrix? Ik geef Ivan soms ook dingen in zijn hand en dan is de kans kleiner dat hij die op de grond gooit. Maar goed, uiteindelijk belandt er toch vrij veel op de grond, behalve als hij rijstwafel aan het eten is want die vindt hij te lekker.
Het schijnt trouwens ook bij oudere kindjes te werken, minder in één keer aanbieden. De dochter (inmiddels 2 jaar oud) van een collega van me at ineens niet meer. Van het consultatiebureau kregen ze de tip om de porties veel kleiner te maken en nu eet ze alles met smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |