Chatnu.nlquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij een Sugababesaccount.
VMBO'ers hadden denk ik gewoon moeite met het Engels. En ze snapten waarschijnlijk niet de beste set-ups voor aanvallen.quote:
Marowak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef Aron7120 het volgende:
Damn we vergeten bazen als Marowak en Primeape
vwo zijn soms ook kleuters. EN buiten dat, enorm triest dat vwo'rs pokemon spelenquote:
Laat me mijn Pokémon t-shirt niet aantrekken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:44 schreef wise het volgende:
[..]
vwo zijn soms ook kleuters. EN buiten dat, enorm triest dat vwo'rs pokemon spelen
Ik kan uitstekend Engels, poepje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
VMBO'ers hadden denk ik gewoon moeite met het Engels. En ze snapten waarschijnlijk niet de beste set-ups voor aanvallen.
tssss, ik gebruik mijn 88 hp thunderbird met lighting strike + 5 mana op je ass.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Laat me mijn Pokémon t-shirt niet aantrekken.
Waarschijnlijk toen nog niet, en daarom vond je het niet leuk. Wel grappig dat je aan zoiets als Pokémon verschil in opleidingsniveau kan zien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend Engels, poepje.
Ik kan dat niet lezen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:43 schreef WillFerrell het volgende:
Zet ik net mijn Gameboy aan, krijg ik dit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op die leeftijd was ik waarschijnlijk beter in Engels dan jijquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toen nog niet, en daarom vond je het niet leuk. Wel grappig dat je aan zoiets als Pokémon verschil in opleidingsniveau kan zien.
Bij ons speelt niemand dat na de basisschool hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je snapt Pokémon gewoon niet. Alleen VWO'ers speelden dat bij ons, dus het is normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |