In de EDGE stond ooit een heel artikel erover, klinkt bestwel leuk, absoluut niet te vergelijken met GTA, eerder halve open-world adventure, maar wel toffigquote:Op zondag 30 mei 2010 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daarover gesproken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees maar niet bang, je kunt hem wel downloaden hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef bierjoost het volgende:
Als ze hem op een DVD DL'tje weten te krijgen ja...
Alan Wake was maar 2.8 GBquote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef bierjoost het volgende:
Als ze hem op een DVD DL'tje weten te krijgen ja...
Hehe.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, je kunt hem wel downloaden hoor
http://www.edge-online.co(...)onfidential-la-noirequote:Op zondag 30 mei 2010 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In de EDGE stond ooit een heel artikel erover, klinkt bestwel leuk, absoluut niet te vergelijken met GTA, eerder halve open-world adventure, maar wel toffig
Tof. Even lezen straks. Ik ben nog niet dik gehyped, ik wil niet vol spanning wachten zoals ik deed bij RDR.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.edge-online.co(...)onfidential-la-noire
Het concept is ook vele malen interessanter dan een GTA. Afgaande op de details gaat de gameplay ook heel anders zijn. Dit lijkt eindelijk een echt goed uitgewerkte, high budget detective game te worden.
Echt? Grafisch vind ik het toch wel flink tegenvallen als je de game tegenover bijvoorbeeld RDR en Mafia 2 zet.quote:
Hoezo is het gaar? Even goed/slecht als Doom toch?quote:
Ja klopt. Maar die is ook klotequote:Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoezo is het gaar? Even goed/slecht als Doom toch?
Meh.... Echt klote niet, eerder gedateerd en frustrerend.quote:
Ja dat bedoel ik idd. Maar Doom 2 is helaas geen verbetering. Duke Nukem 3D kun je nu nog steeds perfect spelenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Meh.... Echt klote niet, eerder gedateerd en frustrerend.
Het enige wat ik kan zeggen is dat het een PU-medewerker kwaal is.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mhh kun je er wat meer over vertellen?
Shadow Warrior mag ook op XBLA.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik idd. Maar Doom 2 is helaas geen verbetering. Duke Nukem 3D kun je nu nog steeds perfect spelen
quote:
"I hate mimes."quote:Op zondag 30 mei 2010 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Blood 1 ook wel
Ken dat level nog steeds![]()
Het stomme is dat je het toen ook super mooi er uit vond zien. Die flares in het begin vond ik toen helemaal tofquote:Op zondag 30 mei 2010 21:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
"I hate mimes."
"Strangers in the night, exchanging glanses!"
Ik heb hier nog steeds een oud magazine liggen waarbij ze CoD2 bijna fotorealistisch noemen.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het stomme is dat je het toen ook super mooi er uit vond zien. Die flares in het begin vond ik toen helemaal tof
Daar moet je een foto van maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:16 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik heb hier nog steeds een oud magazine liggen waarbij ze CoD2 bijna fotorealistisch noemen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik zal hem zoeken, was de PC gamer geloof ik. Met een first-look.
Alan Wake ziet er nu wel heel tof uit maar dat zal over een jaar of wat ook wel weer niets zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik zal hem zoeken, was de PC gamer geloof ik. Met een first-look.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |