Ingeschrevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
In other news:
http://www.testdriveunlimited2.com/beta
Same.quote:
Welke OP ? Zie geen OP in TS.quote:
Ja, zie ik ook net pas........... 3 plaatjes en 5 woorden.....quote:
Got Forza?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Solique het volgende:
Mochten mensen mij zoeken op xbl, mijn profiel staat in mijn handtekening. Al speel ik meer offline dan online omdat de meesten niet dezelfde games als mij hebben.
Zowel 2 als 3, maar nooit veel online gespeeld. Te weinig serieuze mensen en kan er niet veel van.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zowel 2 als 3, maar nooit veel online gespeeld. Te weinig serieuze mensen en kan er niet veel van.
Driften gaat me totaal voor geen meter af.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik ook niet1 on 1 drift battle doen op Fujimi Kaido one day?
Ik kan zo een auto voor je bouwen en in het auction house zetten.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Driften gaat me totaal voor geen meter af.![]()
Maar kunnen het altijd eens proberen.
Zo moeilijk is dat toch niet? RWD auto pakken, ongeveer 200 pk erin. GEEN TURBO!quote:
Doe ik ook, maar in plaats van strakke rondjes, drift ik mezelf voorbij de tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:16 schreef Solique het volgende:
Assists staan bij mij uit, op automatic shift en traction control na.
Maar heb nog niet veel geoefend met de juiste auto's ervoor. Meer met gewone campaign bezig geweest.
AE86 of FC of boze (broer) GTR zijn inderdaad het beste om mee te oefenen. Maar zal me er eens in verdiepen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:51 schreef J.Clarkson het volgende:
Doe ik ook, maar in plaats van strakke rondjes, drift ik mezelf voorbij de tegenstanders.
En traction control is een dooddoener voor driften.
De AE86 (Toyota Corolla Trueno) is een mooie bak om mee te oefenen, of een FC'tje (Mazda RX-7 Savannah).
GTR is 4WD, zou ik niet mee beginnen want de dynamics zijn totaal anders.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:53 schreef Solique het volgende:
[..]
AE86 of FC of boze (broer) GTR zijn inderdaad het beste om mee te oefenen. Maar zal me er eens in verdiepen.
Das fijn.quote:
ja, ok. Is eerder stap 2 of 3. Maar die zijn er meer voor geschikt dan en ford ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:57 schreef J.Clarkson het volgende:
GTR is 4WD, zou ik niet mee beginnen want de dynamics zijn totaal anders.
Klopt, eigenlijk alle RWD auto's kunnen wel maar ik heb een garage vol met Initial D auto's en dat zijn allemaal Jappen. Heb ook een Lan Evo met een drivetrain swap naar RWD. Dat ding is amper te houden!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:06 schreef Solique het volgende:
[..]
ja, ok. Is eerder stap 2 of 3. Maar die zijn er meer voor geschikt dan en ford ofzo.
De achtervleugel van Keisuke's FC klopt niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:17 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk alle RWD auto's kunnen wel maar ik heb een garage vol met Initial D auto's en dat zijn allemaal Jappen. Heb ook een Lan Evo met een drivetrain swap naar RWD. Dat ding is amper te houden!
My babies:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En my favorite, de AE86 (10 cm van de muur af.....)
[ link | afbeelding ]
Die wing is de enige die je erop kan zetten jammer genoeg.....quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:50 schreef Solique het volgende:
[..]
De achtervleugel van Keisuke's FC klopt niet.![]()
Is geel namelijk en loopt meer door vanaf het bodywork, niet vanuit het midden.
Maar waar heb je die skins vandaan met alle logo's enzo? Zoek ze ook al een tijd namelijk.
Heb nu handmatig getypt, maar dat klopt niet natuurlijk.![]()
Apart, ik al paar keer gezocht met trefwoorden. Zal dan vanavond maar weer eens kijken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:53 schreef J.Clarkson het volgende:
Die wing is de enige die je erop kan zetten jammer genoeg.....
Ik heb ze van de storefront.Gewoon op model en merk zoeken, trefwoordje redsuns en initial erbij.
Et Voila!
Je moet de storefront hebben, niet de auction house. En je moet op designs zoeken, geen vinyl groups oid.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Apart, ik al paar keer gezocht met trefwoorden. Zal dan vanavond maar weer eens kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |