abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:14:00 #251
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82223152
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef SuperFruitig het volgende:
!

Die medewerker lijkt me gewoon een ontwerper die, onder druk van zijn non-getalenteerde superieuren, tezamen met zijn ontwerpteam hun kindje hebben moeten verminken door het implementeren van allerlei kut-ideeen van bovenaf.

Ik kan me best vinden in zijn verhaaltje iig.
Ja ok, maar ZO slecht is AP ook weer niet, hij baalt en omdat er dingen geimplementeerd moesten worden waar hij het niet mee eens was. Nu vindt hij dat het spel verkracht is. Hij weet hoe het had moeten worden. Dat zullen wij nooit weten. Remember that. Wij kennen AP niet anders dan hoe het nu is.
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Rossfail

Ik denk nog steeds dat die game budgetbak waardig is!

En dat zijn jullie met me eens toch Clarkson?
Jazeker! Begrijp me niet verkeerd, het is geen SLECHTE game. Maar echt geweldig is ie ook niet.

Als je er echt van houdt, dan kan hij voor jou best de moeite waard zijn. Het had alleen beter gekund.
Daarbij ben ik een enorme zuurpruim als het op games aankomt hoor. Maar het cijfer wat de free-lance hoer Jan hem gaf slaat werkelijk nergens op..... Ik zou hem een 6 of max een 7 geven.

Maar dat is omdat ik vind dat alle aspecten half-assed zijn toegepast. Een ander kan hier gewoon doorheen kijken en met plezier spelen.

Probeer m gewoon. Bevalt ie niet, breng je m terug. Simpel.

Leute, hilfe bitte!

Op Live is Prince of Persia in angebot en Turtles in time ook. Nu wil ik xbox live points hebben, maar ik ben een oer Hollander en wil er het liefst bijna niks voor betalen.

Waar vind ik een leuke deal voor 2100 live points?

[ Bericht 15% gewijzigd door J.Clarkson op 02-06-2010 09:21:40 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:22:02 #252
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82223357
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:14 schreef J.Clarkson het volgende:

Leute, hilfe bitte!

Op Live is Prince of Persia in angebot en Turtles in time ook. Nu wil ik xbox live points hebben, maar ik ben een oer Hollander en wil er het liefst bijna niks voor betalen.

Ik zat ook al naar die 2 te kijken, alleen geloof ik dat PoP weer zo lastig is

Misschien turtles even kopen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:27:28 #253
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82223490
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik zat ook al naar die 2 te kijken, alleen geloof ik dat PoP weer zo lastig is

Misschien turtles even kopen.
PoP is gaming Nostalgia voor mij. die heb ik nog op fucking MS-DOS gespeeld. Die MOET ik hebben.

En Street Fighter 2
En Trials HD

Heb nu de 360 2 weken en meer games dan tijd.

En dan heb ik gisteren Transformers pre-ordered.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_82223878
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:14 schreef J.Clarkson het volgende:
Leute, hilfe bitte!

http://maximuscards.com/

Die dus

Verder blijft het natuurlijk een ego-centrische ontwerper Hij weet hoe het was, zijn kindje, zijn baby. En nu is het verneukt door een of andere 'baas' die echt de ballen verstand heeft van hoe en wat. Natuurlijk gaat hij zeggen dat het verneukt is en dat de game de prullenbak in moest
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:49:50 #255
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82224103
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

http://maximuscards.com/

Die dus

Verder blijft het natuurlijk een ego-centrische ontwerper Hij weet hoe het was, zijn kindje, zijn baby. En nu is het verneukt door een of andere 'baas' die echt de ballen verstand heeft van hoe en wat. Natuurlijk gaat hij zeggen dat het verneukt is en dat de game de prullenbak in moest
Thanks! Maar ik heb al een goedkopere gevonden ondertussen. Scheelt 6 euro op 2100 points.

Maar ik weet hoe die dev zich voelt. Heb ooit een roll-out plan op moeten zetten. 6 maanden aan gewerkt, met iedereen overlegd en alles. Nou mooi denk je dan.

Komt meneer de nieuwe manager met het vocht nog achter zijn oren mij vertellen dat ik opnieuw kon gaan beginnen.

"Fuck you" was mijn antwoord. Nu heb ik een andere werkgever.
pi_82224364
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Thanks! Maar ik heb al een goedkopere gevonden ondertussen. Scheelt 6 euro op 2100 points.

Maar ik weet hoe die dev zich voelt. Heb ooit een roll-out plan op moeten zetten. 6 maanden aan gewerkt, met iedereen overlegd en alles. Nou mooi denk je dan.

Komt meneer de nieuwe manager met het vocht nog achter zijn oren mij vertellen dat ik opnieuw kon gaan beginnen.

Ik zag dat Maximus idd wat duurder was geworden (ik heb een US account, dus voor mij was het echt megacheap omdat a. de prijzen lager liggen voor US accounts, en b. ik in dollars kon betalen).

Maar ja, mensen met 'status' en 'kennis' binnen de top van een bedrijf Wat een gehuil altijd.
  woensdag 2 juni 2010 @ 10:04:36 #257
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82224510
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:59 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik zag dat Maximus idd wat duurder was geworden (ik heb een US account, dus voor mij was het echt megacheap omdat a. de prijzen lager liggen voor US accounts, en b. ik in dollars kon betalen).

Maar ja, mensen met 'status' en 'kennis' binnen de top van een bedrijf Wat een gehuil altijd.
Ik had kennis, hij had niks. Alleen een grote bek dat alles anders moest. Nou, doe het dan ook maar met ander personeel. Piss off...

Ik en een collega zijn toen opgestapt en hebben 5 jaar aan infrastructurele kennis meegenomen.

Achteraf bleek dat hij na een half jaar zelf was opgestapt.
pi_82226723
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Waar heb je die goedkopere gevonden?
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:08:32 #259
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82229000
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 11:12 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Waar heb je die goedkopere gevonden?
http://link.marktplaats.nl/352036416
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:13:24 #260
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82229189
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 09:27 schreef J.Clarkson het volgende:

En dan heb ik gisteren Transformers pre-ordered.
Die lijkt me ook heel vet alleen heb ik van de SP nog niet veel meegekregen dus nog even aanzien.
  woensdag 2 juni 2010 @ 13:23:09 #261
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82232340
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Die lijkt me ook heel vet alleen heb ik van de SP nog niet veel meegekregen dus nog even aanzien.
Voor mij is het puur nostalgie. Na die vieze movie-based games ben ik wel toe aan een ECHTE transformers game.

De laatste goede TF game was op de PS2.....

http://www.gametrailers.c(...)ansformers-war/60793

Nuff said.... Trypticon, Omega Supreme, Soundwave, Starscream etc, etc. Een instabuy voor mij.

[ Bericht 25% gewijzigd door J.Clarkson op 02-06-2010 13:31:26 ]
pi_82233028

woensdag 2 juni 2010 @ 13:39:17 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_82233096
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:00:43 #264
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82234185
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]

Lijkt wel een logo van ecologisch WC papier. Of ligt dat aan mij....

In ieder geval zo'n "duurzaam" of "Fair trade" hippy logo.
pi_82235196
Transformers game? Niet film based? Mis ik iets?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:28:10 #266
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82235491
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
*SLAP!* JA!

http://www.transformersgame.com/

http://www.gametrailers.c(...)-for-cybertron/12451

Ga je inlezen/ kijken, jetzt, heute.

Nog ca. 3 weekjes!!!
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:29:41 #267
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82235550
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Deze schijnt echt '' door fans voor fans'' te zijn
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:30:47 #268
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_82235602
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Voor mij is het puur nostalgie. Na die vieze movie-based games ben ik wel toe aan een ECHTE transformers game.

De laatste goede TF game was op de PS2.....
Die op de PS2 vond ik ook heel vet! Ik ben trouwens geen fan van Transformers maar als het een leuke game is dan speel ik ze wel.
  woensdag 2 juni 2010 @ 14:56:18 #269
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82236892
pi_82238057
Het lijkt wel of ze over de grond schaatsen
pi_82240524
Is er een goede tennisgame op de X360? Kwam zelf uit bij Virtua Tennis 3 en Top Spin 3..
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:18:53 #272
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_82240867
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er een goede tennisgame op de X360? Kwam zelf uit bij Virtua Tennis 3 en Top Spin 3..
Allebei goede games.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:26:57 #273
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_82241241
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Koop in ieder geval niet Table Tennis van Rockstar, stomme buttgame
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_82242908
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

*SLAP!* JA!

http://www.transformersgame.com/

http://www.gametrailers.c(...)-for-cybertron/12451

Ga je inlezen/ kijken, jetzt, heute.

Nog ca. 3 weekjes!!!
Hmm ik ga vanavond eens kijken, en anders op de demo wachten
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_82242961
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Koop in ieder geval niet Table Tennis van Rockstar, stomme buttgame
Toen was de xbox nog nieuw Fok tournooi toen, was wel grappig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')