Ja ok, maar ZO slecht is AP ook weer niet, hij baalt en omdat er dingen geimplementeerd moesten worden waar hij het niet mee eens was. Nu vindt hij dat het spel verkracht is. Hij weet hoe het had moeten worden. Dat zullen wij nooit weten. Remember that.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:05 schreef SuperFruitig het volgende:!
Die medewerker lijkt me gewoon een ontwerper die, onder druk van zijn non-getalenteerde superieuren, tezamen met zijn ontwerpteam hun kindje hebben moeten verminken door het implementeren van allerlei kut-ideeen van bovenaf.
Ik kan me best vinden in zijn verhaaltje iig.
Jazeker! Begrijp me niet verkeerd, het is geen SLECHTE game. Maar echt geweldig is ie ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rossfail![]()
Ik denk nog steeds dat die game budgetbak waardig is!
En dat zijn jullie met me eens toch Clarkson?![]()
Ik zat ook al naar die 2 te kijken, alleen geloof ik dat PoP weer zo lastig isquote:Op woensdag 2 juni 2010 09:14 schreef J.Clarkson het volgende:
Leute, hilfe bitte!
Op Live is Prince of Persia in angebot en Turtles in time ook. Nu wil ik xbox live points hebben, maar ik ben een oer Hollander en wil er het liefst bijna niks voor betalen.
Waar vind ik een leuke deal voor 2100 live points?
PoP is gaming Nostalgia voor mij. die heb ik nog op fucking MS-DOS gespeeld. Die MOET ik hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zat ook al naar die 2 te kijken, alleen geloof ik dat PoP weer zo lastig is![]()
Misschien turtles even kopen.
http://maximuscards.com/quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:14 schreef J.Clarkson het volgende:
Leute, hilfe bitte!
Op Live is Prince of Persia in angebot en Turtles in time ook. Nu wil ik xbox live points hebben, maar ik ben een oer Hollander en wil er het liefst bijna niks voor betalen.
Waar vind ik een leuke deal voor 2100 live points?
Thanks! Maar ik heb al een goedkopere gevonden ondertussen. Scheelt 6 euro op 2100 points.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:42 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
http://maximuscards.com/
Die dus
Verder blijft het natuurlijk een ego-centrische ontwerperHij weet hoe het was, zijn kindje, zijn baby. En nu is het verneukt door een of andere 'baas' die echt de ballen verstand heeft van hoe en wat. Natuurlijk gaat hij zeggen dat het verneukt is en dat de game de prullenbak in moest
Ik zag dat Maximus idd wat duurder was geworden (ik heb een US account, dus voor mij was het echt megacheap omdat a. de prijzen lager liggen voor US accounts, en b. ik in dollars kon betalen).quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Thanks! Maar ik heb al een goedkopere gevonden ondertussen. Scheelt 6 euro op 2100 points.
Maar ik weet hoe die dev zich voelt. Heb ooit een roll-out plan op moeten zetten. 6 maanden aan gewerkt, met iedereen overlegd en alles. Nou mooi denk je dan.
Komt meneer de nieuwe manager met het vocht nog achter zijn oren mij vertellen dat ik opnieuw kon gaan beginnen.
"Fuck you" was mijn antwoord. Nu heb ik een andere werkgever.
Ik had kennis, hij had niks. Alleen een grote bek dat alles anders moest. Nou, doe het dan ook maar met ander personeel. Piss off...quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zag dat Maximus idd wat duurder was geworden (ik heb een US account, dus voor mij was het echt megacheap omdat a. de prijzen lager liggen voor US accounts, en b. ik in dollars kon betalen).
Maar ja, mensen met 'status' en 'kennis' binnen de top van een bedrijfWat een gehuil altijd.
Waar heb je die goedkopere gevonden?quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Thanks! Maar ik heb al een goedkopere gevonden ondertussen. Scheelt 6 euro op 2100 points.
Maar ik weet hoe die dev zich voelt. Heb ooit een roll-out plan op moeten zetten. 6 maanden aan gewerkt, met iedereen overlegd en alles. Nou mooi denk je dan.
Komt meneer de nieuwe manager met het vocht nog achter zijn oren mij vertellen dat ik opnieuw kon gaan beginnen.
"Fuck you" was mijn antwoord. Nu heb ik een andere werkgever.
Die lijkt me ook heel vet alleen heb ik van de SP nog niet veel meegekregen dus nog even aanzien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:27 schreef J.Clarkson het volgende:
En dan heb ik gisteren Transformers pre-ordered.
Voor mij is het puur nostalgie. Na die vieze movie-based games ben ik wel toe aan een ECHTE transformers game.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijkt me ook heel vet alleen heb ik van de SP nog niet veel meegekregen dus nog even aanzien.
Lijkt wel een logo van ecologisch WC papier.quote:
*SLAP!* JA!quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Transformers game? Niet film based? Mis ik iets?
Deze schijnt echt '' door fans voor fans'' te zijnquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Transformers game? Niet film based? Mis ik iets?
Die op de PS2 vond ik ook heel vet! Ik ben trouwens geen fan van Transformers maar als het een leuke game is dan speel ik ze wel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Voor mij is het puur nostalgie. Na die vieze movie-based games ben ik wel toe aan een ECHTE transformers game.
De laatste goede TF game was op de PS2.....
Allebei goede games.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er een goede tennisgame op de X360? Kwam zelf uit bij Virtua Tennis 3 en Top Spin 3..
Koop in ieder geval niet Table Tennis van Rockstar, stomme buttgamequote:Op woensdag 2 juni 2010 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Is er een goede tennisgame op de X360? Kwam zelf uit bij Virtua Tennis 3 en Top Spin 3..
Hmm ik ga vanavond eens kijken, en anders op de demo wachtenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
*SLAP!* JA!
http://www.transformersgame.com/
http://www.gametrailers.c(...)-for-cybertron/12451
Ga je inlezen/ kijken, jetzt, heute.
Nog ca. 3 weekjes!!!
Toen was de xbox nog nieuwquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Koop in ieder geval niet Table Tennis van Rockstar, stomme buttgame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |