quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:18 schreef locopepe het volgende:
Op SlamFM waren rond 23:40 twee goeie nummers. De laatste was iets van "Tim Burke met Romance" wat ik verstond, maar kan niks vinden. Heb dat nummer vd week ook al gehoord op SlamFM. Het is nogal lastig zoeken op "romance" want je komt alleen maar Lelijk BahBah tegen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:36 schreef PVVop1 het volgende:
Ik zoek zeer dringend een nummer, ik ben de naam echter totaal vergeten...
Het is een soort rock nummer waar je aan het begin een vrij jonge kerel ziet lopen met een wit t-shirt aan volgens mij, en het eerste wat me opviel was dat hij een enorm zware stem had die helemaal niet bij zijn jonge uiterlijk paste... Verder herinner ik me niet veel meer, alleen dat er aan het eind een klein meisje was die een cirkel op de straat tekende met krijt en dat had iets met de zon te maken ofzo... Ben het gvd echt helemaal kwijt... Er zat ook een gitaarsolo in die ik wel mooi vond. Hij kwam volgens mij in 2008 uit, iets voordat Viva La Vida van Coldplay uitkwam geloof ik, maar ook dat weet ik niet zeker. Heb verschillende sites al helemaal afgespeurd en op de TMF site (dat nummer kwam vaak op TMF) heb ik alle artiestenlijsten van A tot Z afgespeurd, maar heb hem niet gevonden.
Ik hoop dat iemand me kan redden, maar gezien de minimale informatie die ik heb kunnen geven vrees ik van niet...
Iets van James Horner misschien ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:41 schreef EvanStone het volgende:
Schop:
Ik zoek een nummer, zeer waarschijnlijk een soundtrack van een film met een opbouwend vreedzaam riedeltje, zou een fluit kunnen zijn. Het nummer zou prima passen in een film als Jurassic Park of Jumanji.
http://arrowjazz.kicks-ass.org/ Playlist doorspitten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:30 schreef Cudles het volgende:
OKé hier komt een hele vage. Het is een live opname. Het is soul en het klinkt als The Floaters of een dergelijke groep. Hij komt wel eens op arrowjazz, maar geen zin om 3 maanden te wachten tot ie langs komt. De laatste paar minuten zeggen ze tegen het publiek dingen als "I want everybody in the audience to feel good" en dan al die andere uit de groep "Yeeaaawhhh". De melodie/zelf is beetje moeilijk te omschrijven. Het gaat de hele tijd omlaag en dan weer dezelfde aantal noten/akkoorden omghoog, zodat je een soort golfslag achtig gebeuren krijgt. Het is een beetje laidback ook qua ritme. Het is in ieder geval heel soulful
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:30 schreef Razor21 het volgende:
Ik zoek het nummer eind jaren 90 begin 2000.
De tekst ging in de trant van : The Spring The forest tadadada (melodie) in de clip zat volgens mij een vrouw bij een boom.
Bedankt dat is hem.quote:
Is een optie. Maar laatste keer dat ik het nummer hoorde weet ik niet. Ik wacht even af of iemand een idee heeft. Anders ga ik dat misschien doen. Thanks voor de tip iig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef EvanStone het volgende:
[..]
http://arrowjazz.kicks-ass.org/ Playlist doorspitten?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef DuTank het volgende:
Ik zoek de welbekende kroeg-klassieker, waarin een of andere Surinamer in het refrein zingt:
"Amsterdam Amsterdaaam, Amsterdam en Curacao!!"
verder weet ik het niet, want ben meestal van de kaart als ik die track hoor
kan hem ook echt nergens vinden....
quote:
quote:Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
alsof ik policy's/topicregels ga lezenquote:
Het is een Portugese groep. Niks Surinaams of Curacaoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:33 schreef DuTank het volgende:
Ik zoek de welbekende kroeg-klassieker, waarin een of andere Surinamer in het refrein zingt:
"Amsterdam Amsterdaaam, Amsterdam en Curacao!!"
verder weet ik het niet, want ben meestal van de kaart als ik die track hoor
kan hem ook echt nergens vinden....
heldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Het is een Portugese groep. Niks Surinaams of Curacao
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |