Maar daar zijn de eerster paar tonen afgevallen. Op dit filmpje zit het wel (vanaf ongeveer 30 sec.)quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Die 1e is het geloof ik!!!!
Jammer dat hij nog niet op youtube staat?
quote:
een van deze:quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Hoorde hem 15 min geleden op 3 FM. Is nummer van geloof ik nederlandse band maar wel in het engels gezongen. Is een rock nummer, zit een refrein in van: ohohoo nana... ohohoo zoiets wortd best snel gezongen dus versta het niet helemaal.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Hoorde hem 15 min geleden op 3 FM. Is nummer van geloof ik nederlandse band maar wel in het engels gezongen. Is een rock nummer, zit een refrein in van: ohohoo nana... ohohoo zoiets wortd best snel gezongen dus versta het niet helemaal.
Dan gok ik op Keanequote:Op maandag 31 mei 2010 21:51 schreef Bombshell het volgende:
Miss toch amerikaanse band het klonk best commercieel..
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:10 schreef MouzurX het volgende:
http://www.supload.com/sound_confirm.php?get=1258818641.wma
Naam van dat liedje?
Liedje uit een liveset van armand van helden.
Tekst die er in voorkomt is "let me just blow your mind up" (zoiets)
Dat "people don't dance no more" is van een volgende liedje geloof ik.
bedanktquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik gratis (ja) aan het nummer ''Leonardo'' kan komen, uitgevoerd door of Ramses Shaffy & Liesbeth List óf Rob de Nijs.
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Geen dankquote:
Zoeken op shapeshifters en dan radio 538?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:09 schreef WillamsII het volgende:
Ik ben op zoek naar het nieuwe nummer van de Shapeshifters. Dit is echt een geweldig nummer en deze hoor ik de laatste twee dagen heel af-en-toe gedraaid worden op Radio538 en SlamFM! Alleen ben ik op zoek naar de lyrics, maar deze vindt ik op dit moment niet echt.
En nee, het is niet:Lola's Theme Incredible Back to Basics ...
P.S. Je hoort dit nummertje ook bij de nieuwe-hits bij Radio538/SlamFM.
Wie-o-wie?
Al geprobeerd, alleen geen resultaat.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoeken op shapeshifters en dan radio 538?
Geen dank.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef WillamsII het volgende:
[..]
Geweldig, dat is hem. Mijn dank is zeer groot!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:18 schreef locopepe het volgende:
Op SlamFM waren rond 23:40 twee goeie nummers. De laatste was iets van "Tim Burke met Romance" wat ik verstond, maar kan niks vinden. Heb dat nummer vd week ook al gehoord op SlamFM. Het is nogal lastig zoeken op "romance" want je komt alleen maar Lelijk BahBah tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |