quote:Op zondag 30 mei 2010 20:02 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer, zeer waarschijnlijk een soundtrack van een film met een opbouwend vreedzaam riedeltje, zou een fluit kunnen zijn. Het nummer zou prima passen in een film als Jurassic Park of Jumanji.
K'naan - Waving Flagquote:Op zondag 30 mei 2010 21:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Welk liedje wordt er gebruikt voor de CocaCola reclame over het WK?
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Kerol het volgende:
Iemand die de nummers weet van het volgende filmpje?
quote:Op zondag 30 mei 2010 23:35 schreef Mr_DG het volgende:
Wie o wie weet welke remix van Empire of the sun hier gedraaid werd?
bvd
Hartelijk dank voor de snelle reactie!!quote:
Geen dank hoorquote:
wellicht staat het hier tussen.quote:Op maandag 31 mei 2010 02:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een Iers nummer dat gebruikt wordt in de film P.S. I Love You. Het is een Iers mompelnummer, die gedraaid wordt tijdens de dodenwake in de kroeg. Het wordt opgezet als zijn favoriete nummer. De zanger lijkt wel dronken te zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 02:27 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek een Iers nummer dat gebruikt wordt in de film P.S. I Love You. Het is een Iers mompelnummer, die gedraaid wordt tijdens de dodenwake in de kroeg. Het wordt opgezet als zijn favoriete nummer. De zanger lijkt wel dronken te zijn.
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:29 schreef Alxander het volgende:
Ik zoek een liedje. Het begint met een heel hoge stem (beetje Maroon 5-achtig). Het moet niet zo heel oud zijn dacht ik, maar heb alle hitzones en top 40's nagezocht.![]()
Daarom heb ik een spraakopname gemaakt: https://docs.google.com/leaf?id=0B_Cecd-3brrLN2RiZjIyMjItZmViNy00NWI0LTgxMzMtMTEyMTNlYTYzYTFk&hl=en. Hier te beluisteren (.AMR bestand te openen met Quicktime)
Alvast bedankt!
Gokjequote:Op zondag 30 mei 2010 13:54 schreef Sobraine het volgende:
Ik zoek een nummer van een stelletje vrij kansloze jongeren. Het is een nederlandse hit en is denk ik al wel weer 3-5 jaar oud. Het is een redelijk zomers nummer en je ziet ze o.a. rijden in een jeep en uit een of andere bunker/bushokje komen.... Alvast bedankt
Song gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:38 schreef Maestro16 het volgende:
Hoi
Kent een van jullie deze song,
refrein gaat zo: rematch rematch enz.
Het is een soort van punk, rock
ik heb het ooit gehoord bij fifa game en bij de veronica top 1000 editie `09
alvast bedankt
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:45 schreef Dirkos1987 het volgende:
Vanmorgen zat ik in de auto naar werk, daar draaide ze op 3fm een lied wat op pinkpop was gezongen.
Het was een vrouw, en die zong een lied van andere artiest.
Doordat ik hele dag gewerkt heb, ben ik dus vergeten hoe het lied ging.
Het was dus op 3fm tussen 07:15-07:30
iemand die het toevallig weet?
Helaas niet. Het is ook niet van bekende rappers, meer van een stelletje onbekende losers, maar het liedje is ook heel "catchy". Ik probeer steeds te komen op wat ze nou zingen maar dat lukt niet....quote:
nee, toch bedankt.quote:
Pink met Whatayawant from me (Adam Lambert cover) of Pink met Freefallin' (Tom Petty cover)?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
nee, toch bedankt.
Het begint met alleen een piano geluid dat weet ik nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |